Home Blog Page 588

Ανταπόκριση Testament, Convixion, Karma Violens @Gagarin 29/11/2016

0

Αυτό το Live το περίμενα με μεγάλη ανυπομονησία και όταν αναβλήθηκε η πρώτη ημερομηνία είχα αρχικά ξενερώσει. Όμως η 29η Νοεμβρίου έφτασε, μπορεί η ημέρα να ήταν καθημερινή αλλά ο κόσμος γέμισε το Gagarin και μάλιστα από νωρίς.

Είχε αρκετό κόσμο από την ώρα που ανέβηκε στην σκηνή η πρώτη support μπάντα, οι ‘KARMA VIOLENS’. Ήταν η πρώτη φορά που έβλεπα Live το συγκεκριμένο γκρουπ και δεν είχα πολλά ακούσματα, λίγο πριν το Live μπήκα στην διαδικασία να τους ακούσω. Με το «Skin Of Existence», την τελευταία τους δουλειά, με τα ογκώδη riff τους και τα ταχύτατα σημεία που έχουν, σφυροκόπησαν το κοινό που έδειχνε να γνωρίζει πολλά από τα κομμάτια τους, αντίθετα με εμένα.

eos-80-d_21

Έχοντας πάρει μια γεύση πριν πάω στο Live, αν και δεν είμαι fan των συνεχόμενα βρώμικων φωνητικών πέραν κάποιων εξαιρέσεων, εντυπωσιάστηκα με το όγκο της φωνής του frontman.
Εν συνεχεία στην σκηνή ανέβηκαν οι CONVIXION. Άλλη μια μπάντα που γνώρισα στο Live και μπηκα στην διαδικασία να ακούσω λόγο του επερχόμενου Live λίγες μέρες πριν.

eos-80-d_103

Η αλήθεια είναι ότι με γύρισαν πολλά χρόνια πίσω με το στυλ τους και τα κομμάτια τους. Έχοντας ενέργεια που ξεχείλιζε, παρέσυραν και τον κόσμο στους ρυθμούς τους και για το τέλος ήπιαμε και METAL με το κομμάτι ‘Drink Metal’ για να κλείσουν με μια διασκευή, το ‘Violence & Force’, από EXCITER.
Όλα ήταν έτοιμα για να ανέβουν στην σκηνή οι Testament.
Ξεκίνησαν με το ‘Brotherhood Of The Snake’ & το ‘Rise Up’, διαλύοντας μας από το 1ο λεπτό.
Έχοντας δει τα set lists που έχουν παίξει έως τώρα, όπως και ο Chuck δήλωσε, ότι παίζουν 10 κομμάτια και την κάνουν, ήταν μάλλον η τυχερή μας μέρα και μέσα σε αυτά τα δέκα πρόσθεσαν άλλα πέντε που μας εκτόξευσαν σε THRASH τροχιά.

Χωρίς πολλά λόγια μέσα στο πρώτο 45 λεπτό ακολούθησαν τα ‘The Pale King’, ‘Disciples Of The Watch’, ‘The New Order’, ‘Dark Roots Of Earth’ και κάπου ενδιάμεσα έσκασε το ‘Practice What You Preach’, δεν μπορώ να θυμηθώ που ακριβώς μιας και από το head-banging είχα χάσει την αίσθηση του χρόνου.

eos-80-d_2181

Στην σκηνή το απόλυτο κοπάνημα, όλοι τους ήταν καταπληκτικοί, με το frontman να κρατάει μικρόφωνο που είχε κόκκινο χρωματισμό και όταν δεν τραγουδούσε απέδιδε τα riff και τα solos παίζοντας air guitar με αυτό άψογα.

Η συνέχεια ήταν εξίσου φανταστική, με τα ‘DNR’, ‘3 Days In Darkness’,’Stronghold’, ‘Into The Pit’, ‘Over The Wall’ να προκαλούν πανζουρλισμό, τα crowed surfing να μην έχουν σταματημό, το κοινό να τραγουδάει σε κάθε ευκαιρία με τους TESTAMENT να απολαμβάνουν κάθε στιγμή με αποτέλεσμα να μην θέλουν να ξεκολλήσουν από την σκηνή.

Δυστυχώς αυτό το υπέροχο Live έφτασε στο τέλος του δίνοντάς μας όμως την χαριστική βολή, αφού έκλεισε με τον καλύτερο τρόπο, τα «The Formation Of Damnation», «Alone In The Dark», & ‘More Than Meets The Eye’, ολοκλήρωσαν μια THRASH METAL βραδιά που θα μας μείνει αξέχαστη.

Μέχρι την επόμενη… Make some NOIZZZZZ!!!!

Νέο τραγούδι από Monsieur Minimal (ft Spiros Labrou’s Children Choir) με τίτλο The Joy of Love (Antonis Kanakis Mix)

0

Η Mo.Mi. Records στο πνεύμα των Χριστουγέννων και των εορτών παρουσιάζει ενα τραγούδι αγάπης σε ενα ιδιαίτερο mix του Αντωνη Κανάκη στο The Joy of Love του Monsieur Minimal μέσα από το τελευταίο του άλμπουμ “High Times“. Καλές γιορτές σε όλους.

To mix θα δωθεί για δωρεάν download στην εκπομπή του “Ράδιο Αρβύλα” στις 19.12.2016 και θα κυκλοφορήσει στα download stores στις 2.1.2017. Εως τότε μπορείτε να το ακούτε από εδώ.

Tο άλμπουμ του Monsieur Minimal “High Times” κυκλοφορεί σε όλα τα δισκοπωλεία και digital stores από την Mo.Mi Records με την διανομή της Feelgood Records και την ευγενική χορηγία των προϊόντων υγιεινής διατροφής Wish.

Η Miley Cyrus και η νονά Dolly Parton σε μια εκπληκτική ερμηνεία του ‘Jolene’

0

Η Miley Cyrus και η νονά Dolly Parton εμφανίστηκαν μαζί επί σκηνής την τρίτη στο επεισόδιο του Αμερικάνικου “The Voice” , για να ερμηνεύσουν συνοδευόμενες από τα μέλη της ομάδας της Miley, το καταπληκτικό “Jolene”.

Η πενταμελής ομάδας όχι μόνο τραγούδησε cappella , αλλά πρόσθεσε με την φωνή του ήχους έτσι ώστε να δώσουν τον ρυθμό.

Τελευταίες λεπτομέρειες για το live Amon Amarth – Grand Magus στην Αθήνα

0

Βρισκόμαστε μια ανάσα πριν την Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου, όπου οι Amon Amarth παρέα με τους Grand Magus θα εμφανιστούν στο Fuzz Live Music Club. Παρακάτω οι τελευταίες λεπτομέρειες για τη συναυλία!

Οι πόρτες ανοίγουν στις: 19:00
Grand Magus: 20:00
Amon Amarth: 21:20

Δείτε το νέο video clip των Tardive Dyskinesia

0

Οι Έλληνες prog metallers Tardive Dyskinesia, έδωσαν στη δημοσιότητα το νέο τους video για το τραγούδι “Savior Complex”.

Δείτε το εδώ:

Το video είναι μία παραγωγή του Θέμη Ιωάννου και της RawRec (www.rawrec.com), ενώ  το τραγούδι προέρχεται από τη νέα δισκογραφική δουλειά των Tardive Dyskinesia, με τίτλο “Harmonic Confusion” που κυκλοφόρησε στις 9 Σεπτεμβρίου 2016, μέσω της Playfalse Records και είναι διαθέσιμη για παραγγελία σε ηλεκτρονική και φυσική μορφή μέσω του www.tardivedyskinesia.bigcartel.com.

Το συγκρότημα ετοιμάζεται να πραγματοποιήσει το πρώτο σκέλος της περιοδείας του, για την προώθηση του “Harmonic Confusion” με ημερομηνίες στην Αθήνα και την ελληνική επαρχία. Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να βρείτε στα παρακάτω event pages:

• 03.12.16 – Lab Art / Βόλος – Πληροφορίες: https://goo.gl/p4htwT

• 18.12.16 – Μανδραγόρας / Τρίκαλα – Πληροφορίες: https://goo.gl/L0N3Wj

• 23.12.16 – Ρόδανθος / Καλαμάτα – Πληροφορίες: https://goo.gl/WllJq7

• 30.12.16 – Κύτταρο Live / Αθήνα – Πληροφορίες: https://goo.gl/lriwno

Ακολουθήστε τους Tardive Dyskinesia στο facebook, για ακόμη περισσότερες ενημερώσεις που επίκεινται στο προσεχές διάστημα: www.facebook.com/tardivedyskinesiaband.

Amon Amarth, από την Asgard στην Valhalla

0

Από τον κρύο και σκοτεινό βορρά, και με ολόκληρη τη σκανδιναβική μυθολογία στο οπλοστάσιο τους, οι Amon Amarth είναι ένα από τα πλέον ξεχωριστά και ταλαντούχα group της death metal σκηνής. Είναι προφανώς και ένα πολύ καλό παράδειγμα για το ότι πέντε ψηλοί μακρυμάλληδες Σουηδοί άντρες που τους αρέσει η μέταλ και οι vikings είναι συνταγή για επιτυχία.

Από το πρώτο τους κιόλας EP το 1993 η μπάντα είχε ήδη αρχίσει να μετράει χιλιάδες πωλήσεων, πράγμα που τους οδήγησε πολύ σύντομα σε συμβόλαια με τον τιτάνα της Metal Blade Records. Τραγουδώντας για μάχες, πολέμους και τους Vikings σε συνδυασμό με top-notch μουσική και δισκογραφική δουλεία από πολύ νωρίς κάναν τους Σουηδούς σύμβολο αυτού που οι περισσότεροι σήμερα αποκαλούμε “Viking Metal”. Ειδικά με τους σημαδιακούς τίτλους “Fate of Norns” και “With Oden on Our Side” την περίοδο 2004-2006 οι Amon Amarth κατοχυρώσανε παγκόσμια φήμη και παρουσία στα διεθνή charts.

maxresdefault

Έχουν τόσο καλή αλχημεία στη μουσική τους, με άψογα φωνητικά και πιασάρικα μελωδικά μελωδικά riffs που σε κάνει να σκέφτεσαι: και σκατά να γράψουν κάποια μέρα, και γαμώ θα ακούγονται. Συνεχίζοντας στα ίδια χνώτα, έχουμε το 2008 ένα album αντάξιου του ίδιου του Thor, το “Twilight of the Thunder god”. Ο δίσκος αυτός είναι κατά τη γνώμη μου το καλύτερο, βαρύτερο και πιο δυνατό κομμάτι της μπάντας. Τα κομμάτια αυτού, ήταν που καθώς τα ανακάλυπτα με κάναν να συνειδητοποιώ ότι οι Amon Amarth θα πρέπει να είναι το soundtrack πίσω από κάθε σκηνή μάχης σε οποιαδήποτε ταινία.

Έχοντας τους δει live ήδη δύο φορές, είναι σίγουρα από τις μπάντες που ξέρουν τι σημαίνει show. Με φωτιές, χωρογραφία στον φωτισμό και το περιστασιακό viking καράβι στη σκηνή, οι εμφανίσεις τους σίγουρα θυμίζουν πραγματική παγανιστική τελετή.

Οι Black Heart Procession επιστρέφουν!

0
Black Heart Procession

Οι Black Heart Procession επιστρέφουν! Η μπάντα που ξεκίνησε την μοναχική πορεία της το 1997, στο San Diego της California, κάνοντας το όνομά της συνώνυμο της ευαισθησίας, της μελαγχολίας και του λυρισμού, συνεχίζει το ταξίδι της. Mε αφορμή τη συμπλήρωση 20 ετών από την κυκλοφορία του εμβληματικού πρώτου album τους, θα πραγματοποιήσουν μία σειρά ζωντανών εμφανίσεων όπου θα το παρουσιάσουν ολόκληρο, μαζί με επιλεγμένα κομμάτια από ολόκληρη την καριέρα τους. Η Ελλάδα δεν θα μπορούσε να λείψει από τη διαδρομή τους κι έτσι θα έχουμε την ευκαιρία να απολαύσουμε αυτό το σπάνιο show  την Πέμπτη 30 Μαρτίου στο Fix Factory of Sound (Θεσσαλονίκη) και την Παρασκευή 31 Μαρτίου στο Fuzz Live Music Club (Αθήνα)!

 Οι συναυλίες είναι μία συμπαραγωγή της Fuzz Productions και της Primitive Music.

Εισιτήρια προπωλούνται:

 Για τη Θεσσαλονίκη (30/3), προς 22 ευρώ (το ένα) και 40 ευρώ (τα δύο). Στο ταμείο, η τιμή θα είναι 25 ευρώ.

Για την Αθήνα (31/3), προς 25 ευρώ (το ένα) και 45 ευρώ (τα δύο). Στο ταμείο, η τιμή θα είναι 28 ευρώ.

 Διάθεση: τηλεφωνικά στο 11 876, στα καταστήματα Public, Seven Spots, Reload, Media Markt και το www.viva.gr

The Black Heart Procession + opening acts (t.b.a.):

Πέμπτη 30 Μαρτίου, Fix Factory of Sound (26ης Οκτωβρίου 15, Θεσσαλονίκη / τηλ. 2310 500670 & 2310 504014 / www.fixfactoryofsound.gr) και Παρασκευή 31 Μαρτίου, Fuzz Live Music Club (Πειραιώς 209 & Πατριάρχου Ιωακείμ 1, Ταύρος, Αθήνα, 210 3450817, www.fuzzclub.gr).

Οι πόρτες ανοίγουν στις 20:00.

Το 1997, όταν οι εξαιρετικοί indie-rockers Three Mile Pilot αποφάσισαν να κάνουν ένα διάλειμμα στη δραστηριότητά τους, ο τραγουδιστής / κιθαρίστας Pall Jenkins και ο πολυοργανίστας Tobias Nathaniel αποδύθηκαν σε ένα διαφορετικό, πιο σκοτεινό και χαμηλότονο, ταξίδι με όχημα τους Black Heart Procession. Πολλά χρόνια και albums αργότερα, το line-up της μπάντας γνώρισε αρκετές αλλαγές αλλά η καρδιά και η ψυχή του παραμένουν ο Jenkins και ο Nathaniel, χαρίζοντάς μας ορισμένα διαχρονικά, συγκινητικά και  κλασικά δισκογραφικά διαμάντια και παραμένοντας περιπετειώδεις, εκλεκτικοί και συνεπείς σε μία σπάνια ποιότητα.

Από το 1998 μέχρι το 2009, κυκλοφόρησαν έξι albums (“1” / 1998, “2” / 1999, “Three” / 2000, “Amore Del Tropico” / 2002, “The Spell” / 2006, “Six” / 2009), που θαρρείς πως το ένα είναι καλύτερο από το άλλο, στα οποία περιέχονται μερικά από τα πιο όμορφα και ταυτόχρονα σπαρακτικά τραγούδια της τελευταίας εικοσαετίας, όπως τα “It’s A Crime I Never Told You About The Diamonds In Your Eyes”, “A Cry For Love”, A Light So Dim”, “The Waiter”, “Blue Water-Black Heart”, “Even Thieves Couldn’t Lie”, “Square Heart”, “The Letter”, “We Always Knew”, “Release My Heart”, “The Spell”, “Fade Away”, “The Old Kind Of Summer”, “Sympathy Crime”, “Drugs”, “Forget My Heart”, “When We Reach The Hill”, “Wasteland”, “The Invitation”, “The One Who Has Disappeared”, “Witching Stone” και τόσα άλλα.

Η πανέμορφη μουσική τους κίνησε σχεδόν αμέσως το ενδιαφέρον του ελληνικού κοινού, που συχνά αρέσκεται σε ιδιαίτερα και μελαγχολικά ακούσματα. Οι Black Heart Procession δεν άργησαν να τοποθετηθούν δίπλα σε ονόματα όπως οι Wovenhand, 16 Horsepower, The Walkabouts, Chris & Carla, Madrugada, Sivert Hoyem, Tindersticks, Low, Midnight Choir, Spain, Devastations, Sparklehorse, ακόμα και Nick Cave.

To 2017, μετά από χρόνια απουσίας, οι Black Heart Procession αποφάσισαν να παρουσιάσουν ζωντανά ολόκληρο το πρώτο τους album, “1”, με την ευκαιρία της συμπλήρωσης 20 ετών από την κυκλοφορία του.  Οι ίδιοι θέλουν να απευθύνουν τα ακόλουθα λόγια προς τους φίλους τους:

“Σε μια μικρή πόλη, διαθέτοντας μόνο ελάχιστες πιθανότητες, δύο ταπεινοί απόκληροι μοχθούσαν πυρετωδώς στις μικρές ώρες της νύχτας δημιουργώντας μπαλάντες για την απώλεια και την υποτίμηση του εαυτού, ελπίζοντας να διαφωτίσουν τον κόσμο με την ιδιαίτερα μελαγχολική αταξία τους.

Σχεδόν είκοσι χρόνια μετά,  αυτοί οι ίδιοι αχρείοι φτάνουν στο κατώφλι σας  για να πνίξουν τις λύπες σας, να απαλύνουν τον πόνο σας και να απελευθερώσουν τις καρδιές σας.

Οι Black Heart Procession,  προμηθευτές του απαρηγόρητου, θα ήθελαν να σας προσκαλέσουν να παρευρεθείτε σε ένα μοναδικό event,  ένα απεγνωσμένο πανηγύρι, έναν πένθιμο εορτασμό της κατήφειας. Είναι η δική σας πόλη, η δική σας απόγνωση, η δική σας λύτρωση.

Ελάτε μαζί μας στο γλέντι της θλίψης, καθώς τιμούμε την 20η επέτειο του πρώτου μας album. Γελάστε, κλάψτε και απαλλαχτείτε από τις αμαρτίες σας με εμάς. Μαζί, θα κάνουμε τον κόσμο πιο φωτεινό, θα αντιμετωπίσουμε τις σκιές κάτω από τα κρεβάτια μας και…

…όπως και να έχει, μπορείτε απλά να έρθετε στο show που θα γίνει στην πόλη σας, όπου θα παίξουμε τον πρώτο μας δίσκο από την αρχή μέχρι το τέλος, μαζί με κάποια ακόμα κομμάτια στο δεύτερο μέρος. Ελπίζουμε να σας δούμε όλους εκεί, τόσο τα  δάκρυα του γέλιου όσο και της θλίψης.”

OMEGA MONOLITH: Δείτε σε video τη πλήρη ζωντανή εμφάνισή τους στην Αθήνα.

0

Το Αθηναϊκό doom / drone duo των Omega Monolith έδωσε στη δημοσιότητα video με την πλήρη ζωντανή εμφάνισή τους τον Μάϊο του 2016 στο Δίπυλον της Αθήνας, στα πλαίσια της παρουσίασης της τελευταίας δισκογραφικής κυκλοφορίας τους, με τίτλο Fungus”.

Στο video το σχήμα εκτελεί το “Fungus” στην ολότητά του, όπως και παλαιότερο αλλά και νεότερο ακυκλοφόρητο υλικό. Το video αποτελεί ένα δημιούργημα της 3 Shades of Black, δισκογραφικής εταιρείας του συγκροτήματος, με υλικό της ιδίας όπως και της Μαρίας Χριστοδουλάκη άλλα και του Ιωάννη Τσιούμα.

Ακολουθήστε τους Omega Monolith στο Facebook ώστε να ενημερώνεστε άμεσα για όλες τις προσεχείς δραστηριότητές τους: www.facebook.com/Omegamonolith

 Στις επίσημες σελίδες της 3 Shades of Black, μπορείτε να μαθαίνετε πρώτοι τα νέα για προσεχείς συναυλιακές διοργανώσεις, δισκογραφικές κυκλοφορίες και λοιπές δραστηριότητες:

Ανταπόκριση: Madeleine Peyroux @ PassPort Κεραμεικός

0

Μια ρομαντική βραδιά υπό τους ρυθμούς της jazz και της  γοητευτικής παρουσίας της Madeleine Peyroux. Αναμφισβήτητα, για άλλη μια φορά, η μικρή πριγκίπισσα της jazz ξέρει πώς να παρασύρει το Αθηναϊκό κοινό με την καθηλωτική φωνή της.

Το opening act ανήκει στην Γιάννα Βασιλείου, μια επιλογή της ίδιας της Madeleine που σίγουρα ήταν μια ευχάριστη έκπληξη για όλους. Η Γιάννα κινείται με ευκολία από τις πιανιστικές μπαλάντες σε uptempo jazzy ρυθμούς. Χαρακτηριστικές είναι οι jazzy διασκευές της σε τραγούδια όπως το ‘Κάθε Φορά Που Θα’ρθεις Βρέχει” ή το κλασικό “Where Or When”.

dsc_8891

Η ώρα 10:20μμ και εμφανίζεται στη σκηνή η Madeleine Peyroux, πάντα με το χαμηλό προφίλ και την απλότητα που την διακατέχει, και φυσικά συνοδεία είχε το τρίο της, Jon Herington στην κιθάρα και Barak Mori στα μπάσα. Πρώτη και συγκινητική στιγμή η απόδοση του “Μην Τον Ρωτάς Τον Ουρανό” του Μάνου Χατζιδάκι, στα ελληνικά, όπου έδειξε και την αγάπη της για την Ελλάδα.

Η Γαλλο-Αμερικανίδα τραγουδοποιός φρόντισε να επικοινωνεί πολύ συχνά με τον κόσμο, να κάνει χιούμορ και να αυτοσαρκάζεται καθώς, όπως το περιμέναμε, δεν θα μπορούσε να μη σχολιάσει και για την εκλογή του Trump: “Κάποιες φορές παίρνουμε σωστές αποφάσεις κι άλλες όχι. Συγγνώμη για τον Donald Trump…

dsc_8914

Από τα αγαπημένα μου στον νέο της δίσκο “Secular Hymns” είναι το “Shout Sister Shout”, “Tango Till They’re Sore”, “Got You On My Mind” και φυσικά τα διαχρονικά της κομμάτια “La Vie En Rose”, (Getting Some) Fun Out Of Life, “Don’t Wait Too Long”. Αν όμως τυχαίνει να έχεις δίπλα σου μια όμορφη παρουσία δεν συγκρίνεις τίποτα με την εκτέλεση του “Dance Me To The End Of Love” του Leonard Cohen. Το encore είχε το “This Is Heaven To Me” και το “Careless Love”, ελαφρώς ερωτιάρικα, όπως άλλωστε έπρεπε να κλείσει η βραδιά.

Η απόψεις διίστανται, εγώ είμαι από αυτούς που την ερωτεύτηκαν, που ταξίδεψαν στους στίχους της, που θα κρατάνε αυτή τη βραδιά στην καρδιά τους για καιρό…

 

Cyanna Mercury: Πώς ηχογραφήθηκε το ‘Archetypes’

1
Archetypes

Οι Cyanna Mercury επιστρέφουν και κρατούν επιτέλους στα χέρια τους νέα, ολοκληρωμένη δουλειά που φέρει τον τίτλο  ‘Archetypes‘. Μπορεί να πάλεψαν αρκετά για αυτό, μπορεί να τους είδαμε σε διάφορες μουσικές σκηνές της Ελλάδος, σίγουρα όμως δεν είχαμε την τύχη να μιλήσουμε και να ακούσουμε τον νέο αυτό δίσκο.

Έρχονται λοιπόν οι ίδιοι να μας καλύψουν τα κενά και φυσικά να μάθουμε μυστικά και ποιοι κρύβονται πίσω από αυτό.

Πάρτε μια μεγάλη ανάσα, ανοίξτε τα πνευμόνια σας και γεμίστε με νέες μελωδίες και πληροφορίες!

• Ο δίσκος προετοιμάστηκε στο Below studio στο Παγκράτι, εκεί δηλαδή που κάνουμε πρόβες από όταν ξεκίνησε η μπάντα στις αρχές του 2014. Αρχικά προβάραμε μόνοι μας τα τραγούδια τα περισσότερα των οποίων παίζονταν ήδη σε μια μορφή και είχαν ηχογραφηθεί ζωντανά στο Mezzo Voce το Μάρτιο του 2014. Mετά το καλοκαίρι εκείνης της χρονιάς, τα ολοκληρώσαμε και σε κάποιες περιπτώσεις τα αλλάξαμε αρκετά, με την βοήθεια του Δημήτρη Λιλή, με τον οποίο συνεργαστήκαμε στην παραγωγή. Οι τελικές ενορχηστρώσεις δοκιμάστηκαν και τελειοποιήθηκαν με συνεχείς ηχογραφήσεις σε ένα ψηφιακό 4κάναλο recorder που κάθε μέρα γέμιζε και άδειαζε για την επόμενη, αφού κρατούσαμε σημειώσεις για το τι ήθελε ακόμα δουλειά.

• Τον Οκτώβριο του ίδιου χρόνου μπήκαμε για το πρώτο session ηχογραφήσεων (συνολικά χρειάστηκαν 2-3 ακόμα το Δεκέμβριο και τον Φεβρουάριο του 2015) στο Artracks studio με τον Άλεξ Μπόλπαση, οποίος ανέλαβε εκτός από την ηχογράφηση και τη μίξη, ενώ έπαιξε σημαντικό ρόλο και στην παραγωγή. Ο Άλεξ “Μπαλμπόα” συνεισέφερε τόσο σε πολύτιμο εξοπλισμό (2 εκπληκτικά μαραφέτια tape delay & space echo, καθώς και διάφορες ηλεκτρικές κιθάρες), όσο και σε ιδέες λόγω του απαράμιλλου know-how του πάνω στην ηχογράφηση σε μπομπίνα και σε τεχνικές του παλιού καιρού, ενώ διαμόρφωσε με τη μίξη του το τελικό ηχητικό αποτέλεσμα σε σημαντικό βαθμό.

2014-10-11-setting-up-the-drums• Η ηχογράφηση των πλήκτρων, τυμπάνων και μπάσου έγινε ζωντανά, με τον Νίκο, τον Ντένις και το Δημήτρη μέσα στη μεγάλη αίθουσα του Artracks να παίζουν μαζί, περίπου δύο takes ανα κομμάτι για να μας βγάλει η μπομπίνα που ως γνωστόν έχει συγκεκριμένο αριθμό επανεγγραφών που αντέχει και δεν φυτρώνει και σε κανα δέντρο. Μετά ηχογραφήθηκαν οι κιθάρες του Διαμαντή από το control room όπου είχαν απλωθεί διάφορα μοντέλα και συσκευές αλλοίωσης σήματος, με τον ενισχυτή μέσα στην μεγάλη αίθουσα (ένας ταλαιπωρημένος αλλά ζεστός Fender Super Reverb που δανειστήκαμε από τον Κύριο Κ., τον οποίο έχουμε την τιμή να έχουμε καλεσμένο στο Gagarin αυτό το Δεκέμβριο). Να πούμε εδώ ότι και τα τύμπανα ήταν δανεικά από τον Μανώλη Γιαννίκιο τον οποίο επίσης ευχαριστούμε, όπως και τον Αντώνη Κα., ο οποίος μας διέθεσε την κεφαλή του θρυλικού του custom ενισχυτή (κατασκευασμένος από τον Κουρμπή στα Εξάρχεια) για την ηχογράφηση των πλήκτρων του Νίκου. Μετά τις κιθάρες ηχογραφήθηκε το τουμπελέκι από τον Σπυρέα και το μπουζούκι του Κώστα Καραγιαννάκη στο “The Lunatic”, ένα πρωί που ο τελευταίος επέστρεφε από την βάρδια του σε νυχτερινό κέντρο λαϊκής μουσικής. Ήρθε και έπαιξε το ταξίμι στη μέση του τραγουδιού “in one take”. Μεγάλος μάστορας. Η λεπτομέρεια εδώ είναι ότι ο Διαμαντής έπαιξε το θέμα του μπουζουκιού μετά το ταξίμι, που ντουμπλάρει ουσιαστικά το ριφ της κιθάρας, για να γλυτώσουμε χρόνο. Ο κύριος Καραγιαννάκης χαιρέτησε και πήγε για ύπνο. Μετά από όλα αυτά ηχογραφήθηκε η κύρια φωνή με τον Σπυρέα μέσα στο control room, με μια μέθοδο-πατέντα, στην οποία τα ηχεία ήταν ανοιχτά σαν monitor, σε μια ένταση που δε θα δημιουργούσε πρόβλημα διαρροών, ενώ ο ίδιος ο Σπυρέας ήταν στριμωγμένος σε μια γωνία για να μην ‘αρπάζει’ το μικρόφωνο. Όλο αυτό το επινόησε ο Άλεξ, προκειμένου να ικανοποιήσει το αίτημα του Σπυρέα να γίνει μια προσομοίωση των συνθηκών ενός λάηβ και να μην ηχογραφηθεί απλά η φωνή με ακουστικά μέσα στο booth αποστειρωμένη από την ενέργεια της έντασης των ηχείων. Αυτή η ανορθόδοξη μέθοδος μάλλον πέτυχε. Αυτή η ακολουθία ηχογράφησης των οργάνων και της φωνής επαναλήφθηκε δύο φορές για τα 10 κομμάτια του άλμπουμ (πρώτα τα 6 και μετά τα 4).

• Στο Artracks επίσης ηχογραφήθηκαν τα δεύτερα του Phil Diamond στο “Lilith” που προσέθεσαν όγκο, το σαντούρι στο “Nothing We Can Do” από τη Στέλλα Βαλάση, η οποία έπιασε το ύφος 2014-12-28-cmκαι τη γραμμή υπό τις οδηγίες του Νίκου σε λιγότερο από μια ώρα, ενώ στο τέλος ενός από τα ολοήμερα sessions ηχογραφήσαμε όλοι μαζί ένα μέταλλο που κοπανάγαμε για το “The Lunatic” και τα παλαμάκια του “Lilith” γύρω από ένα πυκνωτικό μικρόφωνο στο διάδρομο του στούντιο, λεπτομέρειες της παραγωγής του Λιλή, ο οποίος εκεί πρωτοστάτησε και ερμηνευτικά χτυπώντας πιο δυνατά απ’ όλους. Εκμεταλλευτήκαμε επίσης στο έπακρον το πιάνο με ουρά που διαθέτει το στούντιο με τον τεράστιο ήχο, στο “Apollo” και σε ένα ακόμα τραγούδι το οποίο γράφτηκε επί τόπου (ονομάστηκε προσωρινά “Kronos”), αλλά δεν συμπεριλήφθηκε στο δίσκο. Στα ενδιάμεσα των sessions του Artracks, ο Σπυρέας ανέλαβε να ηχογραφήσει στο σπίτι τα δικά του δεύτερα φωνητικά, τα φωνητικά του Νίκου στα “The Lunatic” και “If We Were Blind”, όπως και τα φωνητικά της Esterina στα “Horse Dark As Night”, “The Lunatic”, “Lilith” και  “There WIll Be A Time”, που έδωσαν διαφορετικό χρώμα και ανέδειξαν τις αρμονίες. Στον ίδιο χώρο ηχογραφήθηκε σε ένα απόγευμα και η φωνή της Kafka, στο απόσπασμα του Τρισμέγιστού Ερμή στο “Horse Dark As Night”/”Hermes” και το “Πάτερ Ημών” στο “Ode To The Absent Father” που ολοκλήρωσαν με ιδανικό τρόπο το φιλολογικό υπόβαθρο του άλμπουμ.

• Αφού συγκεντρώθηκαν όλα τα tapes, ο Άλεξ ξεκίνησε τις μίξεις λίγο πριν το καλοκαίρι του 2015. Το mastering έγινε από τον James Plotkin λίγο μετά και τα τελικά masters ήταν στα χέρια της μπάντας το Δεκέμβριο, όταν ξεκίνησαμε να αποκαλύπτουμε ένα-ένα τα τραγούδια με τα βίντεο του Iam Nothe (που θα συνεχιστούν και μετά την κυκλοφορία του άλμπουμ), αρχίζοντας με το “If We Were Blind”. Μέσα στο 2016 ολοκληρώθηκε το artwork, δηλαδή η φωτογράφιση και ψηφιακή μεταφορά του πίνακα που δημιουργήθηκε για αυτό τον σκοπό από τον Αμερικανό καλλιτέχνη Kyle Fite, ο οποίος απέδωσε με τον καλύτερο τρόπο τον ήχο του άλμπουμ σε χρώματα και γραμμές. Μέσα στο καλοκαίρι όλα ήταν έτοιμα για την κυκλοφορία και έτσι τον Ιούλιο τα masters εστάλησαν στο εργοστάσιο κοπής για την παραγωγή του βινυλίου που έφτασε στην Αθήνα τον Οκτώβριο. Από τις 21 Νοεμβρίου ο δίσκος είναι επίσημα εκεί έξω.

 

Αφιέρωμα στον Αντρέι Ταρκόφσκι | Έκδοση & Προβολές

0

Η Πανελλήνια Ένωση Κριτικών Κινηματογράφου, σωματείο του κινηματογράφου πνευματικό πρωτίστως, σε συνεργασία με τις εκδόσεις Vakxikon.gr, θεώρησε χρέος της να αφιερώσει λίγες σελίδες στη μνήμη του σκηνοθέτη – ποιητή, Αντρέι Ταρκόφσκι.

Σ’ αυτό, λοιπόν, το ολιγοσέλιδο θυμητάρι έχουν θησαυριστεί παλιότερα και τωρινά μας κείμενα, με του καθενός τον ξεχωριστό της αγάπης τρόπο.

Άκαυτη φωτιά, πατρική γη, πλημμύρα χάρης και αέρινο χάδι οι ταινίες του θα ξεκουράζουν θεατές σ’ όσες γενιές ακόμα μπαίνουν στη σκοτεινή αίθουσα για να ονειρευτούν καθ’ ύπαρ, ξυπνητοί.

Στάλκερ (163′), Παρασκευή 25/11 στις 22.15 μ.μ., Ααβόρα

Τα παιδικά χρόνια του Ιβάν (84′), Σάββατο 26/11 στις 18.00 μ.μ., Ααβόρα

– την έκδοση Αντρέι Ταρκόφσκι: ένας Άγιος για όλες τις εποχές. Τριάντα χρόνια απουσίας-παρουσίας (1986 – 2016), σε συνεργασία με τις εκδόσεις Vakxikon.gr. Για πρώτη φορά στη χώρα μας, επιχειρείται μια έκδοση-πλήρης αποτύπωση του έργου του Ταρκόφσκι. Aρχισυνταξία: Κωνσταντίνος Μπλάθρας, Νέστορας Πουλάκος, Ανδρέας Τύρος. Στην έκδοση γράφουν οι: Ανδρέας Τύρος, Μαρσέλ Μαρτέν, Γιέρζι Ιλγκ-Λέοναρντ Νόιγκερ, Ρόμπυ Εκσιέλ, Νίνος Φένεκ Μικελίδης, Θόδωρος Σούμας, Κωνσταντίνος Μπλάθρας, Τάσος Γουδέλης, Αχιλλέας Κυριακίδης.

Διατίθεται στους κινηματογράφους Τριανόν και Ααβόρα, στη διάρκεια του 29ου Πανοράματος Ευρωπαϊκού Κινηματογράφου, καθώς και στα κεντρικά βιβλιοπωλεία.

Οι Green Day στην σκηνή των AMA 2016 εναντίον του Donald Trump

0

Τα Αμερικανικά Music Awards 2016 έδωσαν μάχη εχθές όπου και αρκετοί καλλιτέχνες βρέθηκαν και βραβεύτηκαν επί σκηνής, όπως γίνεται κάθε φορά. Με μεγάλα ονόματα όπως  σαφώς και οι Green Day που μπορεί να τους χάσαμε αλλά ο Billie Joe Armstrong όχι μόνο επέστρεψε αλλά έγινε ένα από τα μεγαλύτερα θέματα της βραδιάς!

Με τον στίχο ‘No Trump, no KKK, no fascist USA’ κάνει την επανάσταση σου, που φυσικά πολλά μέσα μαζικής ενημέρωσης έσπευσαν να καλύψουν.

 

Live report: Nightstalker – As Above So Below at Gagarin205

0
Live report Nightstalker Photos by Stefan Ioannidis

Όσα χρόνια και αν περάσουν όταν γίνετε ένα Live των Nightstalker ξέρεις ότι θα περάσεις φανταστικά.
Πόσο μάλλον όταν έχει κυκλοφορήσει η μπάντα όπως όλοι γνωρίζετε νέο LP και θα παίξει νέο υλικό, που είναι εξίσου εκπληκτικό με ότι παλαιότερο έχουν στην μουσική τους φαρέτρα.

Δύο support μπάντες πήραν την σκυτάλη πρώτες για να ζεστάνουν το κοινό.

Το ωραίο που δεν το βλέπεις πάντα είναι πως το GAGARIN είχε από νωρίς κόσμο και τα support γκρουπ έπαιξαν μπροστά σε ένα σχεδόν γεμάτο χώρο και όπως είναι φυσικό δίνει στα παιδιά που ανεβαίνουν στην σκηνή μια ευχαρίστηση παραπάνω.

Η πρώτη μπάντα που ανέβηκε on stage έχει το όνομα CRASHNBURN.

To GAGARIN παρέχει την απόλυτη τελειότητα στον ήχο, αν αυτός που χειρίζεται ενίοτε για τις μπάντες τον ήχο μπορεί να το κάνει και τα παιδιά από την Κύπρο είχαν πολύ ωραίο ήχο.

Τα κομμάτια τους είναι δουλεμένα και ενώ υπήρχαν σημεία που είχαν ωραία riff δεν έφταναν τα τραγούδια  ποτέ σε μια κορύφωση που θα έκαναν το αυτί να εστιάσει πλήρως στο ήχο που τα περικύκλωνε.

Εύχομαι καλή συνέχεια και αναμένω να τους ακούσω ξανά.

 

Το δεύτερο γκρουπ που κατέλαβε την σκηνή του GAGARIN ήταν οι SADHUS. Με 2 LP στο ενεργητικό τους και ένα EP που κυκλοφόρησε τον Ιούνιο του 2016, γνωστοί σε αρκετό κόσμο, με δυναμική και ενέργεια κοπάνησαν το GAGARIN.

http://https://www.youtube.com/watch?v=H_QaEIAx0U0

Έχουν αρκετά μακρόσυρτα και μεγάλα κομμάτια με βρώμικα φωνητικά που όμως ήταν flat. Κατά την ταπεινή μου άποψη έκαναν «κοιλιά» μιας και τα σημεία που τράβαγαν πολύ δεν είχαν riff που θα σε έκαναν να θες να μείνεις εκεί εστιασμένος και να απολαύσεις το groove.

Υπήρχε μια μονοτονία σε αρκετά σημεία την εμφάνισής τους. Ο μπασίστας, μέλος και των “Half Gramme Of Soma”, φοβερός παίχτης και μαζί με τον drummer γέμιζαν τα κομμάτια με τέτοιο τρόπο που έδιναν έναν όγκο ακόμα και στα σημεία που ήταν «στατικά τα riff», κρατώντας το ηχητικό ενδιαφέρον σε καλά επίπεδα.

Ήρθε η στιγμή να ανέβουν στην σκηνή οι NIGHTSTALKER. Σε μια συνέντευξη που μας έδωσε ο Argy λίγες μέρες πριν εδώ στο Afternoiz στην φράση να στείλει ένα μήνυμα στους Noizers απάντησε με το “Forever Stoned”.

Προς μεγάλη έκπληξη ξεκίνησαν το Live με αυτό. Οι NIGHTSTALKER έχοντας τόσο μεγάλη πορεία, με τόσες δημιουργίες στο ενεργητικό τους, που όσες φορές και να τους δεις δεν θα ακούσεις τα ίδια και τα ίδια. Πάντα θα βάλουν πινελιές στην επιλογή των κομματιών που θα παίξουν και θα κάνουν την διαφορά.

Εννοείται πως τίμησαν το νέο album «As Above So Below»  κάτι που το ήθελε και το κοινό, έχοντας στην σκηνή και πλήκτρα που ταίριαζαν απόλυτα και έδεσαν φανταστικά και backing vocals στο Deeper” και το “The Dog That No One Wanted”.

Επίσης δεν μπορώ να μην πω για το ηχητικό αποτέλεσμα που ερχόταν στα αυτιά μου. Ήταν με απλά λόγια «ΤΕΛΕΙΟ». Τους έχω δει άπειρες φορές αλλά αυτό που άκουσα το Σάββατο το βράδυ ήταν μάλλον από τα ποιο άψογα.

Ο Αργύρης ήταν στα καλύτερά του, τα solos όπως πάντα χάσιμο, έσκαγαν τόσο ωραία που απλά χανόσουν, κάθε νότα ήταν τόσο καθαρή.

Με τον τυμπανοκρούστη τον Ντίνο , απλό, λυτό και τόσο ουσιώδη στο παίξιμό του να γεμίζει τον ήχο, αφήνοντας τελευταίο τον τιτανομεγιστοτεράστιο Ανδρέα στο μπάσο, μιας και ενώ ακούς το φανταστικό solo της κιθάρας, καταφέρνει να σε κάνει να ερωτευτείς το μπάσο. Σκάβει στην κυριολεξία,  παίζει ασταμάτητα, και ολοκληρώνει αυτό το φανταστικό ηχητικό αποτέλεσμα που λέγεται NIGHTSTALKER, μιας και ούτε δεύτερες κιθάρες δεν θα μπορούσαν να καλύψουν το παίξιμό του.

Απολαύσαμε όλα τα νέα κομμάτια, τα οποία οι νεολαίοι, που έκαναν και τον κακό χαμό σε κάθε ευκαιρία, τα έχουν ήδη αποστηθίσει.

Αλλά για να αναφερθώ στις πινελιές που προσθέτουν σε κάθε Live, ειλικρινά ευχαριστώ για την επιλογή του φανταστικού «Hide Your Sun», όπως επίσης και του «Never Know».

To set list είχε ακόμα τα “Use”, “Voodoo U Do”, “Trigger Happy”, “Soma”, “Go Get Some”, “Just A Burn”, “Baby God Is Dead”, “Dead Rock Commandos” & δεν θα μπορούσε να λείψει το ”Children Of The Sun”.

Να αναφέρω τι δεν ακούσαμε ? Μάλλον όχι…

Ένα μεγάλο μπράβο ειλικρινά σε αυτήν την μπάντα που κρατάει χρόνια και είναι το No1 ακόμα και τώρα μιας και συνεχίζουν λες και είναι η πρώτη φορά που βγαίνουν στην σκηνή, έχοντας ακόμα μεγαλύτερο κέφι – ενέργεια και έμπνευση που αποτυπώνεται σε άλλη μια φοβερή δουλειά.

Θα παραμείνω εννοείται πιστός “Stalker”, μετά από τόσα χρόνια είναι μικρόβιο αλλά το θέμα είναι ότι με τις εμφανίσεις τους και κάθε φορά με τις νέες τους δημιουργίες αυξάνουν την δόση στον οργανισμό.

 

Keep Stalking and NOIZY !!!!!!

Live report Αδερφοί Cavalera: Όταν το Gagarin έγινε ζούγκλα!

0

Η μέρα που την περίμενα πως και πως έφτασε και ειλικρινά ήμουν πολύ ενθουσιασμένος με την ανακοίνωση και μόνο του Live. Οι αδερφοί Cavalera είναι εδώ!

Αρχικά στην σκηνή ανέβηκαν οι BLAME KADINSKY. Στα θετικά της εμφάνισης των παιδιών από την Αθήνα είναι ότι έπαιξαν με πολύ ενέργεια και έδειξαν ότι το απολαμβάνουν.

Όσο αναφορά τον ήχο όλα ήταν σε καλό επίπεδο, απλά όλο αυτό το «χαοτικό» που έχουν στις συνθέσεις τους δεν με ενθουσίασε. Είχαν κάποια τραγούδια με ωραία riff και ωραίες αλλαγές αλλά δεν μπορούσα να ακολουθήσω τα κομμάτια ως το τέλος. Φυσικά για τους fan του είδους που μπορεί να έχουν άλλη άποψη, να τους άρεσε το performance.

Ήρθε η ώρα και η στιγμή να βγουν στην σκηνή οι Cavalera. Κατά την ταπεινή μου άποψη αυτοί είναι οιCavalera,  είτε λέγονται Cavalera Conspiracy, είτε Soulfly και μετά από 24 χρόνια, από εκείνη την αξέχαστη συναυλία στα ΡΟΔΟΝ για την περιοδεία του ARISE, θα έβλεπα και θα άκουγα πάλι ζωντανά SEPULTURA τραγούδια.

Τα αδέρφια Cavalera μας αποζημίωσαν με το παραπάνω στα πλαίσια της επετειακής τους συναυλίας για το ROOTS”.

Το GAGARIN μετατράπηκε σε μια ζούγκλα, ο ήχος ήταν φανταστικός, όλα ήταν καταπληκτικά.
Ο Max έδινε το σύνθημα, είχε συνέχεια παιχνίδι με το κοινό, ο κόσμος στο κατάμεστο GAGARIΝ ανταποκρίθηκε και ακολούθησε μέχρι το τέλος.
Πάντως ήταν πασιφανές πως όλη η μπάντα είναι αυτό το παλικάρι στα τύμπανα πίσω.

Ο IGOR είναι ένας φανταστικός drummer και το διαπιστώνεις από το 1ο λεπτό, για μένα ήταν όλη η μπάντα. Έσκαβε από πίσω ασταμάτητα και ανέβαζε τα κομμάτια σε άλλο επίπεδο.
Διασχίζοντας με το ROOTS την βραδιά μέσα από τα δάσος του Αμαζονίου, ακούσαμε και σε THRASH εκτέλεση το υπέρτατο ACE OF SPADES των μοναδικών MOTORHEAD.

Το Live έκλεισε με μια εκτέλεση του ROOTS σε διαστημικές ταχύτητες !!!!

Η αλήθεια είναι ότι θα ήθελα πάρα πολύ να έρθουν ξανά και να παίξουν ένα set list από το 1ο LP μέχρι και το CHAOS για να αναπολήσουμε και να ξανά ζήσουμε OLD THSRASH στιγμές των SEPULTURA.

Μέχρι την επόμενη….. Να είστε NOIZY !!!!!

 

20 χρόνια Μπλε: Συνάντηση κορυφής με την Θεοδοσία Τσάτσου

0

Πέρασαν κιόλας είκοσι χρόνια από την δημιουργία των Μπλε και της τότε τραγουδίστριας τους, Θεοδοσία Τσάτσου, Ποιος δεν έχει στο μυαλό του έως και σήμερα αυτά τα 2 ονόματα; Ποιος δεν έχει τραγουδήσει έστω και ένα του κομμάτι;

Είμαι σίγουρη πως το κοινό τους περίμενε πως και πως αυτή την συνάντηση, πόσο μάλλον γιορτάζοντας τα μαζί με τα είκοσι χρόνια επί σκηνής!

ΜΠΛΕ και ΘΕΟΔΟΣΙΑ ΤΣΑΤΣΟΥ μαζί σε μια μεγάλη συναυλία για τα 20 χρόνια του συγκροτήματος
Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου – Piraeus 117 Academy, Αθήνα

Οι ΜΠΛΕ (ο Γιώργος Παπαποστόλου – μουσική, ο Γιώργος Παρώδης – στίχοι, η Τζώρτζια Κεφαλά – φωνή και η Νατάσα Αλεξίου – βιολί) συναντούν την Θεοδοσία Τσάτσου σε μία συναυλία – γιορτή !
Δεκέμβριος του 1996 και οι ΜΠΛΕ εμφανίζονται στη δισκογραφία με το πρώτο τους album με τίτλο ‘ENOXEΣ’. Τραγουδίστρια του γκρουπ η Θεοδοσία Τσάτσου.
Ενάμιση χρόνο μετά η Θεοδοσία ξεκινάει το δικό της προσωπικό μουσικό ταξίδι και στους ΜΠΛΕ τα ηνία στη φωνή αναλαμβάνει η Τζώρτζια έως και σήμερα.
Ο χρόνος κυλάει. Η μουσική απρόσμενη πάντα δημιουργεί πολλές φορές τους δικούς της δρόμους και κανείς δεν ξέρει αν και πότε, αυτοί οι δρόμοι κάποτε θα συναντηθούν..
Δεκέμβριος του 2016 και οι ΜΠΛΕ γιορτάζουν τα 20 χρόνια τους.

Στις 16 Δεκεμβρίου θα μπορέσουμε να απολαύσουμε την Τζώρτζια και τη Θεοδοσία μαζί στο ιστορικότερο live του συγκροτήματος !

Στη σκηνή του Piraeus 117 Academy η ιστορία θα ζωντανέψει μπροστά στα μάτια μας… οι ΜΠΛΕ και η Θεοδοσία συναντιούνται ξανά για να γιορτάσουν τα 20 ΧΡΟΝΙΑ των ΜΠΛΕ.
Μαζί τους οι μουσικοί: Πάνος Παπάζογλου (κιθάρα), Χρήστος Κουτσούρης (τύμπανα), Διαμαντής Καραγιαννακίδης (πλήκτρα) και Χρήστος Κλάρος (Μπάσο).

20 ΧΡΟΝΙΑ ΜΠΛΕ
16 Δεκεμβρίου
Piraeus 117 Academy, Αθήνα
Οι πόρτες ανοίγουν: 20:00
Έναρξη: 21:30
Τηλ 2103608366

Προπώληση εισιτηρίων:
Τα εισιτήρια ορθίων κοστίζουν 10€
Τα εισιτήρια καθημένων αποκλειστικά για τον εξώστη κοστίζουν 14€

Ταμείο:
Τα εισιτήρια ορθίων κοστίζουν 12€
Τα εισιτήρια καθημένων αποκλειστικά για τον εξώστη κοστίζουν 14€
ΣΗΜΕΙΑ ΠΡΟΠΩΛΗΣΗΣ:
Ticket House, Πανεπιστημίου 42 (εντός της στοάς), τηλ.210 3608366
Online Sales ή αγορές με πιστωτική κάρτα, 24 ώρες/ωρο:
www.ticketpro.gr | www.tickethouse.gr

Into the forest: Βασισμένο στο βιβλίο της Jean Hegland

0

Into the forest: Βασισμένο στο βιβλίο της Jean Hegland: Έλεν Πέιτζ και Έβαν Ρέιτσελ Γουντ σε μία μάχη «όλα για όλα» για την επιβίωση τους απέναντι στον πιο δύσκολο αντίπαλο: τη φύση.

 Στο όχι και τόσο μακρινό μέλλον, δύο φιλόδοξες νεαρές γυναίκες ζουν μαζί με τον πατέρα τους σε ένα όμορφο σπίτι στο βουνό. Ξαφνικά, μία μέρα, το ρεύμα κόβεται –κανείς δεν ξέρει γιατί. Χωρίς ηλεκτρικό, βενζίνη και κανενός είδους ενέργεια, ακούν εκατοντάδες θεωρίες στο ράδιο. Τρομοκρατική επίθεση; Φονικός ιός; Μετά από λίγο, το ράδιο σταματά κι αυτό. Απόλυτη σιωπή.

Έχοντας χάσει κάθε αίσθηση ασφάλειας, και με αντίπαλο την πείνα και την αβεβαιότητα, οι δύο αδερφές θα πρέπει να συνεργαστούν για να καταφέρουν να επιβιώσουν σε αυτή την κατάσταση. Μοναδικό τους όπλο, οι μνήμες της χαρούμενης οικογένειας που ήταν κάποτε.

Το βιβλίο που κέντρισε την προσοχή της Έλεν Πέιτζ

 Επισκεπτόμενη το αγαπημένο της βιβλιοπωλείο στη γενέτειρά της, στο Χάλιφαξ, η Έλεν Πέιτζ δέχτηκε την πρόταση του υπαλλήλου να διαβάσει το «Στην Καρδιά του Δάσους» της Τζιν Χέγκλαντ. «Ήταν τόσο όμορφα γραμμένο, τόσο συναρπαστικό και βαθιά συναισθηματικό, που αμέσως σκέφτηκα πόσο θα μου άρεσε να το δω στη μεγάλη οθόνη», θυμάται η νεαρή ηθοποιός.

image002Αμέσως, επικοινώνησε με την παραγωγό Κέλι Μπους Νόβακ ώστε να εξασφαλίσουν τα δικαιώματα του βιβλίου και, ακολούθως, παρουσίασαν το όραμα τους για την ταινία στην ίδια τη συγγραφέα, που εντυπωσιάστηκε. Μετά από αυτές τις κινήσεις, η ιδέα άρχισε να παίρνει σάρκα και οστά, και το μόνο που έλειπε ήταν η ανεύρεση του σκηνοθέτη.

Η Πέιτζ επικοινώνησε με την Πατρίσια Ρόζεμα (Mansfield Park), η οποία επίσης βρήκε την ιστορία εξαιρετικά ενδιαφέρουσα, και συμφώνησε αμέσως να βρεθεί στο «τιμόνι» της. «Ήταν ένα από αυτά τα ονειρικά σενάρια, που δε χρειάζονται χρόνια προετοιμασίας –είχε ένα είδος εντυπωσιακής δυναμικής από την αρχή»,  ήταν τα λόγια της σκηνοθέτιδας, που παρά τη βοήθεια όλων των παραγωγών, εστιάζει στον ρόλο της Πέιτζ: «Δημιουργικά, η Έλεν ήταν το πιο κομβικό κομμάτι του φιλμ».

Το «Στην Καρδιά του Δάσους» σηματοδοτεί την πρώτη απόπειρα της Καναδής ηθοποιού από τον τομέα της παραγωγής, με την 29χρονη να έχει συμμετοχή σε όλα τα στάδια του production, όπως φυσικά και στο cast. Πέρα από την ίδια, πρωταγωνιστεί η προτεινόμενη για δύο Χρυσές Σφαίρες, Ίβαν Ρέιτσελ Γουντ (Αι Ειδοί του Μαρτίου, Ο Παλαιστής), ο Μαξ Μινγκέλα (The Social Network) και ο Κάλουμ Κιθ Ρένι (Ο Απρόβλεπτος Κος Σπίβετ).

«Δεν είχα αντίστοιχη εμπειρία με ηθοποιό εδώ και πάρα πολλά χρόνια», είπε η Πέιτζ για την Γουντ, σχολιάζοντας πως ήθελε εδώ και καιρό να δουλέψει μαζί της, ενώ εξήρε την παρουσία της στα γυρίσματα: «Είναι απίστευτα αφοσιωμένη και δίνει το 100% των δυνατοτήτων της κάθε μέρα –δε μπορούσα να το πιστέψω».

Για τη σκηνοθέτιδα, η ιστορία της ταινίας ήταν εξόχως σημαντική λόγω του πόσο καίρια μοιάζει στις μέρες μας. «Ίσως ο λόγος που βλέπουμε τόσες μετα-αποκαλυπτικές ταινίες τον τελευταίο καιρό είναι πως, όντως, αναρωτιόμαστε πως θα διαχειριζόμασταν μία επιστροφή σε πρωτόγονες καταστάσεις», δήλωσε η Ρόζεμα, ενώ συνέχισε τοποθετώντας την ταινία εν μέσω ψυχολογικής ανάλυσης: « Τι θα συνέβαινε αν δεν υπήρχαν ΜΜΜ, αν σταματούσε η διανομή φαγητού, αν το νερό σταματούσε να ρέει άφθονο; Δεν ξέρουμε. Θα πέφταμε στην κατάθλιψη; Θα γινόμασταν βίαιοι, ή θα καταφεύγαμε σε πράξεις ηρωισμού;».

Το βιβλίο διαδραματίζεται στη Βόρεια Καλιφόρνια, αλλά οι παραγωγοί επέλεξαν το Βανκούβερ και τη Νήσο Βανκούβερ στον Καναδά, τα πανέμορφα δάση των οποίων παίζουν κομβικό ρόλο στο φιλμ. «Είμαι πάντα αγχωμένη όταν γυρίζω πλάνα στη φύση, γιατί μπορεί να είναι χαωτικό, από οπτικής πλευράς. Το δάσος, όμως, είναι η ραχοκοκαλιά αυτής της ταινίας.» ήταν τα λόγια της Ρόζεμα. Επέλεξε τον Ντάνιελ Γκραντ ως διευθυντή φωτογραφίας, εντυπωσιασμένη από τη δουλειά του σε προηγούμενες ταινίες και την «χαλαρή, αβίαστα κομψή προσέγγισή του και την εξαιρετικά υψηλή αντίληψη που έχει σχετικά με τη δύναμη του φωτός και των εικόνων.».

free-movie-into-the-forest-2016-752x440

Πολύ σημαντικό ρόλο στην ταινία, παίζει και το soundtrack, δια χειρός του σπουδαίου Μαξ Ρίχτερ. Ο Γερμανός έχει αφήσει το στίγμα στον παγκόσμιο κινηματογράφο με ιδιοφυείς και, ταυτόχρονα, βαθιά συναισθηματικές συνθέσεις.

Όσο κι αν το «Στην Καρδιά του Δάσους» ανήκει στο είδος της μετα-αποκαλυπτικής ταινίας, δε μπλέκει τα συνηθισμένα μοτίβα του είδους, αυτά της φαντασίας και του sci-fi. Αντίθετα, παρουσιάζει μία πιο ρεαλιστική και ανησυχητική εικόνα του μέλλοντος. Ένα μέλλον όπου το πιο σημαντικό εφόδιο που μπορείς να έχεις, δεν είναι το νερό ή οι προμήθειες, αλλά η πληροφορία, όπως αναφέρει και η σκηνοθέτιδα: «Σε έναν τέτοιο κόσμο, η πληροφορία θα ήταν κάτι χωρίς το οποίο θα σου ήταν πολύ δύσκολο να ζήσεις. Θα ήταν σκληρό για τον οποιονδήποτε από μας, να επιβιώνει σε ένα κόσμο που όλες οι μορφές ενέργειας έχουν εκλείψει, και το μόνο που ακούει γύρω του είναι φήμες».

17 Νοεμβρίου στους κινηματογράφους

Σκηνοθεσία Πατρίσια Ρόζεμα
Σενάριο Πατρίσια Ρόζεμα
Παραγωγή Νιβ Φίτσμαν

Άαρον Λ. Γκίλμπερτ

Ηθοποιοί Έλεν Πέιτζ

Έβαν Ρέιτσελ Γουντ

Μαξ Μινγκέλα

Φωτογραφία Ντάνιελ Γκραντ
Μοντάζ Μάθιου Χάναμ
Σχεδιασμός Παραγωγής Τζέρεμι Στάνμπριτζ
Μουσική Μαξ Ρίχτερ
Διάρκεια 101’
Διανομή Odeon

 

Έφυγε στα 60 της η τραγουδίστρια της σόουλ Sharon Jones

0

Έφυγε χθες το βράδυ από την ζωή η Αφροαμερικανή τραγουδίστρια Sharon Jones σε ηλικία 60 ετών.
Το 2013 διεγνώσθει με καρκίνο στο πάγκρεας αλλά τίποτα δεν την πτόησε από το να τραγουδάει.

Ένα χρόνο μετά προτάθηκε για Γκράμι στην κατηγορία “Καλύτερο άλμπουμ R&B” για το άλμπουμ της «Give the people what they want», στο οποίο εμφανίζεται και το συγκρότημα της, Dap-Kings.

“I’m not trying to ride anybody’s coattails,I’m just doing my thing and people are coming to us.”

Το Spirited Away κλείνει 15 χρόνια και επιστρέφει για 2 βράδια στις αίθουσες!

1

Πέρασαν κιόλας 15 χρόνια που θαυμαστές του Hayao Miyazaki παρακολούθησαν στις κινηματογραφικές αίθουσες το  “Spirited Away” και συνεχίζουν να παρακολουθούν μέσα από την συλλογή του.

Μπορεί στην Ελλάδα οι κριτικοί να μην εκτίμησαν και πολύ το animation, στην Αμερική από την άλλη διακρίθηκε με Oscar για Best Animated Feature, ενώ τον Αύγουστο επιλέχθηκε ανάμεσα σε 117 ταινίες ανά τον κόσμο και ψηφίστηκε μέσα στις 4 καλύτερες ταινίες που προβλήθηκαν τον 21ο αιώνα.

Προς τιμή και τι καλύτερο για τα 15 γενέθλια του, “Spirited Away” , μια επιστροφή στις κινηματογραφικές αίθουσες. Πάνω από 400 αίθουσες  θα προβάλουν για 2 βράδια του Δεκέμβρη, συγκεκριμένα 4 & 5 Δεκέμβρη 2016, μέσω των GKIDS & Fathom Events.

“Fifteen years after its release, Spirited Away remains one of the most explosively original and enchanting animated films ever made.Beyond the immense critical praise and awards accolades it has received, the power of the film has resulted in legions of devoted fans who rarely get the opportunity to see it in a theatrical setting.”

Eric Beckman

1457040960

Ευελπιστούμε κάποιος να το φέρει και στην Ελλάδα, αλλά κομμάτι δύσκολο…

Upcoming Events