Οι Ισπανοί Stay παρουσιάζουν τον νέο τους δίσκο με τίτλο ‘The Mean Solar Times‘ που όχι μόνο έχει ακούσματα πιο ψυχεδελικά σε συνοδεία με κιθάρα να σολάρει έτσι λίγο πιο ισπανόφωνα, αλλά έχει γίνει και η παραγωγή από τον guru (όπως ονομάζουν και οι ίδιοι) Owen Morris.
‘The Mean Solar Times‘ (Picture in my Ear Records) is the new album by Stay, psych rockers from Barcelona. The new LP is produced and recorded by the britpop guru Owen Morris (Oasis, The Verve) and includes guitar contributions from Andy Bell (Ride, Hurricane#1, Oasis, Beady Eye) on three tracks, specially on the first two digital singles extracted from this, ‘Smiling Faces‘ and ‘Pinkman‘. The whole album goes beyond their last psychedelic works, mixing overdrived guitars, synths, hammonds and sitars with top tunes and powerful sound.
Πάρτε μια γεύση από τον βίντεο Pinkman (όπου είναι και το πρώτο track), που ακολουθεί.
Enjoy
Tracklist:
1. Pinkman
2. Always Here
3. Last Time
4. Smiling Faces
5. You Know It’s Right
6. Mind-Blowing
7. Dirty And Alone
8. I’m Away
9. Shake The Sun
10. Hide Away
11. All In Your Eyes
Produced, recorded, mixed by Owen Morris Recorded at Medusa Studio 2015, Barcelona Mastered by Owen Morris and Roger Rodés
Stay are:
Jordi Bel: Vocals, guitars Iván López: Bass guitar Israel Palacio: Hammond, farfisa, piano, rhodes, moog, guitar and backing vocals Jordi Casals: Drums and percussion Jose Tarrias: Microkorg synthesizer, sitar, electric guitar and spanish guitar
Special guest:
Andy Bell: Guitars on Smiling Faces and Dirty and Alone, backing vocals on Pinkman
Ανήκω σε αυτούς, οι οποίοι κάθε χρόνο, λίγο μετά την ανακοίνωση των υποψηφιοτήτων των Oscar, παθαίνουν μια φρενίτιδα και σπεύδουν να δουν όλες τις υποψήφιες ταινίες που δεν έχουν δει ακόμα. Το “The Revenant” φιγουράρει στις πρώτες θέσεις, και σε συνδυασμό με όλη την παραφιλολογία σχετικά με το αγαλματίδιο που χρωστάει η Ακαδημία στον Di Caprio, δε νομίζω πως θα υπάρξει άνθρωπος που δε θα πάει να το δει.
Πέρα όμως απ’ τον Leo, ο οποίος ναι είναι ένας εξαιρετικός ηθοποιός, μετά το περσινό “Birdman”, o Alejandro González Iñárritu ανέβασε για μένα τον πήχη κατά πολύ. Οπότε αγνόησα το γεγονός ότι δε μου αρέσουν οι ταινίες επιβίωσης και πήγα. Κακώς.
Πλοκή
Η ταινία The Revenant βασίζεται εν μέρει στο ομώνυμο βιβλίο του Michael Punke, και την πραγματική ιστορία του Hugh Glass και διαδραματίζεται στην Αμερική στις αρχές του 19ου αιώνα, όπου μία ομάδα κυνηγών δερμάτων, βρίσκεται περικυκλωμένη από ομάδες Ινδιάνων Aricana και αναγκάζεται να διασχίσει πεζή μεγάλη έκταση της Λουϊζιάνα προκειμένου να φτάσει στο κοντινότερο φιλικό οχυρό.
Ο Glass ο οποίος τελεί χρέη οδηγού, τραυματίζεται άγρια από μία αρκούδα, και η ομάδα του αναγκάζεται να τον εγκαταλείψει σχεδόν ετοιμοθάνατο προκειμένου να σωθεί. Την περίθαλψη και την ταφή του αναλαμβάνουν δύο μέλη της ομάδας, ο ιδεολόγος Bridger αλλά και ο παραδόπιστος Fitzgerald, ο οποίος υπολογίζει μόνο την επιπλέον αμοιβή του.
Γι αυτό το λόγο, προκειμένου να απαλλαχθεί μια ώρα αρχίτερα, δε διστάσει να σκοτώσει το γιο του Glass, να κοροϊδέψει τον Bridger και να εγκαταλείψει τον ίδιο τον Glass ετοιμοθάνατο, λέγοντας σε όλους ότι υπέκυψε στα τραύματα του. Ο Glass όμως σταδιακά βρίσκει δύναμη και δε διστάζει να ξεπεράσει κάθε ανθρώπινο όριο προκειμένου να εκδικηθεί το θάνατο του γιου του.
Κι εδώ έρχεται το “κακώς” που ανέφερα πιο πάνω. Δυστυχώς πέρα από τις ερμηνείες των πρωταγωνιστών, και τη φωτογραφία, όποια φιλότιμη προσπάθεια του Iñárritu για να κάνει μια επική ταινία, χάνεται στο κενό. Επί 2.5 ώρες, παρακολουθούμε τον Di Caprio να παλεύει με βουνά, ποτάμια, αρκούδες, αντίξοες καιρικές συνθήκες, καλούς Ινδιάνους, κακούς Ινδιάνους, καλούς Αμερικάνους, κακούς Καναδούς κλπ, με ελάχιστο διάλογο, ανώφελα flash back, και ανεπαίσθητο story.
Ο δε ρόλος του Di Caprio βασίζεται τόσο πολύ στα εκφραστικά μέσα του σώματος και του προσώπου του, η σχεδόν παντελής έλλειψη όμως διαλόγου, φέρνει το αντίθετο αποτέλεσμα.
Τι θέλαμε
Αντιλαμβάνομαι ότι μετά το περσινό Oscar ο Iñárritu μπορούσε να κάνει ό,τι ήθελε, ακόμα και μια χλιαρή και βαρετή ταινία 2.5 ωρών. Όπως και ότι ο Di Caprio έχει πολλές εξαιρετικές ερμηνείες για να δικαιολογούν ένα Oscar, αλλά έπρεπε να κάνει και φέτος κάτι εντυπωσιακό. Καταλαβαίνω επίσης ότι η συνταγή αμερικάνικη ιστορία – Ινδιάνοι – αντίξοες συνθήκες – επιβίωση, μετράει ακόμα εκεί που πρέπει να μετρήσει. Αλλά όχι, είναι μια μέτρια ταινία, και δυστυχώς για τον Di Caprio, στο κομμάτι της ερμηνείας αν κερδίζει κάποιος είναι ο Hardy, όχι γιατί είναι καλύτερος ηθοποιός, αλλά γιατί ξεδιπλώνει πολύ καλύτερα το ρόλο του.
Οπότε καλύτερη ταινία, για κανένα λόγο, καλύτερη ερμηνεία, δεδομένου ότι αυτά πάνε λίγο χρωστούμενα, το παρελθόν του Di Caprio και τις αντικειμενικά αντίξοες συνθήκες του ρόλου του, ναι να το πάρει. Αλλά μετά απ’ αυτό ελπίζω και οι δύο να γυρίσουν στις ταινίες που ξέρουν να κάνουν καλά.
Μετά από την απίστευτα θερμή ανταπόκριση του κοινού, στην επικείμενη εν Αθήναις συναυλία των Μεξικανών electro-industrial ηρώων Hocico, την Πέμπτη 18 Φεβρουαρίου, που αποτελεσματικά οδήγησε σε σχεδόν εξάντληση των εισιτηρίων προπώλησης, οι διοργανωτές Front Of House Promotion & Darknet Promotion Agency, ανακοίνωσαν μόλις την μεταφορά της εκδήλωσης σε μεγαλύτερο χώρο και πιο συγκεκριμένα σε αυτόν του Second Skin Club(Δαμοκλέους 8, Γκάζι).
Τα μέχρι στιγμής πωληθέντα εισιτήρια, ισχύουν και για τον νέο χώρο, ενώ η προπώληση συνεχίζεται με ελάχιστα εισιτήρια των 15 ευρώ και αμέσως μετά την εξάντλησή τους, με αυτά των 17 ευρώ στα σημεία προπώλησης που ίσχυαν και μέχρι στιγμής. Πιο συγκεκριμένα στα:
Όπως οι ίδιες οι διοργανώτριες εταιρείες ανακοίνωσαν μέσω των σελίδων τους στο facebook: “Οι Hocico αποτελούν μια σαρωτική συναυλιακή εμπειρία που κανείς δεν πρέπει να χάσει κι έτσι ελπίζουμε πως με αυτή την αλλαγή, πολύ περισσότεροι φίλοι των Μεξικανών θα έχουν την ευκαιρία να τους απολαύσουν επί σκηνής σε αυτή τη μοναδική συναυλία τους επί ελληνικού εδάφους. Ευχαριστούμε πολύ το Death Disco για τη μέχρι στιγμής στήριξή του στο όλο εγχείρημα και δεσμευόμαστε πως θα επιστρέψουμε σύντομα στον χώρο του για ακόμη περισσότερες ποιοτικές εκδηλώσεις […].
Μετά στην εμφάνιση των Hocico, είστε όλοι καλεσμένοι (με το ίδιο εισιτήριο) στο επίσημο Αfter Show Party της συναυλίας που θα πραγματοποιηθεί στο Death Disco Club (Ωγύγου 16 και Λεπενιώτου, Ψυρρή) Πληροφορίες για το After Show Party και DJ’s Line Up θα ανακοινωθούν άμεσα. Ραντεβού τη Πέμπτη 18 Φεβρουαρίου στο Second Skin!”
Draconian: Αυτό είναι το αναλυτικό πρόγραμμα εμφάνισης των συγκροτημάτων, για την Κυριακή 14 Φεβρουαρίου στο Κύτταρο Live Club. Μπορεί οι πόρτες να ανοίγουν από νωρίς, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν θα έχει και κόσμο.
Αν θέλετε μια καλή θέση, τότε καλύτερα να είστε εκεί από τις νωρίς και να απολαύσετε όλα τα συγκροτήματα.
18:30 Doors open
19:00 – 19:40 IMMENSITY
20:00 – 20:45 CAELESTIA
21:05 – 21:55 ELYSION
22:25 DRACONIAN
Πάρτε μια γεύση και από την συνέντευξη που μας έδωσαν εδώ.
Un une: Μια Αγκαλιά στην Άκρη του Κόσμου, διαβάστε το σενάριο της νέας ταινίας Claude Lelouch.
Ένας άνδρας, μια γυναίκα και μια εξωτική χώρα που μπορεί να σου αλλάξει για πάντα τη ζωή, πρωταγωνιστούν στην υπέροχη ιστορία αγάπης, με υπογραφή του σπουδαίου Claude Lelouch!
Ο Αντουάν μοιάζει στους ήρωες των ταινιών, για τις οποίες γράφει μουσική: είναι γοητευτικός, πετυχημένος και πορεύεται στη ζωή με χιούμορ όσο και με μια σχετική απάθεια. Όταν ταξιδεύει στην Ινδία για να δουλέψει σε μία ιδιαίτερα πρωτότυπη εκδοχή του «Ρωμαίος και Ιουλιέτα», γνωρίζει την Άννα, που δεν του μοιάζει σε τίποτα, αλλά τον ελκύει περισσότερο από όλες τις άλλες γυναίκες που έχει γνωρίσει. Μαζί, θα ζήσουν μια απίστευτη περιπέτεια και θα κοιτάξουν τη ζωή με άλλα μάτια.
Το Αθηναϊκό post rock σχήμα των we.own.the.sky εντείνει όλο και περισσότερο την κινητικότητά του το τελευταίο διάστημα κι έτσι μετά την ανακοίνωση της συμμετοχής του στη συναυλία του Βρετανικού σχήματος των Maybeshewill στην πρωτεύουσα, οι ίδιοι φρόντισαν να μας ενημερώσουν πως το πρώτο full length album τους, με τίτλο “Earths Collide”, που κυκλοφόρησε σε ψηφιακή μορφή τον Νοέμβριο του 2015.
Αναμένεται να τυπωθεί σε περιορισμένη έκδοση βινυλίου (300 κόπιες) και να κυκλοφορήσει μέσω της συνεργασίας των Labyrinth of Thoughs Records(Nighstalker, Last Drive, Ludmila, Make Believe, Blackmail κλπ) και Ikaros Records.
Η κυκλοφορία είναι προγραμματισμένη για τις 26 Φεβρουαρίου, ενώ οι προπαραγγελίες ξεκινούν στις 15 Φεβρουαρίου, μέσω του επίσημου site της Labyrinth of Thoughts (www.labyrinthofthoughs.gr) και θα αποτελείται –όπως μπάντα και εταιρεία μας ενημερώνουν- από μαύρο βινύλιο 150 γραμμαρίων και τετρασέλιδο booklet με τα υπέροχα γραφιστικά της Χριστίνας Χαριστού, που είναι η υπεύθυνη για το γραφιστικό κομμάτι της κυκλοφορίας σε όλες τις μορφές της.
Μείνετε συντονισμένοι στις διαδικτυακές σελίδες των δισκογραφικών εταιρειών και του συγκροτήματος, για ακόμη περισσότερες ενημερώσεις και δραστηριότητες που επίκεινται στο προσεχές διάστημα.
Λίγες μέρες πριν, η ανερχόμενη εγχώρια δισκογραφική ROAR! RockofAngelsRecords ανακοίνωσε τη συνέχιση της συνεργασίας της με τους εγχώριους heavy metal θρύλους Sarissa, για την κυκλοφορία του πολυαναμενόμενου –τρίτου σε σειρά- full length album τους, που τιτλοφορείται “Nemesis” και έρχεται να διαδεχτεί το “Masters of Sins” του 2004.
Ως πρώτο ηχητικό δείγμα, η ROAR! Rock of Angels Records έδωσε μόλις στη δημοσιότητα το πρώτο lyric video του album, συγκεκριμένα για το κομμάτι “No Man’s Land” που μας παρουσιάζει ένα εντελώς νέο πρόσωπο των Sarissa, εκμοντερνισμένο μεν, βασισμένο στις ρίζες του ένδοξου παρελθόντος δε.
Δείτε το εδώ:
Το “Nemesis” θα κυκλοφορήσει στις 26 Φεβρουαρίου, σε παγκόσμια διανομή και είναι ήδη διαθέσιμο για προπαραγγελία, μέσω του site της δισκογραφικής εταιρείας, στον εξής σύνδεσμο: www.roar.gr/shop/sarissa-nemesis
07/02/2016 Κυριακή απογευματάκι και οδεύουμε προς το Θέατρο 104 στο Γκάζι για το μιούζικαλ, Ο ΚΑΝΑΠΕΣ.
Η παράσταση ξεκίναγε στις 18:30 και φτάνοντας σε ένα αρκετά όμορφο, νεοκλασικό κτίριο και με αρκετό κόσμο, χτυπάει το καμπανάκι για να μαζευτούμε και να λάβουμε θέσεις. (όχι ιδιαίτερα μεγάλος χώρος αλλά αρκετά όμορφος και ζεστός για να φιλοξενήσει έναν ικανοποιητικό αριθμό θεατών.)
Η ώρα 18:40 και η παράσταση ξεκίνησε χωρίς καμιά καθυστέρηση, βέβαια έπρεπε να ήσουνα στην ώρα σου αλλιώς δεν έμπαινες μέσα. Η διαρρύθμιση του σκηνικού ένα δωμάτιο με μια κουζίνα, ένα τραπέζι και στη μέση… ο καναπές. Ακριβώς από πίσω, η μπάντα που αποτελούταν από τρία άτομα, μία κιθάρα, ντραμς και μπάσο που συνοδεύανε τους ηθοποιούς με τις συγκινητικές εκτελέσεις τους.
Η υπόθεση αυτού, ένα νέο ζευγάρι στη σημερινή εποχή, στην Ελλάδα των μνημονίων, της οικονομικής κρίσης, της ανεργίας και στο πώς αυτοί οι παράγοντες επηρεάζουν ένα ζευγάρι που αναζητά διέξοδο σε ουσίες. Τα συναισθήματα ανάμεικτα, αφού δεν βίωνες και εσύ σε μεγάλο βαθμό το παλμό και τον τρόμο της εποχής, κάτι που φυσικά βιώνουμε οι περισσότεροι στις μέρες μας, έχοντας τον φόβο της εξέλιξης και φιλίας.
Ένα κοινωνικό έργο όπου οι ηθοποιοί κατέβαλλαν τον καλύτερο τους εαυτό και ερμήνευσαν αγαπημένα ελληνικά ροκ κομμάτια, από Ενδελέχεια, Βασίλη Παπακωνσταντίνου, Διάφανα Κρίνα και Magic De Spell.
Μια παράσταση που αξίζει να τη δει κάποιος που σε βάζει σε διάφορες σκέψεις για την πραγματικότητα την οποία ζούμε και πως μπορούμε να ξεφύγουμε απο την αδιέξοδο.
Πλοκή
Το έργο αναφέρεται στο σήμερα και πραγματεύεται μια ολόκληρη «γενιά του καναπέ», μια γενιά «επανάστασης» που δεν κάνει επανάσταση! Στο πυρήνα αυτής της κατάστασης βλέπουμε τον Νίκο και την Ελπίδα, ένα ζευγάρι που συγκατοικεί στο κέντρο της Αθήνας, αντιμετωπίζοντας βιοποριστικές δυσκολίες και προσπαθώντας να σώσουν την ήδη κλονισμένη σχέση τους. Δύο άνθρωποι που παλεύουν ο καθένας με τον εαυτό του προσπαθώντας να επιβιώσουν σε μια σχέση επηρεασμένη από εξαρτήσεις, οικονομικό αδιέξοδο και κλειστές πόρτες. Ο Θοδωρής, φίλος του Νίκου – μια φιλιά η οποία έχει ισχύ μόνο όσο υπάρχουν ουσίες – δημιουργεί μια πλασματική εμπιστοσύνη, η οποία μπορεί να αποβεί μοιραία για όλους.
Η ομάδα The Right Bullets ανεβάζοντας για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά πρωτότυπο έργο σε παγκόσμια πρώτη παρουσίαση, απονέμει φόρο τιμής στην Ελληνική ροκ σκηνή, από την δεκαετία του 1980 μέχρι σήμερα, και τους καλλιτέχνες της, που έγραψαν και γράφουν ακόμα την ιστορία της ελληνική μουσικής με τα τραγούδια τους. «Ο Καναπές», λοιπόν, πρόκειται για ένα δραματικό έργο που σκιαγραφεί τις ζωές ατόμων που παλεύουν να επιβιώσουν ζώντας στο περιθώριο, δυσκολεύονται να αντιμετωπίσουν τα απρόβλεπτα γεγονότα κάθε ημέρας, παλεύουν με τον εθισμό και ακροβατούν σε δύσκολες διαπροσωπικές σχέσεις.
Ο ρατσισμός και η ψυχολογική και σωματική βία, σε συνδυασμό με την τα θέματα της L.G.B.T. (Λ.Ο.Α.Τ.) κοινότητας θωρακίζουν γι’ άλλη μια φορά την άποψη πως οι άνθρωποι ψάχνουν τον αδύναμο κρίκο, ώστε να ρίξουν ευθύνες για τη δική τους αδυναμία. Το έργο υπογραμμίζει φαινόμενα παλαιότερων δεκαετιών, τα οποία αυξάνονται στη σύγχρονη εποχή και κοινωνία, και μας υπενθυμίζουν πως τίποτα δεν άλλαξε από “τον καναπέ”.
Το κείμενο του μιούζικαλ υπογράφει η σκηνοθέτιδα της παράστασης, ενώ παίζονται ζωντανά τραγούδια από διάφορους καλλιτέχνες, όπως Βασίλης Παπακωνσταντίνου, Κίτρινα Ποδήλατα, Ενδελέχεια, Ξύλινα Σπαθιά, Διάφανα Κρίνα, Υπόγεια Ρεύματα, Μπλε και Magic de Spell. Θα παιχτούν επίσης κομμάτια των Παύλου Σιδηρόπουλου και Νικόλα Άσιμου.
H ελληνική σκηνή, στο πεδίο του σκληρού ήχου, τα τελευταία χρόνια διαγράφει μία συνεχόμενα ανοδική πορεία. Οι Universe217 είναι ένα από τα σημαντικά συγκροτήματα αυτής της σκηνής, με άξονα την συνέπεια στη συχνότητα με την οποια δισκογραφούν, όσο και μία σταθερά έντονη συναυλιακή δραστηριότητα.
Μέρος του δυναμικού της γερμανικής εταιρείας Ván Records (έδρα ονομάτων όπως οι The Devil’s Blood, Year of the Goat, Attic, Castle, Atlantean Kodex, Necros Christos, The Ruins of Beverast,Vanderbuyst κ.α.) κυκλοφορούν τον τρίτο τους δισκο μέσω του συγκεκριμένου label, ο οποίος τιτλοφορείται “Change” και θα είναι διαθέσιμος στις 18 Μαρτίου σε CD και LP, σε όλη την Ευρώπη.
Με αυτό, το τέταρτο full-length album τους (όγδοη συνολικά κυκλοφορια), οι Universe217 εκδηλώνουν για άλλη μία φορά τις περιπετειώδεις διαθέσεις τους, αποδεικνύοντας ότι για το συγκεκριμένο συγκρότημα ο heavy ήχος δεν χωράει σε “κουτάκια”. Όροι όπως doom, post rock / metal, drone, psych, ambient κ.ο.κ. δεν λειτουργούν ως κέλυφος κάτω από το οποίο θα επαναπαυτεί η μουσική του σχήματος, αλλά λογίζονται περισσότερο σαν σημεία εκκίνησης από τα οποία ξεκινάει η δημιουργική έκφρασή του και σε συνδυασμό με την πειραματική καθώς και ανατρεπτική ματιά του, καταλήγει σε ένα ξεκάθαρα προσωπικό ύφος, κάτι που συμβαίνει αρκετά σπάνια στη μουσική πραγματικότητα της σημερινής εποχής.
Κρατήστε λοιπόν την ημερομηνία της Παρασκευής 18 Μαρτίου κατά την οποία οι Universe217 κυκλοφορούν το νέο τους album “Change” και με αφορμή αυτό το γεγονός, εμφανίζονται στο Κύτταρο μαζί με τους ανερχόμενους progressive metallers Mother of Millions, που τον τελευταίο καιρό παρουσιάζουν μια διαρκώς αυξανόμενη δημοτικότητα χάρη στην επιμονή τους στην ποιότητα και τις καθηλωτικές ζωντανές εμφανίσεις τους.
Οι ανερχόμενοι εγχώριοι alternative / grunge rockers 10 Code, έδωσαν μόλις στη δημοσιότητα το νέο τους album “Swiftlets”, με δυνατότητα free streaming, μέσω του καναλιού τους στο YouTube.
Ακούστε το εδώ:
Το “Swiftlets” αποτελεί ένα εξαιρετικό δείγμα alternative / grunge rock, για fans σχημάτων όπως οι FooFighters, Audioslave, QueensoftheStoneAge, ακόμη και MonsterMagnet, ενώ –όπως η ίδια η μπάντα ανακοίνωσε- θα είναι διαθέσιμο σύντομα και σε φυσική μορφή. Οι προπαραγγελίες (όπως και η δυνατότητα ψηφιακής αγοράς) έχουν ήδη ξεκινήσει στο http://10code.bandcamp.com.
Η παραγωγή του album είναι μια δουλειά του ΆλεξΜπόλπαση(Whereswilder, The Road Miles, The Noise Figures, Transistor κ.α.) και πραγματοποιήθηκε στα Artracks Recording Studios. Του mastering επιμελήθηκε ο Γιάννης Χριστοδουλάτος στο SweetspotProductionStudio, ενώ το εξαιρετικό artwork ανέλαβε η Ειρήνη Ράπτη.
Επιπλέον, στη σχετική ανακοίνωση, αναφέρεται πως σύντομα θα πραγματοποιηθεί ζωντανή παρουσίαση του δίσκου στην Αθήνα, οπότε μείνετε συντονισμένοι στις διαδικτυακές σελίδες της μπάντας, για να λαμβάνετε εγκαίρως όλες τις σχετικές, σημαντικές ενημερώσεις.
Με αυτό το βίντεο, ήρθε η ανακοίνωση από την Didi, σχετικά με την άφιξη των Megadeth στην χώρα μας.
Η συναυλία θα πραγματοποιηθεί στο νέο χώρο που φιλοξενεί την DIDI, στην Πειραιώς 117.
Διαβάστε όμως το επίσημο δελτίο τύπου:
Megadeth! Μερικές φορές δεν χρειάζεται να πεις ή να γράψεις κάτι άλλο. Μια λέξη αρκεί. Άλλωστε αυτή φωνάζουν χιλιάδες οπαδοί ανά τον κόσμο όταν το συγκρότημα προεξάρχοντος του Dave Mustaine ανεβαίνει στη σκηνή. Οι Μegadeth είναι ένα από τα ελάχιστα συγκροτήματα που όρισαν τον heavy metal ήχο. Με 33 χρόνια στην πλάτη και 15 επίσημους δίσκους να φέρουν το όνομα τους διατηρούν ισχυρούς δεσμούς με το ελληνικό κοινό και επιστρέφουν την Τρίτη 5 Ιουλίου στην χώρα μας και το Piraeus Academy για να δώσουν ένα show αντάξιο της ιστορίας τους.
Κάπου στο 1983 μετά την επεισοδιακή φυγή του από τους Metallica ο Dave Mustaine με συνοδοιπόρο του στο μπάσο, τον David Elefson ίδρυσε τους Megadeth, αποδίδοντας στους πρώτους δίσκους σεμιναριακού επιπέδου thrash metal. Peace sells… but who’s buying?, So far, so good… so what?, Rust in Peace αποτελούν την Αγία Τριάδα των official albums των Megadeth, καθιερώνοντας το σαρδόνιο χιούμορ των στίχων με το οργιαστικό κιθαριστικό παίξιμο και το εμπνευσμένο song-writing.
Aκολούθησαν τα Youthanasia & Countdown to Extinction που γνώρισαν τεράστια εμπορική απήχηση, με τους Megadeth να περιοδεύουν σε όλο τον κόσμο δίνοντας μνημειώδη headline shows. Μετά από ένα break 2 χρόνων οι Megadeth επανήλθαν με μια σειρά ποιοτικών κυκλοφοριών, με τον τελευταίο τους, πολύ πρόσφατο δίσκο “Dystopia” να χαρακτηρίζεται ως ότι καλύτερο έχουν κυκλοφορήσει τα τελευταία χρόνια, ανεβαίνοντας στο νούμερο 3 των αμερικανικών charts.
Την Τρίτη 5 Ιουλίου στο Piraeus Academy οι Megadeth σε ένα heavy metal show που θα συζητηθεί!
ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ
Τα πρώτα εισιτήρια κοστίζουν 38€
Μετά την εξάντληση τους η τιμή θα διαμορφωθεί στα 40€
Στην τελική φάση της προπώλησης η τιμή θα διαμορφωθεί στα 42€
Μια από τις πολύ αξιόλογες μπάντες της Σουηδίας στο χώρο του Doom/Death, οι OctoberTide, θα κυκλοφορήσουν τον 5ο τους δίσκο στις 22 Απριλίου. Ο διάδοχος του “Tunnel Of No Light” του 2013 θα λέγεται “Winged Waltz” και θα βγει από την Agonia Records σε digipak CD, μαύρο και χρυσό (περιορισμένο στις 113 κόπιες) βινύλιο και digital format.
Ο τραγουδιστής της μπάντας, AlexanderHögbom, δήλωσε: “Αυτό είναι αναμφίβολα το καλύτερο και πιο έντονο συναισθηματικά υλικό των October Tide, μέχρι σήμερα. Γνωρίζω πόση σκληρή δουλειά έκανε ο Fredrik (κιθάρα) σε αυτό το δίσκο και πραγματικά μπορείτε να νιώσετε τη σκέψη πίσω από το εγχείρημα αυτό. Κατά τη διάρκεια των ηχογραφήσεων σχεδόν τραυματίστηκα σωματικά και κόντεψα να λυποθυμήσω μερικές φορές. Τα έδωσα όλα για να σταθώ αντάξιος της έντασης της μουσικής και των στίχων, και είμαι πολύ ευχαριστημένος από το αποτέλεσμα.”
Ο δίσκος ηχογραφήθηκε στα Wing Studios στη Σουηδία με παραγωγό τον SverkerWidgren, ενώ το artwork είναι δουλειά του AlbinHögbom.
“Winged Waltz” track list:
01. Swarm
02. Sleepless Sun
03. Reckless Abandon
04. A Questioin Ignite
05. Nursed By The Cold
06. Lost In Rapture
07. Perilous
08. Coffins Of November
Τη μοναδική και επαναστατική ηχογράφηση από το 1979 με τίτλο «Off the Wall» περιλαμβάνει το νέο ντοκιμαντέρ «Michael Jackson’s Journey from Motown to Off the Wall» σε σκηνοθεσία του Spike Lee. Το συλλεκτικό πακέτο περιλαμβάνει ένα 16σελιδο βιβλίο, που περιέχει ένα νέο δοκίμιο και φωτογραφικό υλικό, μαζί με ένα κομμάτι κιμωλίας και ένα artwork που βασίζεται στον μαυροπίνακα στο εσωτερικό του.
Το πόσο σημαντικό είναι το «Off the Wall» δεν είναι υπερβολή. Ηχογραφήθηκε όταν εκείνος ήταν μόλις 20 ετών και προανήγγειλε την σόλο καριέρα του Jackson ως έναν δημιουργικό οραματιστή. Πρόκειται για εκείνη την ηχογράφηση που εφηύρε τη μοντέρνα pop μουσική όπως την ξέρουμε, σύμφωνα και με το περιοδικό Rolling Stone. Έσπασε το ρεκόρ πωλήσεων μαύρου καλλιτέχνη, ανοίγοντας μια καινούργια εποχή για την R’N’B και pop μουσική σκηνή, την προώθηση και τις τακτικές πωλήσεων, όπως ποτέ πριν δεν είχε δει η συγκεκριμένη σκηνή.
Γραμμένο από τον Jackson, το πρώτο single από τον δίσκο, το «Don’t Stop Til You Get Enough» ήταν και το πρώτο Grammy του, αλλά και το πρώτο Νο.1 του στην αμερικανική αγορά, αλλά και την παγκόσμια ως σόλο καλλιτέχνης. Μαζί με τα singles «Rock With You», «Off the Wall» και «She’s Out of My Life», ο Jackson έγινε ο πρώτος καλλιτέχνης στην ιστορία που είχε τέσσερα singles από το ίδιο άλμπουμ μέσα στο top 10 του Billboard Hot 100.
Για το «Michael Jackson’s Journey from Motown to Off the Wall», ο σκηνοθέτης Spike Lee έχει συγκεντρώσει ένα πλούσιο αρχειακό υλικό, που περιλαμβάνει και αρκετό από το προσωπικό αρχείο του Jackson, με συνεντεύξεις από μέλη της οικογένειας και μοντέρνα τότε ταλέντα, καθώς και δηλώσεις του ίδιου του Jackson, που δημιουργούν την εικόνα ενός χρονικού που «πιάνει» την άνοδο ενός αστεριού μέσα από την κυκλοφορία αυτού του δίσκου.
Αυτή η εξερεύνηση του κεφαλαίου της καριέρας του Jackson, επιτρέπει στο κοινό να ταξιδέψει μαζί του, από τη στιγμή που ξεκινάει από τη Motown, περνώντας στην CBS Records και σφυρηλατώντας τη σχέση του με τον θρυλικό παραγωγό Quincy Jones.Ένα φωτισμένο πορτραίτο προκύπτει από το πώς ένα παθιασμένο, σκληρά εργαζόμενο αγόρι μπόρεσε να γίνει ο «Βασιλιάς της Pop».
Track Listing:
CD: 1. Don’t Stop ‘Til You Get Enough
2. Rock With You
3. Workin’ Day And Night
4. Get On The Floor
5. Off The Wall
6. Girlfriend
7. She’s Out Of My Life
8. I Can’t Help It
9. It’s The Falling In Love
10. Burn This Disco Out
DVD:
Documentary: Michael Jackson’s Journey from Motown to Off the Wall
Αναμφίβολα ο πιο αγαπημένος Νορβηγός καλλιτέχνης στη χώρα μας. Η σχέση του ελληνικού κοινού με τον Sivert Høyem ξεκίνησε πριν 15 χρόνια, με την πρώτη εμφάνιση των Madrugada στο ιστορικό “Ρόδον”. Η σχέση αυτή ανανεώνεται και μεγαλώνει, το ίδιο συμβαίνει και με το κοινό αυτού του σπουδαίου τραγουδιστή-τραγουδοποιού. O Ηoyem μας συγκινεί ακόμη περισσότερο σήμερα, με την ευθύτητά του, το βάθος της μουσικής και της σκέψης του, την ευκρίνεια της αντίληψής του, την τρυφερότητα της μοναδικής εσωτερικής φωνής του και τη δυναμική σκηνική του παρουσία.
Θεσσαλονίκη – Πέμπτη 21 Απριλίου – Principal Club Theater
Βόλος – Παρασκευή 22 Απριλίου – Lab Art
Αθήνα – Σάββατο 23 Απριλίου – Piraeus 117 Academy
Ηράκλειο – Δευτέρα 25 Απριλίου – Cine Studio
Θα είναι και πάλι εδώ, για μια μικρή διαδρομή σε πόλεις της Ελλάδος, που τόσο αγαπά… – με full band, σε μια σειρά από μοναδικές συναυλίες.
Το setlist θα είναι μια περιπλάνηση σε όλα τα τραγούδια του που αγαπήσαμε, από τις μέρες των Madrugada έως αυτά του πρόσφατου, 5ου, προσωπικού του άλμπουμ, Lioness.
Ανυπομονούμε…
Με δεδομένο το ιστορικό των συνεχόμενων sold out των προηγούμενων εμφανίσεών του στη χώρα μας, η προτροπή “προμηθευτείτε έγκαιρα το εισιτήριο σας”, είναι 100% βάσιμη.
Η προπώληση ξεκινά την Παρασκευή 12 Φεβρουαρίου 2016
Principal Club Theater (Μύλος)
Ανδρέα Γεωργίου 56
Τηλ. 2310 428 088
Βόλος, Παρασκευή 22 Απριλίου
Lab Art
Ζάχου – Βότση, (Πολυχώρος Τσαλαπάτα)
Τηλ. 2421 40 3454
Αθήνα, Σάββατο 23 Απριλίου
Piraeus 117 Academy
Πειραιώς 117
Kεραμεικός
Τηλ. 210 8820 426
Ηράκλειο, Δευτέρα 25 Απριλίου
Cine Studio
Λεωφ. Ικάρου και Ηροδότου 177
Νέα Αλικαρνασσός
Τηλ.: 2810 823 813
www.texnopolis.net/”>www.texnopolis.net
Τιμές Εισιτηρίων
Θεσσαλονίκη<
Τα πρώτα εισιτήρια κοστίζουν 18 ευρώ
Μετά την εξάντλησή τους η τιμή θα διαμορφωθεί στα 22 ευρώ
Στο τελικό στάδιο της προπώλησης η τιμή θα διαμορφωθεί στα 25 ευρώ
Βόλος
Τα πρώτα εισιτήρια κοστίζουν 18 ευρώ
Μετά την εξάντλησή τους η τιμή προπώλησης θα διαμορφωθεί στα 20 ευρώ
Στο ΤΑΜΕΙΟ η τιμή θα είναι 22 ευρώ
Αθήνα
Τα πρώτα εισιτήρια κοστίζουν 18 ευρώ
Μετά την εξάντλησή τους η τιμή θα διαμορφωθεί στα 22 ευρώ
Στο τελικό στάδιο της προπώλησης η τιμή θα διαμορφωθεί στα 25 ευρώ
Ηράκλειο
Τα εισιτήρια στην προπώληση κοστίζουν 18 ευρώ
Στο ταμείο η τιμή θα διαμορφωθεί στα 22 ευρώ
Σημεία προπώλησης
Αθήνα
Ticket House, Πανεπιστημίου 42 (εντός της στοάς), τηλ. 210 3608366
Online Sales ή αγορές με πιστωτική κάρτα, 24 ώρες/ωρο:
www.ticketpro.gr/ www.ticketpro.gr
http://www.tickethouse.gr/ www.tickethouse.gr
Για την αγορά εισιτηρίων μέσω internet ή μέσω πιστωτικής κάρτας υπάρχει επιβάρυνση 10% στην τιμή του εισιτηρίου
Θεσσαλονίκη
MusicLand (Ticket House) || Stereodisc || Rover || Nephilim ||
Public || Ianos ||
Βόλος
Παπασωτηρίου || Public store || Seven Spots || Tender Bar || Illusion store
“http://www.ticketpro.gr/www.ticketpro.gr || http://viva.gr
Viva.gr ή με τηλέφωνο στο 11876
Ακολουθεί το δελτίο τύπου για το άλμπουμ “Lioness” του Sivert Høyem, που κυκλοφόρησε στις 29 Ιανουαρίου
Ένα φως νυχτερινό λάμπει πάνω από το νέο άλμπουμ του Sivert Høyem, “Lioness” – “Λέαινα”. Ο Νορβηγός καλλιτέχνης εξακολουθεί να κινείται μέσα σε σκιερό τοπίο, αλλά τώρα οι σκιές παίρνουν σχήμα από ένα ζεστό φως. Η φωνή και μόνο του Høyem θα έπρεπε να θεωρείται «εθνικός πλούτος» της Νορβηγίας, αλλά ο ίδιος έχει επιπλέον κατακτήσει έναν τέτοιον έλεγχο του ηχοχρώματος και της εκφοράς των στίχων, που θυμίζει καλλιτέχνη με κλασική παιδεία.
Σε αυτό το άλμπουμ η φωνή του βγαίνει μπροστά και τονίζεται, όχι μόνο χάρη στην απολύτως δεμένη μπάντα του αλλά και χάρη στο πλούσιο μωσαϊκό από έγχορδα και ακουστικά όργανα, που έχει συγκεντρώσει. Το “Lioness” είναι μια “Λέαινα” που πάλλεται από ζεστασιά και ζωή.
Το μυαλό γεννά μια σειρά συνειρμούς ακούγοντας αυτό το δίσκο. Θυμάται τον Bruce Springsteen στο “Thunder Road” (το εναρκτήριο κομμάτι από το “Born To Run”) να αναφέρεται στον Orbison και να τραγουδά “Roy Orbison singing for the lonely” (“ο Roy Orbison τραγουδά για την μοναξιά”). Τo νέο άλμπουμ του Høyem περιέχει αναφορές τόσο στον Orbison όσο και στον Springsteen και ο Høyem στο “Lioness” τραγουδά για τους μοναχικούς. Σε αυτό το άλμπουμ ο τραγουδιστής και τραγουδοποιός βρίσκει τον εαυτό του κάτω από έναν πιο ήπιο, πιο ήσυχο, πιο γαλήνιο ουρανό, που γίνεται βάλσαμο για τις βασανισμένες ψυχές στις σκοτεινές ώρες της νύχτας
Στην ορολογία της κλασικής μουσικής η nocturne(νυχτερινό) είναι μια μουσική σύνθεση που εμπνέεται ή προσπαθεί να απεικονίσει τη νύχτα. Το “Lioness” είναι από πολλές απόψεις ένα nocturnal album. Γιατί γεννά συναισθήματα που ανήκουν στη νύχτα.
Τα περισσότερα από τα δέκα κομμάτια του έχουν αναφορές στον ύπνο, στα όνειρα ή στη νύχτα. “We’re better when we’re fast asleep”, τραγουδά ο Høyem στο “Sleepwalking Man”, το πρώτο τραγούδι του άλμπουμ, ενώ το “My Thieving Heart”, το ντουέτο του με την Marie Munroe, ξεκινά σαν ξύπνημα από ένα βαρύ ύπνο με τους στίχους “Walking up too soon| The pale blue light of your hotel room”.
Στο ελαφρώς Bowie-κό “V – O – I – D” τραγουδά, “Let me sleep and wake me never”. Ίσως τελικά με το τελευταίο τραγούδι “Silences” εξηγεί τα πάντα. Οι στίχοι το λένε καθαρά “The night is my favorite time of day
“You are, you are my lioness | and I am truly blessed to be your willing plaything”, τραγουδά ο Høyem στο τραγούδι που έδωσε τον τίτλο του στο άλμπουμ. Υπάρχει μια παιχνιδιάρικη διάθεση και μια αίσθηση ελευθερίας σε αυτόν το δίσκο, που τη συναντάμε και στον τρόπο που ο Høyem χειρίζεται τη φωνή του – οι φωνητικές του δυνατότητες εκτείνονται από αυτές ενός ώριμου βαρύτονου έως τις “γυαλισμένες” μπλουζ χροιές, που συναντάμε σε έναν soul falsetto τραγουδιστή-.
Υπάρχει μια σλάβικη αίσθηση σε αυτό το κομμάτι, με την ενορχήστρωση να περιλαμβάνει πιάνο, celesta και έγχορδα, δίνοντας έμφαση στον κλασικό χαρακτήρα του. “There won’t be a fifteenth station”, τραγουδά ο Høyem, αναφερόμενος στην Ανάσταση – που, σύμφωνα με τους καθολικούς, είναι ο δέκατος πέμπτος σταθμός –
Κάποιος μπορεί να βρει παραλληλισμούς με το σκοτεινά χιουμοριστικό σύμπαν του Leonard Cohen. Στη βελούδινη μαύρη μπαλάντα “It Belongs To Me” ο Høyem εισέρχεται σε αυτό το σκοτεινό τοπίο και μουσικά. Άραγε συνδέεται όλο αυτό με το γεωγραφικό πλάτος του τόπου του; Ο Bob Dylan αναφέρει στην αυτοβιογραφία του ότι θα μπορούσε να ταυτιστεί με τον Καναδό Daniel Lanois, καθώς και οι δυο κατάγονταν από τον Βορρά και βίωναν έντονα τις αλλαγές των εποχών και του καιρού στην παιδική τους ηλικία. Είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς ότι ο Sivert Høyem θα εκφραζόταν με τον ίδιο τρόπο μουσικά, εάν είχε μεγαλώσει στη Μεσόγειο.
Ο Sivert Høyem μεγάλωσε σε ένα μικρό χωριό, την Kleiva, έξω από το Sortland στο Vesterålen στη Βόρεια Νορβηγία. Μετακόμισε στο Oslo, και η καριέρα του άρχισε να ανεβαίνει πολύ από το 1999 και μετά, ως τραγουδιστής των Madrugada. Οι Madrugada κέρδισαν την αναγνώριση και πολλά Νορβηγικά Grammy. Περιόδευαν με επιτυχία στη Νορβηγία και στην Ευρώπη έως την διάλυσή τους, το 2008.
Ως solo καλλιτέχνης, ο Høyem έχει κυκλοφορήσει 5 album και ένα EP. Αυτήν την περίοδο κερδίζει ακόμη μεγαλύτερη αναγνώριση ως συνθέτης, χάρη στο τραγούδι των τίτλων της πολύ επιτυχημένης Νορβηγικής τηλεοπτικής σειράς Okkupert (Occupied). Ένα πολιτικό θρίλερ πάνω σε σενάριο του Jo Nesbo, που έχει γίνει γνωστό και έξω από τα σύνορα της χώρας του. Ο Høyem δηλώνει ότι αυτό το project αποτέλεσε μεγάλη πηγή έμπνευσης για αυτόν.
“Σε γενικές γραμμές αισθάνομαι πολύ άνετα στο να δουλεύω μέσα σε δημιουργικές ομάδες και ένα project σαν αυτό σου ανοίγει μια νέα οπτική. Νομίζω ότι πήρα στοιχεία από αυτό και για το δικό μου album. Ως συνθέτης πολλές φορές παγιδεύεσαι μέσα στο «βαρύ φορτίο” της δικής σου προσωπικής ζωής. Ίσως είναι καλύτερο να λες μια ιστορία ως συγγραφέας ή ηθοποιός.”
Ένα λαμπρό παράδειγμα μυθοπλασίας βρίσκεται στο “The Riviera Of Hades”, ένα τραγούδι που χρωστά τον εμπνευσμένο τίτλο του σε μια αναφορά του Winston Churchill στα θέρετρα της Σοβιετικής Ένωσης στη Μαύρη Θάλασσα, τα οποία, μετατράπηκαν σε αιματοβαμμένα πεδία μάχης, καθώς ο Β’ Παγκόσμιος Πόλεμος πλησίαζε στο τέλος του. Σήμερα αυτό το σκηνικό βρίσκει την εφαρμογή του στα παράλια της Μεσογείου.
Το “The Boss Bossa Nova”, παρά τον χιουμοριστικό του τίτλο, είναι πιθανόν το πιο σκοτεινό κομμάτι του album. Ο τίτλος αυτός είναι μια αναφορά στον Springsteen και συγκεκριμένα στη γοητεία που του ασκεί η synthpunk μπάντα “Suicide”, λέει ο Høyem. Φυσικά η αναφορά στους Suiside είναι εμφανής και στην ενορχήστρωση του τραγουδιού με τις επαναλαμβανόμενες κιθάρες, το rhythm box και τα έγχορδα.
“Watch as the daylight melts away, my love”, τραγουδά ο Høyem στο τελευταίο κομμάτι του δίσκου, το “Silences”, το πιο τρυφερό και ειλικρινές, «από καρδιάς», τραγούδι αγάπης του album. Οι νυχτερινές ώρες γίνονται εικόνα, μέσα από τις λέξεις και τη μουσική. Ένα όμορφο και άξιο φινάλε σε ένα ζεστό, καίριο και σπουδαίο album.
Ο Sivert Høyem έκανε την παραγωγή αυτού του album σε συνεργασία με τον εδώ και χρόνια συνεργάτη του, τον κιθαρίστα Christer Knutsen, ο οποίος επίσης παίζει keyboards και κάνει backing vocals. “Δεν ξοδέψαμε πολύ χρόνο με την μπάντα στο studio”, λέει ο Høyem μιλώντας για την ηχογράφηση του δίσκου. “Είχαμε δουλέψει πάρα πολύ τις ενορχηστρώσεις νωρίτερα και το κύριο μέλημά μας ήταν να βγάλουμε το σωστό συναίσθημα σε κάθε ένα από τα τραγούδια που ηχογραφούσαμε.” Στο album συμμετέχουν επίσης ο Øystein Franzvåg στο μπάσο και ο Βørge Fjordheim στα τύμπανα –και οι δύο μόνιμα μέλη της μπάντας του Høyem.
Ύστερα από το πιο έντονο σκοτάδι των προηγούμενων δουλειών του, ο Høyem κάνει αυτή τη φορά ένα άλμπουμ που αναπνέει και επιτρέπει στο φως να μπει. Ο ήχος είναι πιο φυσικός, με πολύ περιορισμένη χρήση ηλεκτρονικών και synthesizer και ο τόνος της έκφρασης αφήνεται περισσότερο στα χέρια των μουσικών. Η ακουστική κιθάρα του Høyem έχει τον κεντρικό ρόλο σε ολόκληρο το άλμπουμ. Οι ηλεκτρικές κιθάρες του Christer Knutsen υπογραμμίζουν τη μελωδικότητα της φωνής του Høyem ή τη χρωματίζουν με ακόμα πιο αδρές πινελιές, σε αντίθεση με τα εύθραυστα έγχορδα, την ενορχήστρωση των οποίων υπογράφει ο Jan Martin Smørdal. Όλα οδηγούν προς την ίδια κατεύθυνση.
Το “Lioness” ηχογραφήθηκε στο Klang studio στο Oslo, με ηχολήπτη τον Bjarne Stensli.
Η μίξη έγινε από τον Tchad Blake (The Black Keys, Tom Waits, Arctic Monkeys κ.ά.) στo Full Mongrel studio, της Ουαλίας. Tο mastering έγινε από τον θρυλικό Greg Calbi (David Bowie, Bob Dylan, Bruce Springsteen κ.ά.) στο Sterling Sound, στη Νέα Υόρκη.
Το “Lioness” είναι ένα album κλασικό, με πολλούς διαφορετικούς τρόπους. Έχει πολλές αναφορές σε σημαντικές στιγμές της ιστορίας της pop κουλτούρας και μουσικής. Παράλληλα όμως, είναι μια κυκλοφορία, η οποία, κρινόμενη με βάση την δύναμη των τραγουδιών και το επίπεδο παραγωγής, κάλλιστα μπορεί ήδη να θεωρηθεί κλασική. Ο Høyem είναι ένας αφοσιωμένος και σκληρά εργαζόμενος καλλιτέχνης και στο “Lioness” οι ικανότητες του ως συνθέτης, ερμηνευτής και band leader δένουν θαυμάσια και φθάνουν σε ένα νέο επίπεδο. “Κοιτώντας πίσω βλέπω ότι καταφέραμε να κάνουμε το album που θέσαμε στόχο να κάνουμε”, λέει καταλήγοντας. Ο Sivert Høyem βίωσε τις άγρυπνες βραδιές και τις νυχτερινές βόλτες που του αναλογούσαν. Σε αυτό το έκτο solo album του, βρήκε ένα φως, που το μοιράζεται με το κοινό του. Ο Høyem εξακολουθεί την πορεία του σε ένα σκοτεινό τοπίο, έχει όμως τώρα το βλέμμα του στραμμένο προς το φως.
Tom Roger Aadland
Musician and writer
Δείτε το official video clip του “Sleepwalking Man”
Πριν λίγες ημέρες ανακοινώθηκε από το ίδιο το συγκρότημα ,IAMX & τον Chris Corner, η περιοδεία που θα κάνουν σε αρκετές χώρες και φυσικά μέσα σε αυτές περιλαμβάνεται και η Ελλάδα.
Χωρίς όμως επίσημο δελτίο τύπου, που πάμε; Για αυτό λοιπόν, έκατσε ο Chris Corner και μας μετέφρασε ένα τόσο δα μικρό κείμενο, όπου και μας καλεί στην νέα τους περιοδεία και στο πρόμο φυσικά του νέου τους δίσκου METANOIA.
Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε παλαιότερη δημοσίευση μας, εδώ.
Αγαπημένοι μας φίλοι στην Ελλάδα,
Σύντομα θα ξεκινήσουμε την δεύτερη φάση της ΙΑΜΧ METANOIA περιοδείας. Είναι συναρπαστικό για εμάς να πάμε επιτέλους σε μέρη που δεν έχουμε παίξει ξανά.
Να προσεγγίσουμε νέα «πεινασμένα μυαλά» και να συναντήσουμε όμορφους ανθρώπους που περίμεναν πάρα πολύ να έρθουμε σε επαφή.
Προετοιμαστείτε να παραδοθείτε στο περιπλανώμενο σεξουαλικό φεστιβαλικό μας τσίρκο, να χορέψετε, να κλάψετε, να τα δώσετε όλα μέχρι τελικής πτώσης και να γυρίσετε πίσω σπίτι σας καυλωμένοι όπως και εμείς.
Τον Μάρτιο θα εμφανιστούμε στις 20 του μήνα στο Principal Club Theater στη Θεσσαλονίκη και στις 21 στο Piraeus 117 Academy στην Αθήνα.
Με νέο δίσκο επιστρέφουν οι Έλληνες Poem, όπου φέρει τον τίτλο “Skein Syndrome” και πρόκειται να κυκλοφορήσεις στις 18 Μαρτίου από την ViciSolum Records
Με πρώτο track το “Passive Observer”, όπου θα δείτε και θα ακούσετε παρακάτω, και με ένα animated video, του Χάρη Κουντούρη (HK Visual Creations), κάνουν ένα δυναμικό come back και είναι ακόμα η αρχή!
Η ΑΜΑ Films παρουσιάζει το Journey to the shore του Ιάπωνα σκηνοθέτη Kiyoshi Kurosawa, που κέρδισε με την αριστοτεχνική του σκηνοθεσία το Βραβείο Σκηνοθεσίας στο τμήμα Ένα Κάποιο Βλέμμα του Φεστιβάλ Καννών 2015. Η ταινία θα προβάλλεται από την Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου στους κινηματογράφους Άστυ και Π αύλος Ζάννας (Θεσσαλονίκη) .
Το ταξίδι της Μιζούκι και του συζύγου της Γιουσούκε δεν σταματά, παρόλο που εκείνος πνίγηκε στη θάλασσα πριν από τρία χρόνια. Όταν ξαφνικά επιστρέφει στο σπίτι, εκείνη δεν εκπλήσσεται. Αντ’ αυτού, η Μιζούκι αναρωτιέται γιατί άργησε τόσο πολύ. Συμφωνεί με τον άντρα της να την πάρει μαζί του σ’ ένα ταξίδι. Η Μιζούκι θέλει να του γνωρίσει τους ανθρώπους εκείνους που έπαιξαν σημαντικό ρόλο στη ζωή της.
Οι ώρες προβολών στο Άστυ είναι: 5:30 – 7:50 – 10:10, και στο Παύλος Ζάννας: 7:30 – 9:45.
H 15η Απριλίου σηματοδοτεί την ημερομηνία κυκλοφορίας του “Santana IV”, του πολυαναμενόμενου studio άλμπουμ του line up των αρχών της δεκαετίας του ’70 που απαρτιζόταν από τον θρύλο της κιθάρας, Carlos Santana (κιθάρα, φωνητικά), τον Gregg Rolie (πλήκτρα, φωνητικά), τον Neal Schon (κιθάρα, φωνητικά), τον Michael Carabello (κρουστά) και τον Michael Shrieve (τύμπανα). Πρόκειται για την πρώτη φορά εδώ και 45 χρόνια που το κουιντέτο ηχογραφεί ένα νέο άλμπουμ, έπειτα από το Santana III που κυκλοφόρησε το 1971.
Το Santana IV περιέχει 16 ολοκαίνουργια κομμάτια, τα οποία έχει δημιουργήσει και κάνει παραγωγή το ίδιο το συγκρότημα, διατηρώντας την ίδια απαράμιλλη ενέργεια και την αξεπέραστη μουσικότητα που έκανε τον ίδιο μια πρωτοποριακή δύναμη στην παγκόσμια μουσική σκηνή, αλλά και γνωστό σε όλη την υφήλιο.
Η επανένωση
Η ιδέα της επανένωσης ήρθε πριν χρόνια, όταν ο Schon πρότεινε στον Santana να ηχογραφήσουν ένα δίσκο μαζί. Η ιδέα άρεσε στον μουσικό, ο οποίος πρότεινε να καλέσουν και τους υπόλοιπους τρεις και να δημιουργήσουν το Santana IV. Έπειτα από τα πρώτα sessions και πρόβες που πραγματοποιήθηκαν το 2013, το συγκρότημα ηχογράφησε μέσα στο 2014 και 2015, δεκαέξι μαγευτικά κομμάτια που συνδύαζαν όλα τα χαρακτηριστικά τους στοιχεία– Afro-Latin ρυθμούς, υψηλής κλίμακας φωνητικά, ηλεκτρικά blues-psychedelic κιθαριστικά σόλο, και άκρως ζωηρά κρουστά. Επιπλέον, σε δύο τραγούδια συμμετέχει και ο Ronald Isley, από τους The Isley Brothers, φωνητικά.
Το πρώτο single είναι το “Anywhere You Want to Gο” και θα μπορούσε ήδη να μπει στο πάνθεον των κλασσικών τραγουδιών του μουσικού. To single έχει γραφτεί από τον Gregg Rolie και είναι ένα sexy τραγούδι που θυμίζει τους cha-cha/Latin jazz ρυθμούς του κλασσικού “Oye Como Va.”
Ο ίδιος δήλωσε: “Ήταν μαγικά. Δεν χρειάστηκε και πιεστούμε για να βρούμε τη χημεία μας, ήταν άμεσο. Από εκεί και πέρα χρειάστηκε απλά να δημιουργήσουμε τραγούδια και στοιχεία που ο κόσμος θα αναγνώριζε αμέσως ότι είναι από εμάς.»
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Υπάρχει προσδιορισμός και αποθήκευση δεδομένων. Πληροφορίες σχετικά με την επεξεργασία δεδομένων και τη δυνατότητα άρνησης αυτής περιλαμβάνονται στην πολιτική απορρήτου.