Home Blog Page 612

Ακούσαμε : Bazooka – Άχρηστη Γενιά

0

Oι Bazooka παίζουν φίλε μου, psych-garage punk. Αυτό δεν είναι περίεργο ωστόσο. Το περίεργο είναι ότι παίζουν με ελληνικό στίχο. Το περίεργο για αυτούς πάντα που βάζουν ταμπέλες στην μουσική. Ευτυχώς οι Bazooka δεν βάζουν. Και καλά κάνουν. Βλέπεις είναι από την Άχρηστη Γενιά, που πολλοί γουστάρουν να στήνουν στον τοίχο και να την πυροβολούν, επειδή θέλουν να της μοιάσουν αλλά δεν μπορούν. Και εγώ τους γουστάρω τους Bazooka και την Άχρηστη Γενιά τους.

Είναι χύμα, είναι πανκ, είναι ροκ εντ ρολ. Πανκ με όρους πανκ για φλώρους λέει ένα φιλαράκι. Η φιλοσοφία τους είναι σίγουρα πανκ, μα δεν βάζουν όρους. Φτύνουν λοιπόν τις κιθάρες τους με ρεφρεν που σου κολλάνε στο μυαλό και ένας εμπνευσμένος θόρυβος που τα αυτιά σου έχουν εθιστεί να ζητούν να ακούσουν. Η « Οθόνη» το personal favorite σε έναν δίσκο που «Όλος μέσα σου Χωράει»

Μία Ανάσα / Ein Atem. Δύο γυναίκες. Μια επικίνδυνη διαδρομή ξεκινά..

0

Η ελληνογερμανική συμπαραγωγή, που καταχειροκροτήθηκε στα φεστιβάλ του Τορόντο και της Θεσσαλονίκης, και έχει ήδη προβληθεί στην Γερμανία και την Ισπανία, ετοιμάζεται για το ταξίδι της και στην Ελλάδα.

Η νεαρή Έλενα αποφασίζει να μεταναστεύσει στη Γερμανία σε αναζήτηση μιας καλύτερης ζωής εν μέσω της οικονομικής κρίσης, αφήνοντας πίσω τον σύντροφό της. Χωρίς να έχει τις απαραίτητες γνώσεις, πιάνει δουλειά ως παιδαγωγός ενός μικρού κοριτσιού, της Λόττε. Μια μέρα, όμως, ενώ είναι υπό την επίβλεψη της Έλενας, η Λόττε εξαφανίζεται.

Από εκείνη την στιγμή ξεκινά ο Γολγοθάς της Έλενας, η οποία πανικόβλητη επιστρέφει στην Ελλάδα, ενώ στην Γερμανία θεωρείται ύποπτη για απαγωγή και καταζητείται. Παράλληλα, η απεγνωσμένη Γερμανίδα μητέρα της Λόττε, αψηφώντας τις προειδοποιήσεις της αστυνομίας και του συζύγου της, αποφασίζει και εκείνη να ταξιδέψει στην Ελλάδα προκειμένου να εντοπίσει την Έλενα. Θα καταφέρει όμως να φτάσει στα ίχνη της χαμένης της κόρης;

17 Μαρτίου στους κινηματογράφους

Ακούσαμε το νέο δίσκο των IAMX με τίτλο ΜΕΤANOIA

0
IAMX-METANOIA-album

‘Υστερα από ένα μεγάλο ταξίδι συναισθηματικής φόρτισης περίπου δύο ετών, ο Κύριος Corner μαζεύει τα κομμάτια του και συνθέτει άλλο ένα {Χ} διαμάντι.
Βγήκε στον πηγαιμό για την δική του Ιθάκη και δεν φοβήθηκε μήτε Λαιστρυγόνες μήτε Κύκλωπες. Παλεύοντας με την κατάθλιψη και την χρόνια αυπνία, κατάφερε να πραγματοποιήσει άλλον ένα ακόμη στόχο.
Λυτρωτικό για εκείνον και τους fans του, ο τίτλος αυτού “METANOIA”.

Ο τίτλος δεν είναι απλά μια εύηχη λέξη, κάθετί για τον συγκεκριμένο καλλιτέχνη , συμβολίζει κάτι. ΜΕΤANOIA λοιπόν σημαίνει εξαγνισμός για εκείνον, που αυτόματα τον απαλλάσσει από ένα άκρως σκοτεινό κοντινό παρελθόν .

Αντιμετώπισε τους δαίμονές του κατά μέτωπο και αυτό φαίνεται από τους τίτλους των κομματιών του, βλέπε: Insomnia, Say Hello Melancholia. Η μοναξιά του studio του ταιριάζει καλύτερα όπως όλα δείχνουν. Το άλμπουμ ξεκινάει δυναμικά με το “No Maker Made me”, με αρκετές παραμορφώσεις , θυμίζοντας αρκετά IAMX εποχής The Alternative. Η Μetanoia συνεχίζεται με μελαγχολικές συνθέσεις όπως τα “Ηapiness” με σαφείς αναφορές στις σκοτεινές εποχές που διανύουμε,. “Say Hello Melancholia” απίστευτα φαλτσέτα από τον Κύριο {Χ} θυμίζοντας μαγικά σκοτεινά θέατρα burlesque show.

Τι μας άρεσε στον δίσκο METANOIA:

“North Star”, ένα club-worthy κομμάτι «φλερτάρει» επικίνδυνα με τα αυτιά μας. Ακούγοντας το“The Background Noise”, με εισαγωγή τα οπερετικά φωνητικά της Janine, μας δίνουν να καταλάβουμε από πόσα συναισθηματικά κύματα πέρασε ο Corner. Αφού είναι ένα βασανιστικά σκοτεινό κομμάτι και αποτελεί μνημόσυνο σε μια ζωή γεμάτη συμβιβασμούς. Το επαναλαμβανόμενο θέμα στο πιάνο του “Insomnia” τρυπάει τον εγκέφαλο, αυτό ήθελε και ο δημιουργός του άλλωστε.

Εδώ πραγματεύεται την αιτία που τον κράτησε για λίγο μακριά από την μουσική. τα φωνητικά του αιμορραγούν σε μια σπαρακτική ερμηνεία. Ζητώντας ουσιαστικά & τον μουσικό του εξαγνισμό, παρουσιάζοντάς μας τους προσωπικούς του δαίμονες.

Συνεχίζοντας με τη γλυκόπικρη γεύση που μας αφήνει το “ Look Outside” με το επιβλητικό synth και τα ήρεμα φωνητικά του, με πολύ καλά δεύτερα που νομίζεις ότι θα το ακούς αέναα . Το mindfuck συνεχίζεται με το “Oh Cruel Darkness Embrace me”. Θες δεν θες λικνίζεσαι ακούγοντας και την ανάσα του Κύριου Corner σε κάποια σημεία. Σίγουρα ένα κομμάτι που live θα έχει απίστευτη δυναμική.

“Aphrodisiac”, συνεχίζει την ίδια δυναμική προκλητικό αρκετά, με φαλτσέτα στη φωνή, προσπαθώντας να αποκτήσει ίσως την αίγλη του “Your Joy is my low”, το οποίο αν και lower tempo, κατάφερνε να σου προκαλέσει ένα σεξουαλικό σκίρτημα, το οποίο δεν καταφέρνει το συγκεκριμένο κομμάτι. Το “Surrender” σε στοιχειώνει και αποτελεί μια ανακεφαλαίωση των όσων προηγήθηκαν για να κλείσει ο κύκλος με το εξαιρετικό κατ’εμένα “ Wildest Wind”. Εδώ ο καλλιτέχνης ξεγυμνώνεται υπό τους ήχους πιάνου ισορροπώντας, όπως ο ίδιος λέει, μέσα στο ψέμα και στη διαστροφή του.

12799289_10154726016369012_9100941982539226919_n

Επέστρεψαν με το άλμπουμ “METANOIA” που αγγίζει ευαίσθητες χορδές όπως η σεξουαλικότητα, ο θάνατος, η αγάπη, και ο εθισμός. Όπως ο ίδιος είπε κατά τη διάρκεια της παραγωγής αντιμετώπισε τους δαίμονές του με την πολύτιμη βοήθεια της Janine, η οποία τα τελευταία χρόνια, επάξια. Είναι κομμάτι της glitter ΙΑΜΧ οικογένειας.

Αναμφισβήτητα ένα αρκετά καλό άλμπουμ με σαφείς γνώριμες μουσικές αναφορές Βack to IAMX roots!

Οι Εnemy of Reality στο METAL FEMALE VOICES FEST

0

Οι Εnemy of Reality όπως ανακοινώθηκε πριν λίγο, θα εμφανιστούν στο METAL FEMALE VOICES FEST μαζί με TARJA, MAYAN, LEAVES’ EYES, TRISTANIA,κ.α. τον ερχόμενο Οκτώβριο στο Βέλγιο.

Θα είναι το πρώτο festival που θα εμφανιστούν με τον καινούριο δίσκο, καθώς ανανέωσαν το συμβόλαιό τους με την FYB records απο την οποία κυκλοφόρησε και το debut album τους με τίτλο ‘Rejected Gods’.

Σύντομα θα υπάρξουν ανακοινώσεις σχετικά με το καινούριο album το οποίο αναμένεται να κυκλοφορήσει μετά το καλοκαίρι.

“Τι θέλω… Τι δεν θέλω;” Κύκλος συναντήσεων Χοροθεραπείας

0

“Τι θέλω… Τι δεν θέλω;”
Στην καθημερινότητά μας, κάθε στιγμή καλούμαστε να κάνουμε επιλογές. Μικρές ή μεγαλύτερες. Με μια κίνηση.

Να απαντήσω σε αυτό το τηλεφώνημα;
Από ποιόν δρόμο να πάω;
Πού να καθίσω;
Φεύγω ή μένω;
Θέλω ή δεν θέλω;

Η κίνησή μας συνδέεται άμεσα με αυτό που είμαστε, με τη μοναδικότητά μας: την προσωπικότητά μας, τα συναισθήματα και τις σκέψεις μας.
Πώς βιώνω τον εαυτό μου μέσα από μια κινητική διαδικασία;

Πώς μπορεί η κίνηση να με βοηθήσει να αναγνωρίσω τις προτιμήσεις μου και αυτά που θέλω να αποφύγω;

Η κίνηση μπορεί να είναι καταλύτης για ψυχική κάθαρση. Μετά από μια καθαρτική εμπειρία τα πράγματα είναι πιο ξεκάθαρα. Η κίνηση και ο χορός σε θεραπευτικό περιβάλλον, μας καλούν να αναγνωρίσουμε το σώμα μας ως μια ολοκληρωμένη οντότητα όπου υπάρχουν και ατέλειες. Αναγνωρίζοντας πως είναι αποδεκτό να υπάρχουν στιγμές που δεν γνωρίζουμε το επόμενο μας βήμα ή τι πραγματικά θέλουμε, μας δίνει την ελευθερία να συνεχίσουμε την αυτο-αναζήτηση και να ανταποκριθούμε στα κομμάτια του εαυτού μας που είναι μπερδεμένα.

Μέσα απο κινητικές ασκήσεις, μέσα από τον λόγο, τον αυτοσχεδιασμό και το παιχνίδι θα κινηθούμε και θα χορέψουμε χρησιμοποιώντας τη σοφία του σώματος για να μας δώσει απαντήσεις στα ερωτήματα: τι θέλω και τι δεν θέλω.

Θα εξερευνήσουμε κινητικά τρόπους που δίνουν κατεύθυνση στην κίνηση μας και πώς αυτό συνδέεται άμεσα με τις αποφάσεις μας.

Το πρώτο, αυτοτελές σεμινάριο τριών (3) ωρών,θα πραγματοποιηθεί στις 19/3/2016, ημέρα Σάββατο στις 11 πμ – 2 μμ.

Θα ακολουθήσει κύκλος 4 σεμιναρίων διαρκειας δύο (2) ωρών το καθένα τον Απρίλιο. Οι ημερομηνίες είναι: 2/4, 9/4, 16/4, 23/4 (ημέρα Σάββατο), στις 11 πμ -1 μμ.
Στις 4 συναντήσεις θα μπορουμε να εξερευνήσουμε και να βιώσουμε το θέμα πιο αναλυτικά.

Τόπος: άερτον, Τσόχα 23, Πλατεία Μαβίλη.

Κόστος: Για το αυτοτελές σεμινάριο τριών (3) ωρών στις 19/3: 25 ευρώ.
Για τον κύκλο τεσσάρων σεμιναρίων του Απριλίου : 100 ευρώ (για όποιον παρακολουθήσει και το αυτοτελές σεμινάριο το κόστος προσαρμόζεται στα 80 ευρώ).

Περιορισμένος αριθμός θέσεων: 6-8 άτομα.

Δηλώσεις συμμετοχής έως: Τετάρτη 16 Μαρτίου στο info@aerton.gr ή στο τηλέφωνο 210 72 29 567

Τις συναντήσεις θα συντονίσουν οι χοροκινητικές θεραπεύτριες Μαρία Σάντρα Brauburger και Έλενα Καραμπούλα

Για περισσότερες πληροφορίες http://www.aerton.gr/content/horotherapeia-thelo-den-thelo

INNERWISH: Δείτε το νέο τους βίντεο, για το κομμάτι “Modern Babylon”

0

Οι Έλληνες melodic metallers INNERWISH, έδωσαν στη δημοσιότητα το νέο τους βίντεο, για το κομμάτι “Modern Babylon”, μέσα από το επερχόμενο, ομότιτλο άλμπουμ τους.

Το άλμπουμ θα είναι διαθέσιμο σε CD, 2LP, κασέτα και digital και θα κυκλοφορήσει στις 18 Μαρτίου, μέσω της Ulterium Records στην Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική. Η Bickee Music θα κυκλοφορήσει το δίσκο στην Ιαπωνία, στις 30 Μαρτίου

Η μίξη του άλμπουμ έγινε από τους Fredrik Nordström και Henrik Udd στο Studio Fredman [In Flames, Dimmu Borgir, Hammerfall] και το mastering από τον Peter In De Betou [Arch Enemy, Opeth, Amon Amarth]. Το εξώφυλλο του άλμπουμ είναι δημιουργία του Felipe Machado Franco [Blind Guardian, Rhapsody Of Fire, Xandria] και το design έγινε από τον Jan Yrlund [Korpiklaani, Apocalyptica, Manowar].  

 “InnerWish” track listing

01. Roll The Dice
02. Broken
03. Modern Babylon
04. Machines Of Fear
05. Needles In My Mind
06. My World On Fire
07. Rain Of A Thousand Year
08. Serenity
09. Sins Of The Past
10. Through My Eyes
11. Zero Ground
12. Cross The Line
13. Tame The Seven Seas

 Δείτε το lyric video του “Needles In My Mind” στο YouTube: https://youtu.be/7_l1lJPS-a4
Ακούστε το “Rain Of A Thousand Years” στο YouTube: https://youtu.be/sfdla3ZsbEE

 “InnerWish” artwork: http://www.ulterium-records.com/promo/innerwish_artwork_2016.jpg
InnerWish band photo: http://www.ulterium-records.com/promo/innerwish_band_2016.jpg

 InnerWish online:
Facebook: http://facebook.com/innerwishofficial

 Ulterium Records online:
Facebook: http://www.ulterium-records.com
Website: Ulterium Records

Tim Burton: Έρχεται το Miss Peregrine’s Home for Peculiar Children

0
Tim Burton

Miss Peregrine’s Home for Peculiar Children | Μις Πέρεγκριν – Στέγη για Ασυνήθιστα Παιδιά του Tim Burton.

Από τον οραματιστή σκηνοθέτη Tim Burton έρχεται μια αξέχαστη ιστορία, βασισμένη στο ομώνυμο μπεστ σέλερ μυθιστόρημα. Όταν ο πολυαγαπημένος παππούς του Τζέικ τού αφήνει στοιχεία για ένα μυστήριο που διατρέχει διαφορετικούς κόσμους και εποχές, ο Τζέικ βρίσκει ένα μαγικό μέρος γνωστό ωςMiss Peregrine – Στέγη για Ασυνήθιστα Παιδιά.

Αλλά τα μυστήρια και οι κίνδυνοι μεγαλώνουν όταν γνωρίζει τους ενοίκους και μαθαίνει για τις ειδικές τους δυνάμεις… και τους παντοδύναμους εχθρούς τους. Τελικά, ο Τζέικ ανακαλύπτει ότι μοναχά το δικό του «ασυνήθιστο χάρισμα» μπορεί να σώσει τους νέους του φίλους.

Tim BurtonΣκηνοθεσία:Tim Burton
Ηθοποιοί:Eva Green, Samuel L. Jackson, Kim Dickens
PRODUCERS Peter Chernin, Jenno Topping
Ακολουθούν δηλώσεις από τον συγγραφέα του βιβλίου, αλλά και τον σκηνοθέτη της ταινίας:

Tim Burton (σκηνοθέτης της ταινίας):

Όταν με προσέγγισαν αρχικά για να σκηνοθετήσω το «Μις Πέρεγκριν – Στέγη για Ασυνήθιστα Παιδιά», μου έδωσαν μια σύνοψη του μυθιστορήματος με όλες τις φωτογραφίες που είχε το βιβλίο.

Με ρούφηξαν και με στοίχειωσαν αυτόματα οι μυστηριώδεις εικόνες της ιστορίας που έγραψε ο Ράνσομ Ριγκς και ήξερα από την πρώτη στιγμή πως θέλω πολύ να διηγηθώ κι εγώ την ιστορία αυτών των παιδιών.

Ένα κορίτσι, πιο ελαφρύ κι από τον άνεμο, ένα αγόρι στο στομάχι του οποίου κατοικούν μέλισσες, μια γυναίκα που μεταλλάχθηκε σε πτηνό – ήταν ξεκάθαρα ένας κόσμος τον οποίο ήθελα να εξερευνήσω. Έτσι έκανα μια ταινία για όλους αυτούς.

 

 

Δείτε το trailer:

Ράνσομ Ριγκς (συγγραφέας του #1 μπεστ σέλερ μυθιστορήματος των NYT, «Μις Πέρεγκριν – Στέγη για Ασυνήθιστα Παιδιά»):
Θα ήταν τιμή μου ακόμη κι αν μια ιστορία μου ενέπνεε τον Tim Burton να κάνει απλώς μια ζωγραφιά σε χαρτοπετσέτα.

Το να στέκομαι σε απόσταση αναπνοής και να τον παρακολουθώ να βάζει όλο του το είναι στην ταινία που εμπνεύστηκε από το βιβλίο μου, είναι μια από τις πιο συναρπαστικές εμπειρίες της ζωής μου. Δεν θα μπορούσα να είμαι πιο ενθουσιασμένος ούτε αν είχα ηλεκτρόδια στα δάχτυλα των ποδιών μου!

Mountains May Depart του Ζία Ζανγκέ

0
Mountains May Depart

Η ταινία Mountains May Depart, που ενθουσίασε κοινό και κριτικούς στο φεστιβάλ Καννών 2015.

Η AMA FILMS παρουσιάζει το φετινό αριστούργημα του ΖΙΑ ΖΑΝΓΚΕ («ΑΚΙΝΗΤΕΣ ΖΩΕΣ») Mountains May Depart
ΒΡΑΒΕΙΟ CAROSSE D OR
ΔΕΚΑΠΕΝΘΗΜΕΡΟ ΣΚΗΝΟΘΕΤΩΝ ΚΑΝΝΕΣ 2015
ΒΡΑΒΕΙΟ ΚΟΙΝΟΥ ΦΕΣΤΙΒΑΛ SAN SEBASTIAN 2015

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

Σκηνοθεσία: Ζία Ζανγκέ
Σενάριο: Ζία Ζανγκέ
Φωτογραφία: Γιου Λικ-Γουάι
Μοντάζ: Ματιέ Λακλάου
Μουσική: Γιοσιχίρο Χάνο
Παίζουν οι: Ζάο Τάο, Ζανκ Γι, Λιανγκ Γιν Ντονγκ, Ντονγκ Ζιγιάν, Σίλβια Τσανγκ, Χαν Σανμίνγκ
Παραγωγοί: Ζία Ζανγκέ, Ρεν Ζονγκλούν, Ναταναέλ Κάρμιτζ, Λίου Σιγιού, Σόζο Ιτσιγιάμα
Χώρα Παραγωγής: Κίνα, Γαλλία, Ιαπωνία
Έτος Παραγωγής: 2015
Διάρκεια: 124 λεπτά προσοχή νέα version
στο φεστιβάλ καννών προβλήθηκε 131 λεπτά
Διανομή: ΑΜΑ Films

Σύνοψη ταινίας Mountains May Depart

Κίνα, 1999. Στην πόλη Φενγιάνγκ, οι παιδικοί φίλοι, ο ανθρακωρύχος Λιανγκζί και ο ιδιοκτήτης βενζινάδικου Ζανγκ, είναι ερωτευμένοι με την ίδια κοπέλα, την Τάο, την όμορφη της πόλης. Εντέλει, η Τάο παντρεύεται τον πλουσιότερο από τους δύο, τον Ζανγκ, κι αποκτούν έναν γιο με το όνομα Ντόλαρ.

Κίνα, 2014. Οι Ζανγκ και Τάο χωρίζουν, και ο γιος τους μεταναστεύει στην Αυστραλία με τον επιχειρηματία πατέρα του.

Αυστραλία, 2025. Ο 19χρονος Ντόλαρ μιλάει μετά βίας κινέζικα και δυσκολεύεται να επικοινωνήσει με τον πτωχευμένο πατέρα του. Το μόνο που θυμάται από τη μητέρα του είναι το όνομά της…

Το ταινία αποτυπώνει, παράλληλα με την ιστορία που διηγείται, την εξέλιξη της Κίνας, τις συνέπειες της παγκοσμιοποίησης και το πώς αλλάζει εξαιτίας αυτών, η καθημερινή ζωή των ανθρώπων. Ο σκηνοθέτης καταθέτει την άποψή του για το μέλλον της Κίνας και την ταυτότητά της.

ΣΚΗΝΟΘΕΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ

Mountains May DepartΕπειδή έχω βιώσει τα πάνω και τα κάτω της ζωής, θέλησα να γυρίσω την ταινία αυτή. Καλύπτει το παρελθόν και το παρόν, από το 1999 έως το 2014, και το προβλέπει το μέλλον, το 2025.

Η οικονομική ανάπτυξη της Κίνας ανέβηκε ραγδαία τη δεκαετία του 1990. Σε αυτό το σουρεαλιστικό οικονομικό περιβάλλον, έχει αλλάξει αναπόφευκτα ο τρόπος ζωής των κατοίκων της και ο τρόπος που διαχειρίζονται τα συναισθήματά τους. Ουσιαστικά αυτή η ταινία εξετάζει το πόσο επηρεάζει η οικονομική ανάπτυξη τις συναισθηματικές σχέσεις των ανθρώπων. Αν δεν μπορούμε να φανταστούμε πώς μπορεί να είμαστε σε 10 χρόνια από τώρα, πώς μπορούμε να αξιολογήσουμε το σήμερα; Και πώς θα καταλάβουμε την «ελευθερία»;

Η βουδιστική θεωρία μιλάει για τα τέσσερα στάδια της ζωής: τη γέννηση, τα γηρατειά, την ασθένεια και τον θάνατο. Νομίζω ότι αυτό που θέλει να πει κυρίως αυτή η ταινία είναι: Σε όποια εποχή κι αν ζούμε, μέσα μας δεν μπορούμε να ξεπεράσουμε αυτά τα τέσσερα στάδια, αυτές τις δύσκολες στιγμές της ζωής.

Τα βουνά μπορούν να αποκλίνουν, οι σχέσεις μπορούν να αντέξουν.

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ

Συχνά επικεντρώνεστε στις ραγδαίες κοινωνικές και οικονομικές αλλαγές στην Κίνα, ακολουθώντας χαρακτήρες μέσω των δεκαετιών. Πώς εξελίσσονται τα πράγματα που εξετάζετε όλα αυτά τα χρόνια και γιατί καταλήξατε στη δομή «παρελθόν-παρόν-μέλλον» σε αυτήν την ταινία;

Είμαι 45 χρονών και έχω συσσωρεύσει πολλές αναμνήσεις, αλλά θεωρώ ότι έχω και πολλά να προβλέψω για το μέλλον. Θεωρώ ότι βρίσκομαι σε ένα ενδιάμεσο στάδιο της ζωής, όπου παρατηρώ το παρόν, θυμάμαι το παρελθόν και φαντάζομαι το μέλλον. Με την προηγούμενή μου ταινία, την «Αίσθηση αμαρτίας», είχα την ανάγκη να γυρίσω μια ταινία για τα συναισθήματα.

Η κινεζική κοινωνία σήμερα είναι επικεντρωμένη στη δημιουργία του πλούτου, και βρίσκεται σε απόλυτο συγχρονισμό με τις ραγδαίες οικονομικές εξελίξεις. Η οικονομική ανάπτυξη μάς έφερε νέες τεχνολογικές εξελίξεις, όπως το διαδίκτυο και τα υψηλής ταχύτητας τρένα, που επηρεάζουν τον τρόπο που αισθανόμαστε και διαχειριζόμαστε τα συναισθήματά μας. Μου συμβαίνει συχνά να προσπαθώ να φανταστώ πώς θα είναι η ζωή μας μετά από δέκα χρόνια. Η ζωή είναι ένα πράγμα μια κι έξω για όλους μας.

Η κάθε γενιά έχει να αντιμετωπίσει νέα προβλήματα, χωρίς να έχουν φύγει τελείως τα γνωστά πανάρχαια ζητήματα. Επίσης, τα τελευταία χρόνια στην Κίνα, πολλά νεαρά ζευγάρια επιλέγουν να φύγουν στο εξωτερικό ώστε να έχουν μια καλύτερη ζωή κι εκπαίδευση τα παιδιά τους.

Όταν πριν δύο χρόνια βρέθηκα με την «Αίσθηση αμαρτίας» στις Η.Π.Α., τον Καναδά και την Αυστραλία, συνάντησα πολλές κινεζικές οικογένειες που ζούσαν εκεί, κυρίως από την επαρχία της Σανξί. Παρατήρησα κάτι το λυπηρό: τα παιδιά των οικογενειών αυτών δεν μιλούσαν τη διάλεκτο της Σανξί, άλλα καν την κινεζική γλώσσα, με αποτέλεσμα να δημιουργείται ένα πρόβλημα επικοινωνίας μεταξύ των γενεών. Αυτού του είδους την οικογένεια θέλουμε;

Λίγα λόγια

Η μοιραία απόφαση που πυροδοτεί την ιστορία της ταινίας σας, είναι η απόφαση της Τάο να παντρευτεί τον πλούσιο Ζανγκ. Παρόλο που αρχικά φαίνεται σωστή, εντέλει προκαλεί προβλήματα σε συναισθηματικό επίπεδο στους εμπλεκόμενους. Πώς βλέπετε την επιλογή της;

Θεωρώ ότι οι δύσκολες επιλογές της Τάο είναι δύο, η επιλογή του συζύγου και η απόφασή της να αφήσει το παιδί της να ακολουθήσει τον πρώην σύζυγό της στην Αυστραλία της. Σχετικά με την πρώτη, θεωρώ ότι η Τάο επέλεξε τον Ζανγκ γιατί ήταν πιο ευθύς και δυναμικό στο πώς της εξέφρασε τον έρωτά του για εκείνη, απ’ ότι ο ρομαντικός ανθρακωρύχος. Και σίγουρα έπαιξε σημαντικό ρόλο στην επιλογή της, η οικονομική του κατάσταση, που θα μπορούσε να της προσφέρει περισσότερες υλικές απολαύσεις και κατακτήσεις.

Η πιο δύσκολη επιλογή της όμως, ήταν εκείνη του 2014. Θεωρητικά, ως μητέρα, θα έπρεπε να μείνει με το παιδί της, σε μια φτωχή περιοχή όμως με λίγες ευκαιρίες και ανέσεις. Η οικονομική κατάσταση του πρώην, πλέον, συζύγου της την ωθεί να επιλέξει να τον αφήσει μαζί του στην Αυστραλία, μια απόφαση όμως που φαίνεται να αμφισβητείται το 2025, όχι τόσο γιατί ο γιος της ζει μακριά της όσο γιατί στερήθηκε τη μητρική φροντίδα και στοργή.

Στο κεφαλαίο του 2025, δεν έχετε βάλει πτυχές επιστημονικής φαντασίες, αλλά μερικές πολύ ενδιαφέρουσες προβλέψεις, όπως π.χ. οι διάφανες συσκευές tablet κ.ά. Ποιες προβλέπετε ότι θα είναι οι μελλοντικές τεχνολογικές εξελίξεις και γιατί επιλέξατε την Αυστραλία ως τόπο αυτής της ιστορίας;

Δεν θεωρώ ότι το 2025 είναι πολύ μακριά από εμάς. Είναι μόλις μια δεκαετία από σήμερα. Εξ αρχής δεν ήθελα να κάνω μια sci-fi ιστορία, αλλά απλώς να προβλέψω μερικές πιο εξελιγμένες τεχνολογίες, όπως η χρήση πιο «αόρατων» tables & smartphones που έτσι κι αλλιώς κυριαρχούν και τώρα στη ζωή μας, με το διαδίκτυο να είναι ο «άρχοντας» όλων, με τις πληροφορίες και τα αρχεία να διακινούνται σχεδόν όλα μέσω αυτού, πλην π.χ. του βιβλίου σε χαρτί που θα είναι «ένα από τα πράγματα που δεν θα καταστραφούν μέσα στο χρόνο».

Σχετικά με την Αυστραλία: αν και αρχικά ήμουν προσανατολισμένος προς τον Καναδά και τις Η.Π.Α., στο Βανκούβερ, το Τορόντο ή τη Νέα Υόρκη όπου υπάρχουν μεγάλες κινεζικές κοινότητες, εντούτοις διάλεξα την Αυστραλία γιατί αν και βρίσκεται μόλις οκτώ ώρες από τη Σανγκάη, δίνει την αίσθηση του απόκοσμου γιατί είναι στο νότιο ημισφαίριο. Όταν στην Κίνα έχουμε χειμώνα, εκεί έχει ζεστό καλοκαίρι, και γενικά η Αυστραλία σου δίνει την αίσθηση μιας περιοχής που αν βρεθεί εκεί, δύσκολα επιστρέφεις.

Όπως και στην αρχή και στο τέλος της ταινίας «Αίσθηση αμαρτίας», έτσι και σε αυτήν την ταινία, επικεντρώνεστε στην περιοχή Φενγιάνγκ, της περιοχής Σανξί, όπου γεννηθήκατε και μεγαλώσατε. Βιώνετε την περιοχή αυτή ως ένα μικρόκοσμο της Κίνας του 21ου αιώνα;

Από την πρώτη μου ταινία «Xiao Wu» η πατρίδα μου, η Φενγιάνγκ, παίζει κυρίαρχο ρόλο, ο οποίος κάθε φορά είναι διαφορετικός. Η πρώτη μου ταινία, ήταν και εκείνη που εξέτασα την Φενγιάνγκ ως μια πόλη που μετασχηματιζόταν λόγω της οικονομικής εξέλιξης.

«Αίσθηση αμαρτίας», σύνδεσα την πόλη μου με τον πανάρχαιο κινεζικό πολιτισμό και τη σχέση του με τη σημερινή καθημερινότητα.
«Πέρα από τα βουνά», επέλεξα, πάλι, τη Σανξί, σαν μια χαρακτηριστική κινεζική πόλη όπου οι κάτοικοί της είναι συνεπαρμένοι με την οικονομική ανάπτυξη, προσπαθώντας ταυτόχρονα να εξισορροπήσουν την συναισθηματική τους κατάσταση και τις προσωπικές τους σχέσεις.

Ως είθισται στις ταινίες σας, υπάρχουν επαναλαμβανόμενα μοτίβα, όπως αυτά που προκαλούν τα deja-vu στον Ντόλαρ της ταινίας. Γιατί επιλέγετε αυτά τα στοιχεία;

Μετά από έναν καυγά του Ντόλαρ με τον πατέρα του, είδες έναν μεσήλικα άνδρα να κουβαλάει μια σπάθα Γουανγκόνγκ από την παραλία. Αυτή η σκηνή, του έφερε στο μυαλό μια παρόμοια που έχει δει πολλά χρόνια νωρίτερα στην Κίνα, μαζί με τη μητέρα του. Αργότερα το ίδιο συμβαίνει με ένα τραγούδι Γκουανξί, που επίσης είχε ακούσει παλιότερα στην πόλη που γεννήθηκε. Για μένα αυτές οι επαναλαμβανόμενες σκηνές λειτουργούν στο ασυνείδητο του θεατή κι επιτείνουν την συναισθηματική φόρτιση της ιστορίας.

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΤΟΥ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ

O Ζία Ζανγκέ γεννήθηκε το 1970 στην πόλη Φενγιάνγκ, της επαρχίας Σανξί, και σπούδασε στην Ακαδημία Κινηματογράφου του Πεκίνου. Η πρώτη του ταινία «Xia Wu» κέρδισε δύο βραβεία στο τμήμα Forum του Φεστιβάλ Βερολίνου. Έκτοτε, όλες οι ταινίες του πραγματοποιούν την παγκόσμια πρεμιέρα τους στα μεγαλύτερα κινηματογραφικά φεστιβάλ.

Οι «Ακίνητες ζωές» κέρδισα το Χρυσό Λιοντάρι Καλύτερης Ταινίας στο Φεστιβάλ Βενετίας, ενώ η «Αίσθηση αμαρτίας» το Βραβείο Σεναρίου στο Φεστιβάλ Καννών. Η ταινία «Πέρα από τα βουνά» κέρδισε το μεγάλο βραβείο στο τμήμα Δεκαπενθήμερο Σκηνοθετών του Φεστιβάλ Καννών και το Βραβείο Κοινού στο Φεστιβάλ Σαν Σεμπαστιάν.

Έχει γυρίσει πολλά ντοκιμαντέρ, κάνει την παραγωγή σε ταινίες νέων δημιουργών και συμμετέχει ως ηθοποιός σε ταινίες συναδέλφων του.

Φιλμογραφία (επιλεκτική)

1998 Xiao Wu
2000 Platform
2002 Unknown pleasures
2004 In the world
2006 Ακίνητες ζώες
2008 24 City
2013 Αίσθηση αμαρτίας
2015 Πέρα από τα βουνά

ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Θα κρατάτε την ανάσα σας! Υπέροχο μέχρι το τελευταίο λεπτό.
-Premiere

Πόση ευφυΐα, πόση μαεστρία, πόσο σπουδαίο σινεμά.
-Les Inrocks

Συγκλονιστική ταινία. Έργο ενός αξεπέραστου κινηματογραφιστή.
-L’obs

Ένα έπος γενεών για μια κοινωνία που αλλάζει.
-Variety

Ένας μεγάλος σκηνοθέτης, ένας σουρεαλιστικό σκηνικό.
-Rogert Ebert

Μια συναισθηματική ιστορία.
-The Hollywood Reporter

Ένα εξαιρετικό δράμα.
-The Telegraph

Δείτε τα Opening Acts για τις εμφανίσεις της KOVACS σε Αθήνα/ Θεσσαλονίκη

0
KOVACS ασπρόμαυρη φωτογραφία

H Angelika Dusk και οι Inconsistencies θα είναι τα opening acts για τις συναυλίες της Kovacs στην Ελλάδα. Πιο συγκεκριμένα η Angelika θα εμφανιστεί την Πέμπτη 7 Απριλίου στο Principal Club Theater και το Σάββατο 9 Απριλίου στο Piraeus 117 Academy ενώ οι Inconsistencies θα εμφανιστούν την Κυριακή 10 Απριλίου στο Piraeus 117 Academy.

Με τραγούδια από την προσωπική της δισκογραφία αλλά και επιλογές αγαπημένων της κομματιών, διασκευασμένα με τον δικό της ιδιαίτερο τρόπο, κάθε ζωντανή εμφάνισή της Angelika Dusk επιφυλάσσει ένα ξεσηκωτικό set.

image005Με τη δυναμική της σκηνική παρουσία γεμίζει θετική ενέργεια και παρασέρνει το κοινό αφήνοντας κάπου μακριά την καθημερινότητα.
Η Angelika Dusk είναι ένα κορίτσι με έντονη προσωπικότητα και αξιόλογο μουσικό βιογραφικό. Έκανε αισθητή την εμφάνισή της

Έκανε αισθητή την εμφάνισή της από την πρώτη στιγμή με το single “Love on Your Own Terms” ενώ λίγο αργότερα πήγε στην κορυφή των ραδιοφωνικών charts με το “Beautiful Love” (Playmen remix).

Τον Απρίλιο του 2015 κυκλοφόρησε το ντεμπούτο άλμπουμ της “Marionette” που χαρακτηρίστηκε από τον Τύπο ως “ό,τι καλύτερο έχουμε ακούσει από την εγχώρια μουσική σοδειά της αγγλόφωνης σκηνής για το 2015”.

H Angelika Dusk, χαρούμενη για την ευκαιρία που της δίνεται να ανοίξει ξανά συναυλία της αγαπημένης της KOVACS στην Ελλάδα, υπόσχεται να παρουσιάσει ένα εκρηκτικό πρόγραμμα με πολλά αγαπημένα και κάποια νέα τραγούδια από τον δεύτερο προσωπικό της δίσκο!

Οι Inconsistencies δημιουργήθηκαν τον Μάρτιο του 2014, ως το προσωπικό project του Ηλία Μπόγδανου, όταν το single ’Sailed Away’
κυκλοφόρησε και οι πρώτες εμφανίσεις του σχήματος ξεκίνησαν. Το κομμάτι έλαβε συμμετοχή στον διαγωνισμό της Red Bull,
Bedroom Jam, τον οποίο και κέρδισε, με αποτέλεσμα, τον περασμένο Ιούνιο, να βρεθούν, σαν ολοκληρωμένη μπάντα πλέον,
στο stage του Ejekt Festival 2014, παρέα με τους Kasabian, Editors, White Lies, Paul Kalkbrenner, Nicolas Jaar’s ‘Darkside.

Toν Σεπτέμβριο, οι Inconsistencies ταξίδεψαν στο Λονδίνο, με αφορμή την ηχογράφηση του ντεμπούτου τους EP, ‘When Everything Must Go’,image006
η οποία πραγματοποιήθηκε στα Red Bull Studios. Το EP κυκλοφόρησε τον περασμένο Απρίλιο από την Playfalse Records
και ο ήχος κυμαίνεται σε acoustic – alternative rock διάθεση, με κάποια από τα κομμάτια να ξυπνάνε upbeat χορευτικά ένστικτα,
ενώ άλλα να φέρνουν σε νοσταλγικά late summer απογεύματα. Έκτοτε, οι Inconsistencies έχουν ταξιδέψει σε όλη την Ελλάδα
δίνοντας συναυλίες με σκοπό να προωθήσουν την πρώτη τους δισκογραφική δουλειά, με αποκορύφωμα την εμφάνισή τους
στο Rockwave Festival 2015 μαζί με Robbie Williams και Kovacs. Την συγκεκριμένη χρονική περίοδο οι Inconsistencies βρίσκονται στο στούντιο,
έχοντας σχεδόν ολοκληρώσει το πρώτο full length album τους, κομμάτια από το οποίο θα παρουσιάσουν στις 10 Απριλίου, ανοίγοντας την συναυλία της Kovacs.

Ακολουθεί το δελτίο τύπου των συναυλιών:

Η σχέση της Sharon Kovacs με το ελληνικό κοινό μοιάζει, ερωτική. Αντίστοιχη της σχέσης της ερμηνεύτριας με το τραγούδι. Ένα ταξίδι
με προορισμό την μουσική. Το ταξίδι της Kovacs θα κάνει λοιπόν 4 στάσεις στην χώρα μας τον Απρίλιο του 2015. Την Πέμπτη 7 Απριλίου
στο Principal Club Theater (Θεσσαλονίκη), την Παρασκευή 8 Απριλίου στο Lab Art (Βόλος), ενώ το Σάββατο 9 και Κυριακή 10 Απριλίου στο Πειραιώς Academy 117.

Γεννημένη μόλις το 1990 στο Barlo της Ολλανδίας η Kovacs, φυλάκισε σε ένα «λευκό» κορμί μια «μαύρη» φωνή, που εντυπωσίαζε
τον καθένα στο άκουσμα τους. Τεράστιο εύρος, μοναδικό μέταλλο και υπέροχο γρέζι. Η πρώτη ύλη για να χτίσει πάνω της,
με σπαρακτικές ερμηνείες και γρήγορα να της αποδοθεί ο τίτλος της νέας “Amy Winehouse”.

Κομβικό σημείο στην καριέρα της Κovacs αδιαμφισβήτητα η συνάντηση της με τονOscar Holleman παραγωγό των Krezip,
Within Temptation, After Forever και Gorefest με τον οποίο δουλέψανε μαζί για το “My Love” συνδυάζοντας τις ετερόκλητες
επιρροές τους, έδωσαν στο κοινό καταπληκτικά τραγούδια με το ομώνυμο του δίσκου να κλέβει την παράσταση
παγκοσμίως και να γίνεται ένα από τα πολυαγαπημένα του ελληνικού κοινού.

Tο παρθενικό της album, “Shades of Black” γνώρισε εξαιρετική αποδοχή από το ευρύ κοινό μακριά από ελιτίστικα άλλοθι,
περί μουσικής για λίγους και μυημένους στις σκοτεινές κλίμακες της soul ακροατές. Ωμή, απογυμνωμένη και σπαραξικάρδια
η φωνή της Kovacs κεντρίζει το ενδιαφέρον άμεσα, όπως μπορούν να επιβεβαιώσουν οι δεκάδες χιλιάδες
που την παρακολούθησαν στο Rockwave Festival 2015, λίγο πριν τον Robbie Williams.

Πέμπτη 7 Απριλίου στο Principal Club Theater (Θεσσαλονίκη), την Παρασκευή 8 Απριλίου στο Lab Art (Βόλος), ενώ το Σάββατο 9
και Κυριακή 10 Απριλίου στο Πειραιώς Academy 117 η Kovacs θα δώσει 4 μοναδικά shows στην Ελλάδα. Grab your tickets!

ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ

Στην τελική φάση της προπώλησης η τιμή θα διαμορφωθεί στα 18€
Tαμείο: 20

Η Προπώληση ξεκινά την Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου

ΣΗΜΕΙΑ ΠΡΟΠΩΛΗΣΗΣ:

Αθήνα
Ticket House, Πανεπιστημίου 42 (εντός της στοάς), τηλ.210 3608366

Θεσσαλονίκη
Musicland, Μητροπόλεως 102, Τηλ. 2310 264880

Βόλος
Παπασωτηρίου, Κουμουνδούρου με Δημητριάδος
Tender Bar, Όγλ 35
Illusion store, Τ. Οικονομάκη 51Β
Online Sales ή αγορές με πιστωτική κάρτα, 24 ώρες/ωρο:
www.ticketpro.gr | www.tickethouse.gr
Για την αγορά εισιτηρίων μέσω internet ή μέσω πιστωτικής κάρτας υπάρχει επιβάρυνση 10% στην τιμή του εισιτηρίου
Για περισσότερες πληροφορίες και πλήρη δημοσιογραφική ενημέρωση απευθυνθείτε στο: press@didimusic.gr
Τηλέφωνο: 210 8820426 (εσωτερικό 2)

Είτε το πιστεύεις είτε όχι οι Garbage επιστρέφουν!

0
Garbage

Ότι και να πω είναι λίγο… η μεγάλη επιστροφή των Garbage είναι γεγονός!

Τι και αν πέρασαν τα χρόνια και έμειναν στα ίδια; Επιστρέφουν σου λέω, με ολόφρεσκο δίσκο που θα κυκλοφορήσει στις 10 Ιουνίου και θα φέρει τον τίτλο Strange Little Birds.

Συγκεκριμένα η Shirley Manson περιγράφει το album ως “keeping it fresh, and relying on instinct both lyrically and musically.Τo me, this record, funnily enough, has the most to do with the first record than any of the previous records. It’s getting back to that beginner’s headspace.” 

Strange Little Birds:

01 Sometimes
02 Empty
03 Blackout
04 If I Lost You
05 Night Drive Loneliness
06 Even Though Our Love Is Doomed
07 Magnetized
08 We Never Tell
09 So We Can Stay Alive
10 Teaching Little Fingers To Play
11 Amends

Garbage:

05-24 Reims, France ­- La Cartonnerie
05-26 Dortmund, Germany – Rock im Revier Festival
05-27 Frankfurt, Germany – Women Of The World Festival
05-28-29 Munich, Germany – Rockavaria Festival
05-30 Amsterdam, Holland – The Paradiso
05-31 Luxembourg, Luxembourg – Den Atelier
06-01 Nyon, Switzerland – Caribana Festival
06-03 Lyon, France – Le Radiant
06-04 Montereau, France – Montereau Confluence Festival
06-05 Grenoble, France – La Belle Electrique
06-07 Ljubljana, Slovenia – Center Urbane Kulture Kino Siska
06-08 Milan, Italy – Fabrique
06-10 Nickelsdorf, Austria – NovaRock Festival
06-13 London, England – Troxy
06-14 Nottingham, England – Rock City
08-08 Lokeren, Belgium – Lokerse Festival
08-10-12 Luhmühlen, Germany – A Summer’s Tale

Οι Radiohead σε μια σειρά από εμφανίσεις

0

Και ναι είναι γεγονός! Για πρώτη φορά μετά το 2012, οι Radiohead επιστρέφουν και πάλι, όχι μόνο δισκογραφικά αλλά και επάνω στην σκηνή.

Με ένα LP που ετοιμάζεται από το 2015 και με αρκετές συνεντεύξεις να μην μαρτυρούν πολλά, αλλά μονάχα ένα artwork να κυκλοφορεί και κάνει το κοινό τους να ανυπομονούν ακόμα πιο πολύ.
Πριν από λίγες ημέρες ανακοινώθηκε η πρώτη σειρά εμφανίσεων που θα κάνουν σε festival αλλά και πιο μεμονωμένα. Από την Ευρώπη στην Αμερική και ίσως πάλι πίσω, σταυρώνοντας τα δάχτυλα μας μπας και έρθουν στην χώρα μας.

Φήμες λένε, αλλά μέχρι να επιβεβαιωθεί κάτι, ας μείνει στα βασικά και στα σίγουρα.

MAY 2016
20th Amsterdam, Heineken Music Hall
21st Amsterdam, Heineken Music Hall
23rd Paris, Le Zénith
24th Paris, Le Zénith
26th London, Roundhouse
27th London, Roundhouse
28th London, Roundhouse

JULY 2016
26th New York City, Madison Square Garden
27th New York City, Madison Square Garden

AUGUST 2016
4th Los Angeles, Shrine Auditorium
8th Los Angeles, Shrine Auditorium

OCTOBER 2016
3rd Mexico City, Palacio de los Deportes
4th Mexico City, Palacio de los Deportes

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα εισιτήρια, μπορείτε να επισκεφθείτε το http://www.wasteheadquarters.com/schedule

Για περιοδεία συζητούν οι Depeche MODE

0

Στα μελλοντικά σχέδια των Depeche MODE φαίνεται πως είναι και ένα wolrd tour, για το επόμενο έτος.

Τίποτα δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα επίσημα πέρα από την φωτογραφία που διέρρευσε.

Εν αναμονή προς το παρόν…

Δήλωσε συμμετοχή στο Μουσικό Festival Αλληλεγγύης για τους πρόσφυγες & Ενίσχυση άπορων Ελληνικών οικογενειών

0

Υπάρχουν και αυτοί που στις μέρες μας προσπαθούν και έχουν την θέληση να βοηθήσουν όσους και όπως μπορούν.
Αν είσαι καλλιτέχνης και θες να λάβεις μέρος, αν θέλεις να γίνεις κομμάτι του φεστιβάλ σαν εθελοντής, δεν έχεις παρά να ρίξεις μια ματιά στο παρακάτω κείμενο:

ΔΗΛΩΣΤΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ
Για το Μουσικό Festival Αλληλεγγύης για τους πρόσφυγες και την Ενίσχυση άπορων Ελληνικών οικογενειών

Η Angels PR Music Promotion διοργανώνει στις 10 Απριλίου ημέρα Κυριακή Festival αλληλεγγύης για τους πρόσφυγες και για την ενίσχυση άπορων Ελληνικών οικογενειών στο TEXAS ROCK CLUB (Ιάκχου 19 0 Γκάζι)
Μέγας χορηγός και υποστηρικτής η ERT Open.

Στην προσπάθεια αυτή θα συμβάλλουν με τη συμμετοχή τους και άλλοι χορηγοί.

Στο φεστιβάλ θα λάβουν μέρος καλλιτέχνες και Dj από την Ελληνική Μουσική Σκηνή.

Σκοπός της εκδήλωσης είναι η συγκέντρωση χρηματικού ποσού, τροφίμων,και είδη πρώτης ανάγκης προκειμένου όλοι μας να συνεισφέρουμε στην στήριξη των προσφύγων και άπορων Ελληνικών οικογενειών, που δοκιμάζονται στις μέρες μας. Όσα είδη συγκεντρωθούν θα μεταφερθούν στη συνέχεια σε Ηotspot και Δήμους προκειμένου να διανεμηθούν στους πρόσφυγες και σε άπορους Έλληνες συμπολίτες μας που τα έχουν ανάγκη.

***Γιατί ο λαός της Συρίας, και οι Ελληνικές οικογένειες όπως και όλοι οι λαοί, έχουν δικαίωμα να ζήσουν σε ασφάλεια ειρηνικά σε συνθήκες σεβασμού των δημοκρατικών δικαιωμάτων, των ατομικών ελευθεριών και κοινωνικής δικαιοσύνης.***

Παρακαλούμε όσοι καλλιτέχνες/Dj επιθυμούν να συμμετάσχουν στην προσπάθεια αυτή, να δηλώσουν
συμμετοχή στέλνοντας τα στοιχεία στα mail marianic1@windowslive.com , stetrich@yahoo.gr

Aυτή είναι η 1η δημοσίευση του Φεστιβάλ, στην συνέχεια θ’ ανακοινωθούν και οι συμμετέχοντας ως επίσης θα σταλεί και το σχετικό δελτίο τύπου και αφίσα.
Οσοι θέλουν να είναι χορηγοί Επικοινωνίας παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Με τιμή
Angels PR Music Promotion
Mάριαν Νικολάου
Στέλιος Τριχαντήρης
Ελεονώρα Καραμιχάλη

Tηλ Επικοινωνίας
6980856065, 6909445861

Social Waste παρουσίαση καινούριου άλμπουμ «Με μια Πειρατική Γαλέρα» στο ΙΛΙΟΝ plus

0

Οι Social Waste, το κοινωνικοπολιτικό χιπ χοπ συγκρότημα από την Κρήτη με τον Μεσογειακό ήχο, μας καλούν στην παρουσίαση του καινούριου τους άλμπουμ «Με μια πειρατική Γαλέρα» το Σάββατο 19 Μάρτη 2016 στο ΙΛΙΟΝ plus, Πατησίων και Κοδριγκτώνος 17.

Μαζί τους θα βρίσκονται τα Antipoina και ο Dj Magnum / Βαγγέλης D.St8για να παρουσιάσουν καινούρια αλλά και παλιότερα τραγούδια της μπάντας, τραγούδια από την «Πειρατική τους Γαλέρα» αλλά και από τη «Γιορτη της Ουτοπίας», καθώς και από το πρότζεκτ που ετοιμάζουν από κοινού με τα Αντίποινα και αποκαλούν «Το χιπ χοπ της Μεσογείου», το οποίο είναι μια προσπάθεια να γίνει ραπ τραγούδι με μεσογειακά όργανα.

Οι Social Waste δημιουργήθηκαν το 1999 στο Ηράκλειο της Κρήτης. Δεκαεφτάχρονοι τότε, μαθητές ακόμα, τράβηξαν αμέσως την προσοχή των active member, οι οποίοι τους πρότειναν να συνεργαστούν στα πλαίσια της ομάδας παραγωγής τους, της Freestyle Productions.
Μετά από περιπλάνηση ετών στον κόσμο του ελληνικού hip hop, πολλές συναυλίες σε όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό, πολλά τραγούδια και εμπειρίες στη σκηνή, το 2004 αποχωρούν από τη Freestyle Productions, τηρώντας σιγή ιχθύος μέχρι και το 2013, οπότε αποφάσισαν να ξαναβγούν στο προσκήνιο. Το Νοέμβρη του 2013 κυκλοφόρησαν το άλμπουμ «Στη γιορτή της Ουτοπίας» και το Δεκέμβρη του 2015 το νέο τους άλμπουμ «Με μια πειρατική γαλέρα».

Στις ζωντανές τους εμφανίσεις συνδυάζουν τον ξεχωριστό κοινωνικοπολιτικό στίχο και το δυναμισμό του χιπ χοπ με τους παραδοσιακούς ήχους και τα όργανα της Μεσογείου.
Μετρούν πολυάριθμες εμφανίσεις σε συναυλιακούς χώρους, κοινωνικά κέντρα, καταλήψεις και φεστιβάλ σε όλη την Ελλάδα, καθώς και στη Γερμανία, τη Νορβηγία και το Μεξικό.

INFO

Social Waste // info@socialwaste.org
6977991407

ΙΛΙΟΝ plus // Πατησίων και Κοδριγκτώνος 17
2108824383, 6983600510
Οργάνωση Παραγωγής / Επικοινωνία με ΜΜΕ :
UNREST PRODUCTIONS P.C. – 6948823162

Σάββατο 19 Μαρτίου
Οι πόρτες θα ανοίξουν στις 21:00

Εισιτήριο: Ταμείο / Προπώληση : 7 ευρώ

Σημεία προπώλησης:
1. Καμπεθόν (Κεραμεικού 110, Κεραμεικός)
2. Rythm Records (Εμ. Μπενάκη 74, Εξάρχεια)

Νέο album από τον Simon Bloom. Ακούστε το single με τίτλο Her Sunglasses On

0

SIMON BLOOM – Midnight Rainbows 

Κυκλοφορία: Απρίλιος 2016 / Restless Wind
Παραγωγή/Ηχογράφηση/Μίξη: Simon Bloom (Shakti Studio – 2015)

Πρώτο single: Her Sunglasses On

wav: http://we.tl/m1qIYusyLp

mp3: http://we.tl/euhJzyusuS

youtube: https://www.youtube.com/watch?v=95k7PLyX4LI

https://www.facebook.com/Simon-Bloom-1036587093072203/?fref=ts

Ταξίδια σε μέρη μυστικά, στροβιλίσματα ανάμεσα στο άσπρο και το μαύρο και ουράνια τόξα μέσα στα μεσάνυχτα. Το νέο, τέταρτο, album του Simon Bloom, “Midnight Rainbows”, κυκλοφορεί την άνοιξη και βρίσκει τον Έλληνα singer – songwriter / παραγωγό να συνεχίζει στα γνωστά του μουσικά μονοπάτια.

Ο ίδιος, δίνει το στίγμα του με τον όρο “stoner-folk”, επιχειρώντας μία συνοπτική περιγραφή αυτού του γοητευτικού και χαμηλότονου συνδυασμού folk / blues / psych-rock στοιχείων που χαρακτηρίζουν τη δουλειά του, με βασικές επιρροές από ονόματα όπως ο Nick Drake, o JJ Cale, o Bob Dylan, οι πρώιμοι Pink Floyd, o Neil Young.

Προπομπός του album, το οποίο θα κυκλοφορήσει τον ερχόμενο Απρίλιο, είναι το single Her Sunglasses On”, μία ονειρική μπαλάντα για την πατρότητα και το βλέμμα της αγάπης που φέρνει μαζί της, σε μια ατμόσφαιρα εσωτερικής γαλήνης και ηρεμίας.

Με το γιουκαλίλι στο ρόλο του οδηγού και τη βαθιά φωνή του Simon να το συνοδεύει, πάνω από το υπόβαθρο που σιγά σιγά χτίζουν τα υπόλοιπα όργανα, αποτελεί χαρακτηριστική στιγμή ενός album που ξεδιπλώνεται αβίαστα, με μελωδίες – πότε μελαγχολικές και πότε πιο φωτεινές – που μπορούν να σε συνεπάρουν.

Οι μουσικοί που συνοδεύουν τον Simon Bloom σε αυτό το ταξίδι έχουν δώσει τα διαπιστευτήριά τους στην εγχώρια σκηνή.

Ο John Hardy (Thee Holy Strangers, Dustbowl) στην pedal steel guitar, ο Μάρκος Δεληβοριάς στην Dobro guitar, o Κωστής Ζουλιάτης (Night On Earth) στο Fender Rhodes, o Ale Casta στο μπάσο και τα κρουστά, μαζί με τις υπέροχες φωνές της Melentini (Sequence Theory Project) και της Τζένης Καπάδαη (Thee Holy Strangers, Expert Medicine), συγκροτούν ένα σύνολο γεμάτο ταλέντο και ψυχή.

Τρία χρόνια μετά το Hazy Moon”, το νέο album του Simon Bloom αποτελεί την, μέχρι τώρα, ωριμότερη μουσική του κατάθεση.

Όπως προαναφέραμε, θα κυκλοφορήσει στα μέσα Απριλίου από τη δική του Restless Wind και περιλαμβάνει οχτώ πανέμορφα κομμάτια με απέριττη ενορχήστρωση και παραγωγή που αναδεικνύει τη συνθετική δύναμή τους.

Το artwork του album έχει κάνει ο Αντώνης Γλυκός.

SIMONBLOOM

 Ο Simon Bloom (Συµεών Νικολαΐδης) βρέθηκε από πολύ νωρίς στο χώρο της μουσικής και του κινηματογράφου, παίρνοντας τα πρώτα του “μαθήματα” από τον πατέρα του, σκηνοθέτη Νίκο Νικολαΐδη.

Σπούδασε μουσική στο Cambridge της Αγγλίας και στις αρχές της δεκαετίας του 2000 συμμετείχε στο reggae γκρουπ Spliffification (aka Attiko Minus). Το 2002, εμφανίστηκε, ως ηθοποιός, στην ταινία “Ο Χαµένος Τα Παίρνει Όλα”, του Νίκου Νικολαΐδη. Στο πλευρό του πρωταγωνιστή Γιάννη Αγγελάκα, ο οποίος έγραψε και το soundtrack.

Δύο κομμάτια του Simon, τα Wonderful World” και Feel So Fine”, τα οποία ακούγονται στην ταινία, συμπεριελήφθησαν και στο soundtrack, αποτελώντας την πρώτη επίσημη δισκογραφική του κατάθεση.

Τρία χρόνια αργότερα, ανέλαβε και έγραψε τη μουσική της τελευταίας ταινίας του Νίκου Νικολαΐδη, “The Zero Years”.

To “Midnight Rainbows” είναι η τέταρτη ολοκληρωμένη δουλειά του. Έχουν προηγηθεί τρία albums, στο γνώριμο μουσικό του ύφος, εκεί όπου η folk-rock συναντάει τα υπνωτικά blues και την ψυχεδελική ατμόσφαιρα. Το 2006, παρουσίασε το ντεμπούτο του, “Real Shadows” (Olon Music), ενώ ακολούθησαν τα “Hollow Butterfly” (Archangel Music / Shift Records, 2009) και “Hazy Moon” (Restless Wind, 2012).

 Από το 2010, έχει δημιουργήσει το studio ηχογράφησης, Shakti, καθώς και την ανεξάρτητη δισκογραφική Restless Wind, συνεργαζόμενος με πολλούς καλλιτέχνες και συγκροτήματα, αναλαμβάνοντας κάθε φορά διαφορετικούς ρόλους – μπροστά και πίσω από την κονσόλα.

 Η Restless Wind, από τις πιο ανήσυχες (δικαιώνοντας το όνομά της) δισκογραφικές της εγχώριας σκηνής, αποτέλεσε στέγη μερικών από τα πιο ενδιαφέροντα και ταλαντούχα ονόματα που αυτή έχει να επιδείξει τα τελευταία χρόνια, όπως οι Gravitysays_i, Moa Bones, Sundayman, The Bet, The Liarbirds, Spectralfire και Melentini.

 Όσον αφορά στο Shakti Studio, από τους φιλόξενους τοίχους του έχουν περάσει, μέχρι σήμερα, μπάντες και μουσικοί όπως οι Thee Holy Strangers, Dustbowl, Nightstalker, Rous, Melentini, Expert Medicine, Μητέρα Φάλαινα Τυφλή, Penny and the Swinging Cats, The Bet, 1000 Mods, Σοφία Σαρρή κ.α.

http://restlesswind.com/

http://shaktisoundstudio.com/

https://www.facebook.com/Simon-Bloom-1036587093072203/?fref=ts

Οι The Callas μιλούν για τον νέο τους δίσκο και για όσα σκέφτονται

Δεν είναι τυχαίοι και δεν είναι τυχαία και η μουσική τους, καθώς στην τελευταία τους δουλειά δεν θα ακούσετε κάτι συγκεκριμένα, αλλά ένα σύμπλεγμα μουσικής που δένει πολύ άρτια μεταξύ τους. Αλλά όπως είπαν και οι ίδιοι στην συνέντευξη που έδωσαν στο Afternoiz, θέλουν ο κάθε ένας που θα έχει την χαρά να ακούσει το δίσκο, να μπορεί να φτιάξει την δικιά του ιστορία.

Για περισσότερα, διαβάστε την συνέντευξη που ακολουθεί:

Νέος δίσκος που φέρει τον τίτλο. Τι αντιπροσωπεύει; Μιλήστε μας για την τελευταία σας δουλειά και ποιοι βρίσκονται πίσω από αυτήν.
Η παράγωγη είναι πάλι του jim Sklavounos όπως και στο προηγούμενο album μας. Οι ηχογραφήσεις έγιναν στο Fab Liquid studios με συνεργάτη τον Νίκο Αγγλούπα και κράτησαν περίπου 20 μέρες. Η  διάφορα με την προηγούμενη δουλειά είναι  ότι δουλέψαμε περισσότερο σαν μπάντα καθώς τύμπανα έπαιξε η Μαριλένα Πετρίδου και κιθάρα-φωνή η Χρυσάνθη Τσουκαλά που είναι εδώ και 3 χρόνια τα νέα μέλη των The Callas.

Υπάρχουν μηνύματα που θέλετε να περάσετε μέσα από τον τελευταίο σας δίσκο;
Όχι , κάθε ακροατής μπορεί να κρατήσει αυτό που θα του φανεί ενδιαφέρον. Θέλουμε από κάθε τραγούδι ο καθένας να φτιάξει τη δικιά του ιστορία.

Τι έχετε ετοιμάσει για την προώθησή του στην Ελλάδα; Θα ταξιδέψετε και εκτός Ελλάδας;
Έχουμε μια σειρά από live σε Ελλάδα και εξωτερικό…Αθήνα, ηράκλειο, Χανιά, Ιεράπετρα, Πάτρα, Παρίσι, Μπρεστ, Ζυρίχη, Λονδίνο, Μπράιτον, και αρχές Ιουνίου θα εμφανιστούμε στο Rockwave.

Κάνοντας μια σύντομη αναδρομή ποια ήταν η πιο ευχάριστη και ποια η πιο δυσάρεστη στιγμή μέχρι την ολοκλήρωση του δίσκου;
Ευχάριστη όταν είχαμε τελειώσει και πίναμε ποτά με τον Jim χαλαροί…Δυσάρεστη όταν καταλάβαμε ότι είχαμε λίγο χρόνο και έπρεπε να αφήσουμε 2 κομμάτια έξω…που αγαπάμε πολύ.

Η τελευταία σας δισκογραφική δουλειά αντικατοπτρίζει την πιο ώριμή σας περίοδο; Σας αντιπροσωπεύει περισσότερο;
Κάθε φορά προσπαθούμε να πάμε ένα βήμα παρά πέρα…τώρα δουλεύουμε τον επόμενο για να καταλάβεις …

HALF-KISS-HALF-PAIN-WEBΠοια θα είναι τα επόμενά σας βήματα;
Δουλεύουμε μαζί με τον Lee Ranaldo των Sonic Youth με στόχο να κάνουμε κάποια performances μαζί του.

Είστε Έλληνες όμως επιλέγετε τον αγγλικό στίχο για να ντύσετε την μουσική σας.. Για ποιο λόγο; Σας εκφράζει περισσότερο;
Κάνουμε πάντα αυτό που μας ευχαριστεί και αυτό που νιώθουμε ότι είναι καλύτερο…Δεν έχουμε κάποιο κόλλημα για να καταλάβεις κάποια από τα τραγούδια που δουλεύουμε με το Lee  έχουν ελληνικό στίχο.

Πως έχει υποδεχθεί μέχρι στιγμής ο κόσμος την τελευταία σας δουλειά; Είστε ικανοποιημένοι;
Ναι φαίνεται ότι αρέσει στο κοινό η πολυσυλλεκτικότητα του  album

Η αποδοχή από τον κόσμο είναι για σας ζωτικής σημασίας;
Είναι πολύ σημαντικό να αρέσει η δουλειά σου στον κόσμο…να τον κάνει να αισθάνεται κάπως, κάτι …Ποτέ όμως δε έχουμε πέσει στη παγίδα να προσπαθήσουμε να κάνουμε κάτι επειδή θα αρέσει στο κόσμο…. Πρώτα πρέπει να αρέσει σε μας.

Ποιες συνεργασίες που έχετε πραγματοποιήσει σας σημάδεψαν και με ποιους καλλιτέχνες θα θέλατε να συνεργαστείτε στο μέλλον;
Είναι μεγάλη η ικανοποίηση μας καθώς μετά από 10 χρόνια δουλειάς  ήδη το πραγματοποιούμε αυτό τόσο με την συνεργασία μας με τον Σκλαβούνο όσο και με τον Lee Ranaldo.

Πόσο θεωρείτε ότι έχει επηρρεάσει τη μουσική η οικονομική κρίση;
Σε όλο το κόσμο η μουσική βιομηχανία περνά δύσκολες στιγμές…και λόγο γενικής οικονομικής κρίσης αλλά και ειδικότερα με το πρόβλημα με το πώς μπορείς να πουλήσεις την μουσική σου…Παρ όλα αυτά συνεχίζει να βγαίνει πολύ καλή μουσική και σε Ελλάδα και στο Εξωτερικό.

Αν δεν κάνω λάθος θα βρεθείτε στην σκηνή του φετινού Rockwave Festival. Πως προέκυψε αυτή η συμμετοχή και πως νιώθετε που θα βρεθείτε στην ίδια σκηνή με τους The Last Shadow Puppets
Μας έστειλαν ένα email οι διοργανωτές και μας ρώτησαν αν θέλουμε να παίξουμε. Μια χαρά!

Ποια είναι τα σχέδιά σας για το μέλλον; Που πατάτε και που βρίσκεστε;
Η συνεργασία με τον Lee Ranaldo, η δεύτερη ταινία μας μεγάλου μήκους το The Great Eastern,και η νέα εικαστική δουλειά μας είναι πράγματα που ετοιμάζουμε τώρα και θα τα παρουσιάσουμε στο μέλλον.

Αφιερώστε μας ένα στίχο από τον δίσκο που αγαπήσατε περισσότερο.
That inside you’re twisted and unkind / I ll be your mirror / velvet underground

 

Ο Ian Anderson στην Αθήνα: The best of JETHRO TULL

0

Ο Ian Anderson θα βρεθεί στην Ελλάδα, την 1η Οκτωμβρίου για μια μοναδική συναυλία, στο Θέατρο Badminton. Ένα επικό αφιέρωμα στους Jethro Tull, μέσα από τα μάτια και την φωνή του I. Anderson.

Για περισσότερα διαβάστε το δελτίο τύπου που ακολουθεί:

Οι καλύτερες στιγμές των Jethro Tull παρουσιάζονται ζωντανά από τον θρυλικό Ian Anderson!

Οι Jethro Tull ιδρύθηκαν το 1968 στο Λούτον της Αγγλίας. Η μπάντα αρχικά κινήθηκε σε blues-rock φόρμες, αλλά στη συνέχεια η ενσωμάτωση αρκετών folk και hard rock στοιχείων έδωσαν στο συγκρότημα ένα πιο progressive rock ύφος με το οποίο οι Jethro Tull γνώρισαν τεράστια επιτυχία.

Κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 70’ οι Jethro Tull κατάφεραν να συμπεριλαμβάνονται ανάμεσα στα πιο επιτυχημένα live performing acts της παγκόσμιας μουσικής σκηνής. Γνώριζαν παρόμοια επιτυχία με τους Led Zeppelin, τον Elton John και τους Rolling Stones.

Κάτι που ήταν πρωτόγνωρο για ένα συγκρότημα του οποίου το εκλεπτυσμένο ύφος δεν είχε καμία σχέση με την ποπ και ροκ μόδα της εποχής εκείνης.

http://https://www.youtube.com/watch?v=B0jMPI_pUec

Η επιτυχία

Η επιτυχία δεν άφησε ανεπηρέαστη τη μπάντα καθώς υπήρξαν αρκετές ανακατατάξεις στο line up των Jethro Tull. Μοναδικός συνδετικό ςκρίκος ο χαρισματικός front man, συνθέτης, φλαουτίστας και τραγουδιστής Ian Anderson.

Από την πρώτη φορά που παρουσιάστηκαν ζωντανά στο διάσημο Marquee Club του Λονδίνου το Φεβρουάριο το 1968 και μετά από μια μακρά καριέρα, ο Ian Anderson και οι Jethro Tull έχουν κυκλοφορήσει 30 studio και live albums και έχουν πουλήσει περισσότερα από 60 εκατομμύρια αντίτυπα.

Μετά από 3000 συναυλίες σε 40 χώρες κατά την διάρκεια τεσσάρων δεκαετιών, ο Ian Anderson έχει καθιερωθεί ως μια από τις σημαντικότερες προσωπικότητες στον χώρο της μουσικής. Αναγνωρίζεται ευρέως ως ο άνθρωπος που εισήγαγε το φλάουτο στη μουσική ροκ, έχει δεχτεί πολλές τιμητικές διακρίσεις για την προσφορά του στην μουσική. Επίσης έχει απονεμηθεί το διδακτορικό δίπλωμα στη λογοτεχνία τόσο από το Heriot Watt University του Εδιμβούργου, όσο και από το Πανεπιστήμιο του Dundee.

Το Σάββατο 1 Οκτωβρίου το ελληνικό κοινό θα έχει την ευκαιρία να απολαύσει ζωντανά τις καλύτερες στιγμές των Jethro Tull από τον ίδιο τον Ian Anderson σε μια και μοναδική εμφάνιση στο θέατρο Badminton.

Σάββατο 1 Οκτωβρίου 2016 στο Θέατρο Badminton
Ώρα έναρξης: 21:00

Πληροφορίες για την έναρξη, τις τιμές και τα σημεία προπώλησης θα ανακοινωθούν σύντομα.

Live Report: Rotting Christ – Kemerov – Creshna @Ekko Live Stage, Σέρρες 11/03/2016

Σκεφτείτε το λίγο… έχετε τη δυνατότητα να συνδυάσετε μια βόλτα και μια επίσκεψη σε φίλους, με την πρώτη συναυλία μιας post (black) metal μπάντας – που έχει και ένα αξιολογότατο ντεμπούτο – , μιας death ‘n’ roll παρέας που υπόσχονταν να σας (μας) ταρακουνήσουν για τα καλά, και βέβαια… Rotting Christ! Φυσικά και δεν αφήνεις τέτοια ευκαιρία χαμένη, οπότε οι Σέρρες μας περίμεναν να μας δείξουν τα metal καλούδια τους.

Η συναυλία ήταν προγραμματισμένη για την Παρασκευή, 11 Μαρτίου, στο ΕΚΚΟ Live Stage των Σερρών. Πρώτοι θα ανέβαιναν στη σκηνή οι post metallers Creshna, στην πρώτη τους συναυλία και έχοντας στις αποσκευές τους το ντεμπούτο τους με τίτλο “The Fallout”.

Ο κόσμος είχε ήδη αρχίσει να μαζεύεται και ήταν ώρα να ξεκινήσει η συναυλία, με τα μέλη της μπάντας να παίρνουν θέση και να ξεκινάνε με το “Canticle”. Απλή σκηνική παρουσία στο ξεκίνημα, όπως απλή είναι και η εισαγωγή του κομματιού, μέχρι να έρθει η έκρηξη με τα σκισμένα φωνητικά του Θεόφιλου και την εναλλαγή από αργόσυρτα μέρη σε πιο έντονο παίξιμο. 2 κιθάρες, μπάσο και τύμπανα – και μερικά extra pedals ίσως – είναι αρκετά για να φτιάξουν την ατμόσφαιρα που θέλουν, αποδίδοντας τα τραγούδια όπως στον δίσκο.

Παίζουν στο σύνολο το “The Fallout”, συμπεριλαμβανομένων των instrumental και spoken parts που υπάρχουν για την εξέλιξη του concept μέσα στο album.

Η post αισθητική «επιβάλλει» μια κάπως minimal σκηνική παρουσία, μέχρι τα τελειώματα κυρίως των τραγουδιών όπου έρχεται το ξέσπασμα, και η μπάντα την χειρίζεται πολύ καλά, μη προδίδοντας την απειρία της σε συναυλιακό επίπεδο. Βέβαια κάποια από τα μέλη των Creshna έχουν και τέτοια εμπειρία, με άλλα σχήματα. Πολύ ελπιδοφόρα εμφάνιση και αναμένουμε και περισσότερες, όπως και τη δισκογραφική συνέχεια!

Creshna setlist:

The Fallout
I Would Tell You Tales
Canticle
When Heroes Fade
For All I Know
The Precursor

Επόμενοι στο πρόγραμμα της συναυλίας οι Σερραίοι Kemerov. Έχοντας ένα ομώνυμο EP σε κυκλοφορία και ετοιμάζοντας νέα δουλειά, ήταν πρώτης τάξης ευκαιρία να ακούσουμε υπάρχοντα και νέα κομμάτια του death ‘n’ roll κουαρτέτου. Όσοι δεν τους έχετε ακούσει, να το κάνετε μαζί με παρέα, και ίσως και μερικές μπύρες, εγγυημένο party! Φαντάζομαι μπάντες όπως οι Entombed A.D. και Dismember θα παίζουν συχνά στα ηχεία τους και κάτι παρόμοιο ακούμε κι εμείς μέσω των τραγουδιών τους.

Το κοινό δείχνει ότι περνάει και αυτό καλά, με αρκετό ταρακούνημα και moshing. Κάποια προβλήματα ήχου κάνουν την εμφάνισή τους, που δεν οφείλονται στη μπάντα, καθώς τα ηχεία μας κάνουν νερά, σταματώντας να ακούγονται σε σημεία. Η μπάντα όμως συνεχίζει κανονικά, εναλλάσσοντας τα τραγούδια του EP τους με ακυκλοφόρητα ακόμα και αποσπούν το χειροκρότημα του κόσμου μετά από κάθε τραγούδι – και υψωμένες μπύρες μαζί με χέρια, σε απάντηση των προπόσεων του Ματθαίου (φωνή). Ολοκληρώνουν και αυτοί την εμφάνισή τους, αποχωρώντας ευχαριστημένοι από την ανταπόκριση του κόσμου και ετοιμαζόμαστε για τους Rotting Christ

Kemerov setlist:

New Order
Back Patters
Species
Slay Your Son
Better Man
Blind And Numb
Possess
Plague Of Nations
FMKD

Το σκηνικό έχει ετοιμαστεί από νωρίς, με το λογότυπο της μπάντας να δεσπόζει σε πανό πίσω από τη σκηνή, αλλά και 2 πλαϊνά λάβαρα με τους δαίμονες ως φύλακες… τώρα με την είσοδο των Rotting Christ στη σκηνή ολοκληρώνεται η εικόνα και το κοινό φωνάζει ρυθμικά το όνομά τους, δίνοντας το έναυσμα! Ξεκινώντας με τους ήχους του “Orders From The Dead”, μπαίνουν γρήγορα στο κυρίως setlist με μια από τις κορυφαίες στιγμές – όπως έχει αποφανθεί το κοινό μέχρι τώρα – του νέου δίσκου, το “Ze Nigmar”. Έχοντας όμως τέτοια μεγάλη δισκογραφία, δεν στέκονται μόνο στο “Rituals”, και η αλήθεια είναι ότι μερικά από τα τραγούδια του δεν μπορούν εύκολα να αποδοθούν ζωντανά.

Οπότε κάνουν την εμφάνισή τους κομμάτια από όλη την καριέρα τους, με κάποια από αυτά να χαρακτηρίζονται μέχρι και απαραίτητα για συναυλία τους… “Κατά Τον Δαίμονα Εαυτού”, “Αθάνατοι Έστε”, “Nemecic”, “The Sign Of Evil Existence”… Ο Σάκης μας είχε εκμυστηρευτεί πριν την έναρξη ότι τον ταλαιπωρούσε μια ίωση, αλλά δεν φαίνεται καθόλου, έτσι όπως αλληλεπιδρά με τον κόσμο και τον ξεσηκώνει. Το ίδιο πράττουν φυσικά και τα υπόλοιπα μέλη της μπάντας, παίρνοντας δύναμη από την ανταπόκριση του κοινού.

Το “Ελθέ Κύριε” δεν θα μπορούσε να λείπει, ως άλλη μια κορυφαία στιγμή του νέου δίσκου, ενώ στο “Άπαγε Σατανά” οι κραυγές του Σάκη μπλέκονται με αυτές του κόσμου, όπως και στο album! Ακούμε και μη αναμενόμενα τραγούδια, όπως το “Fgmenth, Thy Gift” ή το “The Forest Of N’Gai”, αλλά δεν χαλάει καθόλου τον κόσμο που επιδίδεται σε moshing, μέχρι και σε crowd-surfing… Δεν χρειάζεται να αναφέρουμε πόσο δουλεμένη είναι η μπάντα επί σκηνής, μετά από 1200+ συναυλίες, αλλά πάντα εντυπωσιάζει η άνεση και η αρχοντική τους εμφάνιση στο σανίδι.

Από τα αγαπημένα της μπάντας και του κοινού η διασκευή σε Thou Art Lord με το “Societas Satanas”, όπως και το “In Yumen – Xibalba”, ενώ μετά τα προβλήματα ήχου που είχαν εμφανιστεί κατά τη διάρκεια του setlist των Kemerov, κάνουν και πάλι αισθητή την παρουσία τους. Επιδεινώνεται το πρόβλημα, με κάποια ηχεία να μην ακούγονται καθόλου αλλά η μπάντα συνεχίζει, θέλοντας να ανταμείψει τον κόσμο που την τιμά με την δυναμική του παρουσία.

Προς τιμήν της η μπάντα δεν αποθαρρύνεται όταν τελειώνει το βασικό setlist της και, παρά το γεγονός ότι αρκετά από τα ηχεία μοιάζουν νεκρά, οι Rotting Christ βγαίνουν για encore με τον κόσμο να τους αποθεώνει. Ακολουθεί το “666” και “Non Serviam” φυσικά για το κλείσιμο, ολοκληρώνοντας την πολύ δυνατή εμφάνισή τους, έστω και με το θέμα του ήχου να στερεί την πλήρη απόλαυση στο τέλος. Μιλάω με τα μέλη της μπάντας μετά τη συναυλία και ακούγονται κι αυτοί ευχαριστημένοι, ειδικά από την ανταπόκριση του κόσμου, ενώ λίγο πριν ο Σάκης είχε high-five με έναν μικρό φίλο της μπάντας που είχε έρθει με την οικογένειά του! Μετά τις καθιερωμένες φωτογραφίες και την ανανέωση του ραντεβού για την συναυλία τους στην Αλεξανδρούπολη, αναχωρούμε για το μαγαζί όπου είχε οριστεί το after-show party, με την παρουσία και των τριών σχημάτων.

Rotting Christ setlist:

Orders From The Dead (intro)
Ze Nigmar
Κατά Τον Δαίμονα Εαυτού
Αθάνατοι Έστε
Ελθέ Κύριε
Nemecic
Άπαγε Σατανά
The Sign Of Evil Existence
Fgmenth, Thy Gift
The Forest Of N’Gai
Societas Satanas (Thou Art Lord cover)
In Yumen – Xibalba
Quintessence
Noctis Era

Encore:
666
Non Serviam

Υ.Γ. 1: Ειδική μνεία αξίζει να γίνει στον Στέφανο των Purple Dino που βοήθησε τα μέγιστα κατά τη διάρκεια του soundcheck αλλά και με τη συνολική του προσφορά πριν και κατά τη διάρκεια της συναυλίας!
Υ.Γ. 2: Ευχαριστώ πολύ για τη φιλοξενία τον Θεόφιλο και να ευχηθώ να μας ξαναυποδεχτεί σύντομα και σε άλλες εμφανίσεις των Creshna!

 

Upcoming Events