Home Blog Page 536

Widows: Οι Χήρες στην κινηματογραφική αίθουσα

0

O βραβευμένος με Όσκαρ  Στιβ ΜακΚουίν (12 Χρόνια Σκλάβος) επιστρέφει με το πιο ανατρεπτικό και πολυαναμενόμενο θρίλερ της χρονιάς. «Οι Χήρες»  από τις 22 Νοεμβρίου στους κινηματογράφους από την ODEON.

Από τον βραβευμένο με Όσκαρ σκηνοθέτη Στιβ ΜακΚουίν (12 Χρόνια Σκλάβος) και τη συν-σεναριογράφο και κορυφαία σε πωλήσεις συγγραφέα Τζίλιαν Φλιν (Το Κορίτσι που Εξαφανίστηκε) έρχεται ένα ιλιγγιώδες, σύγχρονο θρίλερ με φόντο την εγκληματικότητα, το πάθος και τη διαφθορά: «Οι Χήρες» είναι η ιστορία για τέσσερις γυναίκες που δεν έχουν τίποτα κοινό μεταξύ τους παρά μόνο τα χρέη που τους άφησαν οι νεκροί σύζυγοί τους από τις εγκληματικές τους δραστηριότητες. Τοποθετημένο στο σύγχρονο Σικάγο, μέσα σε μια περίοδο αναταραχής, εντάσεις θα δημιουργηθούν όταν η Βερόνικα (η βραβευμένη με Όσκαρ Βαϊόλα Ντέιβις), η Άλις (Ελίζαμπεθ Ντεμπίκι), η Λίντα (Μισέλ Ροντρίγκεζ) και η Μπελ (Σίνθια Ερίβο) παίρνουν τη μοίρα τους στα χέρια τους και συνωμοτούν για να χτίσουν ένα μέλλον σύμφωνα με τους δικούς τους όρους. Πρωταγωνιστούν επίσης οι Λίαμ Νίσον, Κόλιν Φάρελ, Ρόμπερτ Ντιβάλ, Ντάνιελ Καλούγια και Μπράιαν Ταϊρί Χένρι.

Minsk: Η μουσική μας είναι μια αντανάκλαση των ψυχών μας

0

Οι Αμερικανοί Minsk την Πέμπτη 25/10 θα βρεθούν στο Κύτταρο για να παρουσιάσουν για πρώτη φορά στο ελληνικό κοινό τις μακρές και πολύπλοκες συνθέσεις τους, χάρη στις οποίες έχουν αποκτήσει το τιμητικό χαρακτηρισμό ”μικροί Neurosis’. Λίγες ημέρες πριν από την συναυλία, o μπασίστας του συγκροτήματος, Ζachary Livingston, μίλησε στο afternoiz και τον Δημήτρη Τσουκαλά για το όνομα τους, την μουσική που παίζουν, τα σχέδια τους αλλά και όλα όσα πιστεύουν και αντικατοπτρίζονται στα κομμάτια τους.  

Πως προέκυψε η πρωτεύουσα της Λευκορωσίας σαν το όνομα του συγκροτήματος ; Τι σας συνδέει με την συγκεκριμένη πόλη;

Αν και η μπάντα απέκτησε το όνομα της, πριν εγώ να γίνω μέλος της, η ουσία του ονόματος «Minsk» σχετίζεται με την ιστορία της πόλης, που καταστράφηκε ολοσχερώς και χτίστηκε ξανά πολλές φορές. Πρόκειται για μια αναλογία που έχει να κάνει με την μουσική και πνευματική παρουσία του συγκροτήματος. Mε την φιλοσοφία μας σχετικά με την αέναη αναγέννηση και την γνώση πως η μόνη πραγματική σταθερά είναι η αλλαγή.

Πως θα περιέγραφες την μουσική και τον ήχο σας;

Το πιο ωραίο πράγμα σχετικά με την μουσική είναι πως κάθε άνθρωπος διαθέτει τον δικό του μοναδικό τρόπο για να εκφράζει τι σημαίνει για αυτόν καθώς και την επίδραση, που έχει στην ζωή του. Η μουσική των Minsk είναι και πάντα ήταν μια αντανάκλαση των ψυχών μας. Λειτουργεί σαν όχημα για τις αντιλήψεις μας και αντικατοπτρίζει το πνεύμα μας και τον κόσμο εντός του οποίου βρισκόμαστε. Ηχητικά αποτελεί ένα αμάλγαμα επιρροών και έμπνευσης, μια συνεχή «πλημμυρίδα και άμπωτη», που αντανακλά την πολυπλοκότητα της συνειδητής ύπαρξης

Ποια συγκροτήματα αποτελούν τις επιρροές σας;

Η μουσική, στο σύνολο της, αποτελεί ένα διαρκές ταξίδι σχεδόν «εμμονικής» ανακάλυψης για εμάς τους 5.  Παθιαζόμαστε σε τεράστιο βαθμό για πληθώρα καλλιτεχνών και ηχητικών τοπίων από όλες τις περιόδους και από όλα τα μέρη. Η λίστα αυτή συνεχώς ανανεώνεται και δεν φαίνεται να τελειώνει ποτέ.  Μερικοί από αυτούς που περιλαμβάνει είναι οι  Ulver, Junius, Townes Van Zandt, Hawkwind, Iron Maiden, Sepultura, Neurosis, Immortal Technique, Ihsahn, Deep Purple, King Dude, Motörhead, Type O Negative, Pink Floyd, Roky Erickson…

Το τελευταίο πόνημα σας με τίτλο «The Crash and the Draw» κυκλοφόρησε πριν από τρία χρόνια. Δουλεύετε πάνω σε καινούριο υλικό;  

Πάντα. Η ανάγκη μας για δημιουργία μας κάνει να δουλεύουμε συνεχώς. Πολλές ιδέες και ήχοι για νέο υλικό «ζυμώνονται» εδώ και καιρό και αρχίζουν να έρχονται στην ζωή.

Ποια είναι τα πλάνα σας για το άμεσο μέλλον;

Αυτή την στιγμή, μόλις ξεκινήσαμε την ευρωπαϊκή μας περιοδεία μαζί με τα «αδέρφια» μας τους Zatokrev για να προωθήσουμε το  split album, “BIGOD”, για το οποίο συνεργαστήκαμε και κυκλοφόρησε μέσα στον Οκτώβριο.  Οπωσδήποτε νέα σχέδια για περιοδείες θα «ξεδιπλωθούν» όσον θα περνάει ο καιρός και θα δημιουργούμε νέο μουσικό υλικό.

Μπορείς να μας εξηγήσεις το concept της «όμορφης ασχήμιας» (“beautiful ugliness”) που σαν Minsk δηλώνετε πως αποτελεί κυρίαρχο στοιχείο της μουσικής του συγκροτήματος ήδη από το ξεκίνημα;

Προσωπικά,  θεωρώ πως ο όρος beautiful ugliness” παραπέμπει στην θετική, καθαρτική απελευθέρωση του φωτός από το σκοτάδι και τις ζοφερές απειλές που βιώνουμε σαν άνθρωποι. Αυτή η απελευθέρωση εκφράζεται μουσικά μέσα από την δυναμική γκάμα που αγαπάμε να ενσωματώνουμε στην μουσική μας. Από τα πιο σκοτεινά και βαριά «μουγκρητά» ως τις στιγμές της ομορφιάς, του ενθουσιασμού και του θριάμβου και όλα όσα υπάρχουν ανάμεσα τους. Η δυναμική είναι απολύτως απαραίτητη.  

Ποιες είναι οι προκλήσεις που αντιμετωπίζετε στην προσπάθεια σας να αποδώσετε live τα σύνθετα και μακράς διάρκειας κομμάτια σας και να αναπαράγετε για το ακροατήριο της κάθε συναυλίας την ατμόσφαιρα της μουσικής σας; 

Σίγουρα, αποτελεί πρόκληση, τόσο σε σωματικό όσο και πνευματικό επίπεδο. Αυτό, όμως, είναι που το ξάνει ξεχωριστό για εμάς. Είναι απολύτως απαραίτητο για εμάς τόσο σαν σύνολο όσο και για τον καθένα μας ξεχωριστά να θέτουμε νέες προκλήσεις για τους εαυτούς μας και να ωθούμε τις ικανότητες μας σε συνεχή ανάπτυξη. Αυτή η ανάπτυξη είναι οπωσδήποτε ζωτικής σημασίας προκειμένου να εξελιχθεί η δημιουργική έκφραση. Η εξάσκηση και η αφοσίωση είναι αναγκαίες για να μπορέσουμε να αποδώσουμε τα τραγούδια μας στο πλαίσιο μιας ζωντανής εμφάνισης. Ειδικά όσον αφορά τα μεγαλύτερα και πιο σύνθετα κομμάτια αλλά, επίσης, το ίδιο ισχύει και για τα μικρότερα σε διάρκεια και πιο «ενστικτώδη».

Όλοι σας έχετε εργασίες και ζωές εκτός του συγκροτήματος. Δημιουργεί αυτή η κατάσταση προβλήματα;

Καθόλου. Οι Minsk αποτελούν το αποκορύφωμα όλων των καθημερινών μας εμπειριών. Προφανώς, το απόλυτο όνειρο θα ήταν να είχαμε την δυνατότητα να δημιουργούμε μουσική κάθε δευτερόλεπτο κάθε μέρας. Όμως δεν μπορούμε να παραβλέπουμε την ανάμειξη της καθημερινής ζωής και των εμπειριών μας στο τελικό αποτέλεσμα της μουσικής μας. Οι προκλήσεις της ζωής ασκούν τεράστιο αντίκτυπο.

Τι θα πρέπει να περιμένουν οι Έλληνες fans από την πρώτη σας συναυλία στην χώρα μας;

Είμαστε όλοι μας ενθουσιασμένοι, σε βαθμό που δεν μπορεί να εκφραστεί με λόγια, από το γεγονός πως θα ζήσουμε για πρώτη φορά την εμπειρία της Αθήνας. Είναι πάντα δύσκολο να αναφέρεις ποιες είναι οι προσδοκίες που  μπορεί να υπάρχουν, πέρα από το γεγονός πως εμείς περιμένουμε μια απίστευτη εμπειρία, που θα έχει την δύναμη να αλλάξει την ζωή μας σε ένα νέο μέρος και με νέους ανθρώπους.

 

The MORLOCKS Alive για πρώτη φορά στην Ελλάδα

0

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 18 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2019

To Κύτταρο περήφανα παρουσιάζει για πρώτη φορά στην Ελλάδα :
The MORLOCKS Alive!

«ακραία Rock n Roll φαινόμενα στις 18 Γενάρη στην Αθήνα»
«ετοιμαστείτε για την πιο αυθεντική γκαράζ πανκ & rock n ‘ roll εμπειρία της ζωής σας …»

Special Guests: After Midnight Popular Music

https://www.facebook.com/aftermidnightpopulsrmusicband/

 Από το πρώτο τους Live το μακρινό 1984 στο L.A οπού το ίδιο βράδυ τους προσφέρθηκαν δυο συμβόλαια (!!) και την ηχογράφηση του πρώτου τους Lp λίγο αργότερα  με σπασμένα όργανα (από συναυλία τους δυο ημέρες πριν .. δανεικά μάλιστα!!), έως το ολόφρεσκο LP. “BRING ON THE MESMERIC CONDITION” που σαρώνει στο σανίδι και τις κριτικές…  οι Morlocks του θρυλικού Leighton Koizumi είναι η ολοζώντανη μετάφραση στην πράξη, του όρου .. Rock n Roll.

 Με μια κινηματογραφική ιστορία την πλάτη, με σημαία το ..γνωστό ροκενρολ τρίπτυχο,  και κομβικό σημείο το δημοσίευμα του γνωστού Spin Magazine  που εν έτη 1999 διατυμπάνιζε τον θάνατο
του Leighton  
(πολύ μακριά απ’ την αλήθεια..), αυτή η μπάντα δε σταμάτησε ποτέ  να δίνει απαντήσεις στο .. «γήπεδο» με λαιβάρες ιδρώτα και βρώμικα γκαραζόγκαζα …

Εν έτη 2018, με μπροστάρη τον εμβληματικό frontman  και «φωνή» της μπάντας από το ..πρώτο τους τραγούδι Leighton Koizumi,  με έδρα πλέον το Βερολίνο και ένα all star «fuzz masters» line up που τρομάζει  (πάρτε βαθιά ανάσα..)

Rob Louwers – drums ( Fuzztones, Q-65, Link Wray)
Oliver Pilsner -Bass ( Fuzztones, Cheeks, Montesas, 

Magnificent Brotherhood)

Bernadette – Guitar ( Sonny Vincent, Humpers)
Marcello Salis – Guitar ( Gravedigger V, Hangee V)

οι Morlocks, από τις πλέον σεβαστές και ιστορικές  American & European garage punk bands, «οι πολεμιστές του αυτοκινητόδρομου» όπως αποκαλούνται, με νέο δίσκο στις αποσκευές τους  (Hound Gawd Records / mixed & mastered 

by the notorious “Jim Diamond “ of Dirtbombs fame)

ΣΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟΥΣ... σκορπούν τρόμο στην Ευρωπαϊκή τους περιοδεία και έρχονται στο Κύτταρο να «λιώσουν» τα μυαλά σας, να «ματώσουν» τα αυτιά σας, να σας ντοπάρουν με Boogie δαιμόνια και να σας αφήσουν διαλυμένους και εξαρτημένους !!!

Και όπως λένε και οι ίδιοι χαρακτηριστικά..

«When The Morlocks play in your city, you’re going to need lots of cold beers and some dry towels standing by, when the show is over. And, yeah… save some for the band as well»
Τα υπόλοιπα στην «αρένα» του Κυττάρου στις 18 του Γενάρη .. ‘

Fb Event:  https://www.facebook.com/events/311317899682092/

 

INFO:
ΠΟΡΤΕΣ: 21.00
ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ: 12€ !! (early birds) 15€ (pre sale) 18€ (on spot)

ΣΗΜΕΙΑ ΠΡΟΠΩΛΗΣΗΣ (από 25/10) :

WIND σε όλα τα καταστήματα πανελλαδικά !

VIVA.GR:  http://www.viva.gr/

Reload Stores:  https://www.facebook.com/ReloadStores

Seven Spot:  http://www.sevenspot.gr/

11876 Πληροφορίες Τηλεφωνικού Καταλόγου:  http://www.11876.gr/

Ευριπίδης Βιβλιοπωλεία: http://www.evripidis.gr/

Αθηνόραμα:  http://www.athinorama.gr/

Viva Kiosk Συντάγματος:  Καθημερινά 9:00πμ – 21:00μμ.
Viva Spot Τεχνόπολη:  Δευτ – Σαβ 11:00πμ – 19:00μμ.
Παραμένει ανοικτό και τις ώρες που υπάρχει συναυλία ή event στον χώρο.
Yoleni’s: Δευτ – Κυρ: 12:00 – 20:00

(από 1/11) :
ΚΥΤΤΑΡΟ www.kyttarolive.gr 

(10.00-13.00 καθημερινές και ώρες-συναυλιών)
MUSIC CORNER: Πανεπιστημίου 56, Αθήνα.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ: 210 8224134. info@kyttarolive.gr

ΒΟΒ ΚΑΤSIONIS: Ανακοίνωσε νέο σόλο άλμπουμ

0

Ο Έλληνας  παραγωγός, σκηνοθέτης και  συνθέτης  Bob Katsionis, επιστρέφει με το 5ο σόλο άλμπουμ του με τίτλο “Prognosis & Synopsis“, κάνοντας μια “σύνοψη” της σόλο καριέρας του μέχρι σήμερα και μια “πρόβλεψη” για το πού θα κινηθεί μουσικά στο μέλλον. Το νέο άλμπουμ αποτελείται από 10 τραγούδια που δημιουργήθηκαν και ηχογραφήθηκαν σε μια περίοδο 15 ημερών, τον Αύγουστο του 2017!

«Ήταν μια έκρηξη έμπνευσης. Τον περασμένο Αύγουστο και αφού τελείωσα τις υποχρεώσεις μου με τους γερμανούς power metal “ Serious Black”, βρέθηκα ξαφνικά με ένα μήνα ελεύθερο στα χέρια μου μετά από 4 ή 5 χρόνια όπου δούλευα συνεχώς στο στούντιό μου, περιόδευα και ηχογραφούσα άλλα projects. Είχα λοιπόν ένα υπέροχο διάστημα διακοπών στην Ελλάδα που καθόμουν όλη μέρα στο σπίτι παίζοντας παιχνίδια και παρακολουθώντας ταινίες. Και ξαφνικά… το μυαλό μου καθάρισε. Αποφάσισα να ξεκινήσω τη δική μου δισκογραφική εταιρεία “Symmetric Records” και επιτέλους να δουλέψω επάνω στο  Icon-Disc ™, ένα format το οποίο ήταν στο μυαλό μου  από την εποχή της γέννησης  των Smartphones. Και φυσικά .. να παίξω και  τη δική μου μουσική. Έτσι, κάθε μέρα καθόμουν μπροστά στο Korg Kronos μου και τζαμάριζα, έκανα  διάλειμμα για να παίξω κάποια παιχνίδια Εικονικής Πραγματικότητας για να με βοηθήσουν να ταξιδέψω σε διαφορετικούς κόσμους, να πάρω περισσότερη έμπνευση για να δώσω χρόνο στη μουσική μου να αναπτυχθεί  μέσα μου και στη συνέχεια να πάω πίσω στο στούντιο μου να την ηχογραφήσω. Νιώθω ότι  αυτό το άλμπουμ είναι η πιο ειλικρινής, συμπαγής και ώριμη δουλειά μέχρι στιγμής και αντιπροσωπεύει εμένα και την τέχνη μου στο 100% αφήνοντας μια λαμπρή υπόσχεση για το μέλλον ».

Το άλμπουμ ηχογραφήθηκε στο Sound Symmetry Studio από τον Bob Katsionis ο οποίος έπαιξε όλα τα όργανα εκτός από τα drums που έπαιξε ο Βαγγέλης Μωραΐτης.

Η παραγωγή και η μίξη έγινε από τον Bob Katsionis και  το Analog Mastering από τον Νάσο Νομικό στο VU Productions, στον Πειραιά.

Το θαυμάσιο artwork  δημιουργήθηκε και πάλι από τον Γάλλο καλλιτέχνη Aurelien Police, ο οποίος είχε δημιουργήσει και το artwork του άλμπουμ “Rest In Keys”.

Planet of Zeus: Το “Live in Athens” έρχεται στις 30 Νοεμβρίου

0

Οι Planet of Zeus δημοσίευσαν το εξώφυλλο  του “Live in Athens“, όπου θα κυκλοφορήσει στις 30 του Νοέμβρη.

Παρακάτω θα δείτε το post που κοινοποίησαν στο official profile τους, έχοντας μαζί και το tracklist του δίσκου!

We proudly present you the cover and the track-list of
“Live in Athens”, which is going to be released on 30th of November through ihaveadrum Records, on a double CD digipack version!
Pre-order is already available: https://planetofzeus.bandcamp.com/
PLANET OF ZEUS – LIVE IN ATHENS

CD1
1. Unicorn without a horn
2. Macho Libre
3. Doteru
4. The Great Dandolos
5. A Girl Named Greed
6. Loyal To The Pack
7. Devil Calls My Name
8. Something’s Wrong
9. Them Nights
10. Your Love Makes Me Wanna Hurt Myself
11. Little Deceiver

CD2
1. Stab Me
2. No Tomorrow
3. Leftovers
4. Woke Up Dead (William H. Bonney)
5. Vanity Suit
6. The Beast Within
7. Vigilante

Οι Myrkur έρχονται στο Fuzz Live Music Club

0

Υπάρχουν μερικοί καλλιτέχνες, που το ταλέντο τους στην κυριολεξία ξεχειλίζει. Καλλιτέχνες που δεν μπορούν να μπουν σε καλούπια μίας συγκεκριμένης μουσικής, που δεν φοβούνται να πειραματιστούν, ακόμα και να περιγράψουν τους ίδιους τους πιο ακραίους φόβους τους. Η Δανή Amalie Bruun, η κεντρική φιγούρα πίσω από τους MYRKUR, είναι αναμφισβήτητα μία από αυτούς τους καλλιτέχνες, μία μουσικός από τους πιο σημαντικούς που εμφανίστηκαν τα τελευταία χρόνια.

Η ίδια είναι τραγουδίστρια και συνθέτης, παίζει όμως και μία σειρά από όργανα, αρκετά εκ των οποίων, είναι πέρα από τα συνηθισμένα, όπως για παράδειγμα η nyckelharpa, που είναι ένα είδος αρχαίας Σουηδικής άρπας. Η Bruun, μπήκε στις ζωές μας μέσα από το ομώνυμο EP της, αλλά η full length δουλειά της με τον τίτλο “M”, του 2015, ήταν αυτή που την έβαλε στο προσκήνιο για τα καλά. Ήταν τότε που εντυπωσίασε κοινό και κριτικούς, με τη μίξη του black metal των SATYRICON και των DARKTHRONE, με το post metal των NEUROSIS, το darkwave, αλλά κυρίως τη Σκανδιναβική folk και την κλασική μουσική, που έκαναν ιδιαίτερα έντονη την παρουσία της. Τα ονόματα που συμμετείχαν στη δημιουργία του δίσκου, δεν άφηναν περιθώρια αμφισβήτησης. Ο “Garm” των Νορβηγών avant-garde metallers, ULVER, ήταν στην παραγωγή, ενώ έπαιξαν μέλη των MAYHEM, DODHEIMSGARD και ARCH ENEMY. Ο «θόρυβος» που δημιουργήθηκε από το “M”, ήταν τόσο έντονος, που αμέσως οι MYRKUR βρήκαν θέση σε μερικά από τα μεγαλύτερα ευρωπαϊκά φεστιβάλ, όπως το Wacken Open Air, με τις ζωντανές τους εμφανίσεις να είναι εκκωφαντικές και τον κόσμο να μένει εκστασιασμένος από τη μαγευτική παρουσία της Bruun επί σκηνής και τις αψεγάδιαστες αποδόσεις των μουσικών που τη συνόδευαν.

Οι απαιτήσεις πλέον ήταν πολύ μεγάλες, η Amalie Bruun όμως, δεν δίστασε να βρει την έμπνευση για τον δεύτερο δίσκο της, από την τρομαχτική εμπειρία που είχε από τους εφιάλτες που δεν την άφηναν να κοιμηθεί τα βράδια και της προκαλούσαν μέχρι και παράλυση στον ύπνο της. Το άλμπουμ της, λοιπόν, ονομάστηκε “Mareridt”, που στα δανέζικα σημαίνει «εφιάλτης» και κινείται σε σαφώς πιο folk ρυθμούς, είτε είναι gothic folk, είτε παραδοσιακή folk της Σκανδιναβίας. Για πρώτη φορά τραγουδά σε κάποια σημεία στα αγγλικά, ενώ μέχρι τότε οι στίχοι ήταν γραμμένοι στη μητρική της γλώσσα. Οι κριτικοί έπαθαν παραλήρημα και το κοινό αποθέωσε τους MYRKUR. Όχι απαραίτητα το κοινό της metal μουσικής. Καλλιτέχνες όπως οι SIGUR ROS, Loreena McKennitt, DEAD CAN DANCE, έκαναν την παρουσία τους ως αναφορές στη μουσική του “Mareridt”, πέρα από τους BATHORY ή τους ULVER. Καλεσμένη σε δύο τραγούδια του άλμπουμ, είναι η εξαιρετική Chelsea Wolfe, με την οποία έχουν αρκετά κοινά σημεία στη μουσική τους, ενώ τα ντραμς παίζει ο Aaron Weaver των blacksters, WOLVES IN THE THRONE ROOM.

Οι MYRKUR, έχουν τη μοναδική ικανότητα ισορροπούν την αντιπαράθεση του σκοταδιού και του φωτός και να βάζουν στο metal, μελωδίες που στοιχειώνουν, σκοτεινά παραδοσιακά περάσματα, χορωδιακές ενορχηστρώσεις και μία σαγηνευτικά φρικιαστική ομορφιά. Αν ενθουσιαστήκατε από τη συνεργασία του Sivert Hoyem με τους SATYRICON, αν πέρα από το παραδοσιακό black metal, σας αρέσουν οι παραδοσιακές folk μελωδίες της Σκανδιναβίας, αν σας αρέσει η μυσταγωγική ατμόσφαιρα στις συναυλίες με πρωταγωνιστή ένα ξωτικό που μεταμορφώνεται ακόμα και στο ίδιο κομμάτι, από μοχθηρή μάγισσα σε νεράιδα με αιθέρια φωνή, οφείλετε να μαρκάρετε στο ημερολόγιό σας, την ημερομηνία. Κυριακή 11 Νοεμβρίου, στο Fuzz Live Music Club. Η ημερομηνία, που θα μπορέσουμε να θαυμάσουμε όλοι από κοντά, ένα σύγχρονο φαινόμενο της μουσικής, που με χαρακτηριστική ευκολία σπάει οποιαδήποτε στεγανά και θα μαγέψει το κοινό που δεν το δυσκολεύουν οι ταμπέλες.

Τιμές εισιτηρίων:
early bird: €23
προπώληση: €26
ταμείο: €29

Η Lisa Gerrard στο Μέγαρο Μουσικής για τον Zbigniew Preisne

0

Τον Zbigniew Preisner τον γνωρίζουμε κυρίως ως συνθέτη των σάουντρακ των ταινιών του Κριστόφ Κισλόφσκι Μπλε, Κόκκινη, Λευκή ταινία, Η διπλή ζωή της Βερόνικας, Δεκάλογος κ.ά. Ο Πολωνός συνθέτης έρχεται στην Αθήνα για δυο συναυλίες στο Μέγαρο Μουσικής, στις 3 και 4 Νοεμβρίου.

Ο Preisner περιγράφει τη μουσική του ως εξής: «Η μουσική μου δεν είναι κλασική, όμως ταυτοχρόνως δεν είναι και μουσική για ταινίες με τη στενή του όρου έννοια. Γράφω δημιουργική μουσική με την καρδιά. Όπως έλεγε ο Αριστοτέλης: Ζούμε με συναισθήματα, όχι με τις ώρες στο ηλιακό ρολόι. Θα έπρεπε να μετράμε το χρόνο με τους χτύπους της καρδιάς…». Έτσι, ο Πολωνός συνθέτης έχει δημιουργήσει ένα σώμα μουσικής που υπερβαίνει την εφαρμοσμένη μουσική και τη συνήθη κινηματογραφική πρακτική. Ένα μεγάλο και όμορφο μέρος αυτής της μουσικής θα μας παρουσιάσει στο Μέγαρο.

Στις συναυλίες αυτές του Preisner συμμετέχουν η τραγουδίστρια των Dead Can Dance Lisa Gerrard ( Dead can dance), η Μαρία Φαραντούρη, η σοπράνο Edita Krzemien, ο πιανίστας Konrad Mastylo και ο βιολονίστας Zbigniew Paleta. Ερμηνεύουν η Νέα Συμφωνική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης και η Μικτή Χορωδία «Νίκος Αστρινίδης».

Συμμετέχουν:

LISA GERRARD
ΜΑΡΙΑ ΦΑΡΑΝΤΟΥΡΗ
EDYTA KRZEMIEN Σοπράνο
KONRAD MASTYLO Πιάνο
ZBIGNIEW PALETA Βιολί
Νέα Συμφωνική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης
Μεικτή Χορωδία «Νίκος Αστρινίδης»

Τιμές εισιτηρίων: Ε Ζώνη: €28, Πολυτέκνων, φοιτητικό, 65+, ανέργων: €22. Δ Ζώνη: €36. Γ Ζώνη: €44, Β Ζώνη: €54. Α Ζώνη: €64. Διακεκριμένη Ζώνη: €80. Ισχύουν ειδικές τιμές για ομαδικά εισιτήρια | Πληροφορίες: 210 7282367 | Προπώληση Εισιτηρίων: 2107282333, Public και ηλεκτρονικά στο www.megaron.gr

Bohemian Rhapsody: Έρχεται στην μεγάλη οθόνη!!

0

Κατάφερε να αλλάξει τη μουσική για πάντα. Κατάφερε να γίνει θρύλος. Ήταν ο Φρέντι Μέρκιουρι. Aπό την 1η Νοεμβρίου στους κινηματογράφους από την ODEON.
Bohemian Rhapsody

Λίγα λόγια για την ταινία
To Bohemian Rhapsody είναι μια ωδή στους Queen, τη μουσική τους και τον ξεχωριστό τραγουδιστή τους Φρέντι Μέρκιουρι. O Φρέντι αψήφησε τα στερεότυπα και τους συμβιβασμούς για να γίνει ένας από τους πιο αγαπητούς καλλιτέχνες του πλανήτη. Η ταινία ακολουθεί τη ραγδαία άνοδο της μπάντας μέσα από τα εμβληματικά τραγούδια και τον επαναστατικό τους ήχο. Γνωρίζουν απαράμιλλη επιτυχία, αλλά σε μια απροσδόκητη τροπή ο Φρέντι, περιτριγυρισμένος από κακές επιρροές, παρατάει τους Queen για να κάνει σόλο καριέρα. Έχοντας υποφέρει πολύ χωρίς τους Queen, καταφέρνει να επανενωθεί μαζί τους λίγο πριν τη συναυλία «Live Aid». Ενώ έχει μόλις διαγνωσθεί ως φορέας του AIDS, ο Φρέντι οδηγεί με γενναιότητα την μπάντα σε μία από τις καλύτερες συναυλίες στην ιστορία της ροκ μουσικής. Οι Queen αφήνουν μια κληρονομιά που συνεχίζει να εμπνέει τους ασυμβίβαστους, τους ονειροπόλους και τους λάτρεις της μουσικής μέχρι και σήμερα.

Little Mix και Nicki Minaj για το “Woman Like Me”

0

Οι Little Mix και η Nicki Minaj ενώνουν δυνάμεις σε ένα τραγούδι που συνυπογράφει ο Ed Sheeran. 

Η πολυαναμενόμενη συνεργασία των Little Mix με τη Nicki Minaj στο ολοκαίνουργιο single “Woman Like Me” κυκλοφορεί από την Columbia Records / Sony Music.

Το κορυφαίο εν ενεργεία girl group του σήμερα συμπράττει με την αδιαφιλονίκητη «βασίλισσα της hip-hop» σε ένα τραγούδι που σηματοδοτεί την έναρξη μίας νέας εποχής για το βρετανικό συγκρότημα, η οποία αναμένεται να κορυφωθεί με την κυκλοφορία του πέμπτου ολοκληρωμένου άλμπουμ των Little Mix, δύο χρόνια μετά το πλατινένιο “Glory Days”.

Το φετινό καλοκαίρι το κουαρτέτο συμμετείχε στο “Only You” των Cheat Codes, ωστόσο αξιοσημείωτη είναι η επιτυχία που συνεχίζει να πραγματοποιεί στα ελληνικά ραδιόφωνα η συνύπαρξη των Little Mix με τους CNCO στο remix για το “Reggaetón Lento” (Bailemos).

Η φλογερή συνύπαρξη των δύο συγκροτημάτων έχει συμπληρώσει 48 εβδομάδες παρουσίας στο Top 20 του διεθνούς Airplay Chart στην Ελλάδα, έχοντας ανέβει πρόσφατα στο Νο7 της κατάταξης.

Extreme metal συνάντηση στη σκηνή του Temple.

0

Spit the Blood + Risabov + Yovel

Temple Athens (Ιάκχου 17, Γκάζι)
Πέμπτη 15 Νοεμβρίου 2018
Πόρτες: 20:00 – Εισιτήρια: 7 ευρώ

Black metal, thrash metal, death metal… All kinds of extreme metal!

Την Πέμπτη 15 Νοεμβρίου η εγχώρια extreme metal σκηνή έχει την τιμητική της και μία σημαντική συνάντηση τριών εκπροσώπων της λαμβάνει χώρα στο Ναό της Αθήνας.

Οι γκρουβάτοι Spit The Blood με τις γεμάτες ενέργεια ζωντανές εμφανίσεις τους, με το ομώνυμο album του 2016 (Symbol of Domination prod.) να έχει γίνει δεκτό με ενθουσιασμό από μουσικοκριτικούς και κοινό σε Ελλάδα και εξωτερικό, και με τους ίδιους να είναι αυτή την περίοδο στο studio ετοιμάζοντας τον διάδοχό του, συμπράττουν με τους πειραματικούς Risabov που με μαεστρία προσμειγνύουν τις extreme metal επιρροές τους, με jazz, lounge, funk και blues στοιχεία και τους νεοσύστατους black metallers Yovel που φέρουν το εξαιρετικό ντεμπούτο “Hɪðəˈtu” στις αποσκευές τους.

Όλοι μαζί, σχηματίζουν ένα αξιοζήλευτα ποιοτικό line-up, που -όπως πάντα συμβαίνει στο Ναό- θα συστήσει μια άτυπη τελετουργία, προς εξύμνηση των μουσικών ειδών που θα εκπροσωπηθούν. Αμήν.

LINKS:

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ:

Live reports: SWEDEN ROCK FESTIVAL 2018

0

It may have been 4 months since SWEDEN ROCK FESTIVAL 2018 that took place from 7 to 10 of June, but the memories are still fresh. Several obligations, but mainly the national tragedy that hit our country this summer, did not allow us to write anything earlier. Now that time has passed we thought it was not fair not to write a few words about the best SRF ever, since we started attending it in 2008. And if not the best one, surely it’s in the top 3. There are 3 main reasons for it.

First, the weather. It was the best conditions we ever experienced in Sweden. No rain, not even a single cloud to worry us. To tell you the truth, we ended up praying for some clouds or a breeze to cool down because the sun was burning and the temperatures were unusual for the country. Do not forget that the concerts start at 11:30 in the morning and the sun does not go down before 21:30 or 22:00 in the evening! The only negative thing in all of this was that there was too much dust in the air at the festival area, which at some moments could have annoyed people with respiratory problems. However, no one focused on the negatives, everyone just enjoyed the unusually amazing weather.

Second, the quality of the whole venture. Although in 2017 we experienced a lot of problems, the technical services this year were greatly improved. The sound was a lot better and in general all the concerts provided a perfect technical result. In fact, it was better, not only than 2017, but also older ones.

Third and, of course, most important, the line-up of this year’s event. Last year, when the name LIVE NATION got into festival things, we suspected that something good would happen, unless they wanted to change the style of the particular festival completely, something that would be destructive, I believe. That obviously did not happen so they showed us their teeth quite early with the first announcement about the first headliner. We were speechless yet we celebrated by being informed that after so much waiting, IRON MAIDEN will set foot on the holy grounds of Norje… What happened at this year’s SRF with IRON MAIDEN’s announcement was unique. Tickets vanished within 3-4 days. Some VIP packages were down to few but they were also sold out very quickly. The same thing happened later when, after a few months, the one-day tickets became available! With one word: MADNESS! Of course, the big names did not stop there: OZZY, JUDAS PRIEST, HELLOWEEN and other 79 bands (among them our own ROTTING CHRIST) one better than the other.

Highlights of this year’s festival, except of the names mentioned above  (with IRON MAIDEN being the absolute kings not only by name but also with the great spectacle they gave us) included GLENN HUGHES, URIAH HEEP, PRETTY MAIDS, THE QUIREBOYS, STRATOVARIUS, LACUNA COIL , PAIN, NAZARETH and HEAT. The last ones did not satisfy us that much, probably because they played immediately after the sweeping IRON MAIDEN, so there wasn’t enough strength to watch anything else and secondly due to the setlist they chose with lots of our favorite tracks out (we adore them anyhow). Nice (very nice) surprise THE DARK ELEMENT, which is the new band of Anette Olzon, the former singer of Nightwish, who gave us a very good result by singing songs by the band’s guitarist, who was none other than Jani Liimatainen,  former guitarist of SONATA ARCTICA! In addition to the good result, Mrs. Olzon has also solved a big mystery that had been in our minds for years. And that is why Nightwish does not appear in SRF anymore. Well, according to their former singer the band themselves do not want it. The truth of course is known only to them and to the festival bookers. We surely hope this isn’t true and we hope to see (our) favorite band perform in this fantastic celebration of music!

We will not tire you any longer. We will close as always with the wish to be back to one of Europe’s finest rock / metal festivals, (the countdown OF COURSE has already begun) and we certainly wish that for you too.

Until next year (that will be 6-9 of June, 2019)

Keep on rocking and dreaming!

Savvina Eleftheriadou
Georgia Alipranti

 

Νέο single από την Camila Cabello με την ορχηστρική έκδοση του “Consequences”

0

Λίγες ώρες μετά το θρίαμβό της στα American Music Awards 2018, από όπου απέσπασε 4 βραβεία (Νέου Καλλιτέχνη της Χρονιάς, Βίντεο της Χρονιάς, Συνεργασία της Χρονιάς και Αγαπημένο Pop / Rock τραγούδι), η Camila Cabello κυκλοφορεί το μαγευτικό video clip για την ορχηστρική έκδοση του “Consequences”.

Η πρωτότυπη version του τραγουδιού συμπεριλαμβάνεται στο πρώτο προσωπικό το πλατινένιο άλμπουμ της ανερχόμενης pop star με τον τίτλο “Camila”  που κυκλοφόρησε τον Ιανουάριο από την Epic Records / Sony Music και περιέχει επίσης το έξι φορές πλατινένιο “Havana” και το διπλά πλατινένιο “Never Be The Same”.

 Σχετικά με το “Consequences”, η Camila Cabello σχολιάζει:
«Νιώθω ότι το “consequences” (συνέπειες)  είναι το επακόλουθο μιας αγάπης που είναι τόσο μεθυστική ώστε δύσκολα ξεφεύγει από το μυαλό σου.

Ή ο τύπος της αγάπης που συγκρίνεις με όλων των άλλων και δεν μοιάζει με καμιά». 

Το πανέμορφο video clip του “Consequences” βασίζεται σε μία ιδέα της Camila Cabello και κάνει ένα υπέροχο ταξίδι στις εποχές του χρόνου, με αρκετά παραμυθένια στοιχεία κατά τη διάρκεια της διαδρομής.

Από το μουντό φθινόπωρο στο χιονισμένο χειμώνα έως την ανθισμένη άνοιξη.
Τη σκηνοθεσία επιμελήθηκε ο βραβευμένος Dave Meyers, ο οποίος έβαλε τη σφραγίδα του και στο απολαυστικό video clip του “Havana”.

Συμπρωταγωνιστεί ο 26χρονος Αμερικανός ηθοποιός Dylan Sprouse, γνωστός για το ρόλο του “Zack Martin” στη σειρά “The Suite Life of Zack & Cody” του Disney Channel και δίδυμος αδελφός του Cole Sprouse.

Η επιστροφή των MOGWAI στην Ελλάδα

0
Mogwai

MOGWAI

H επιστροφή…

Θεσσαλονίκη – Παρασκευή 30 Νοεμβρίου – Principal Club Theater
Αθήνα – Σάββατο 1 Δεκεμβρίου – Piraeus 117 Academy

«Φέρεσαι στα Mogwai όπως φέρεται ο πολιτισμός σου σε όλα τα δώρα της φύσης, δεν τα κατανοείς, δεν είσαι έτοιμος. Ίσως μια μέρα να είσαι, αλλά μέχρι τότε τα Mogwai θα περιμένουν».
Gremlins, Στίβεν Σπίλμπεργκ 1984

Τα υπόκωφα θορυβώδη μεγαθήρια από την Γλασκώβη, μαγεύουν τα ακροατήρια για πάνω από είκοσι παραγωγικά συναπτά έτη. Πρωτομάρτυρες του post-rock ήχου στην εδώ πλευρά του Ατλαντικού, οι Σκωτσέζοι Mogwai απολαμβάνουν σταθερά την αγάπη του εδώ κοινού που τους ακολουθεί πιστά σε όλες τους στην εμφανίσεις στην χώρα μας από την πρώτη τους εμφάνιση, εκεί στο γύρισμα του 20ού προς τον 21ο αιώνα έως σήμερα.

Αυτές θα είναι οι πρώτες τους club εμφανίσεις στην Ελλάδα από το 2012 – και ένα είναι σίγουρο: τα indoor shows τους πάνε πολύ, καθώς πολλαπλασιάζουν την ένταση των συναισθημάτων.

Η τελευταία τους δουλειά Every Country’s Sun (2017) πιστοποίησε ότι η fanbase παραμένει πιστή, στέλνοντάς τους στο #6 των βρετανικών charts (η μεγαλύτερή τους επιτυχία μέχρι στιγμής στην πατρίδα τους), στο #29 της Γερμανίας, στο #50 της Γαλλίας, αλλά και στο #29 της χώρας μας.

Τώρα, οι Mogwai επιστρέφουν με το soundtrack της νέας ταινίας επιστημονικής φαντασίας Kin των αδερφών Jonathan & Josh Baker, που πρόσφατα ξεκίνησε την πορεία της στους κινηματογράφους. Στην ταινία πρωταγωνιστούν οι Jack Reynor, Zoë Kravitz, Carrie Coon, James Franco και ο Dennis Quaid. Ο Stuart Braithwaite δηλώνει: «Είμαστε πραγματικά ενθουσιασμένοι που κληθήκαμε από τους Jonathan και Josh Baker’s να γράψουμε το original soundtrack για την πρώτη, μεγάλου μήκους ταινία τους, το Kin. Ήταν υπέροχο να δουλεύουμε σε ένα project τόσο διαφορετικό από ότι έχουμε κάνει ως τώρα και να βλέπουμε το πως η μουσική μας έρχεται και δένει σε ένα τόσο διαφορετικό περιβάλλον από αυτά όπου έχει χρησιμοποιηθεί έως τώρα. Η μουσική για αυτό το film είναι από τις πιο αγαπημένες μου δουλείες που έχουμε κάνει ως Mogwai μέχρι σήμερα και ανυπομονώ να την ακούσει ο κόσμος.»

Το Kin είναι το πρώτο τους ολοκληρωμένο film soundtrack. Έχουν ήδη συνθέσει μουσική για ντοκιμαντέρ όπως το Zidane: A 21st Century Portrait, με τη μουσική τους να είναι το ηχητικό ένδυμα της ταινίας-ντοκιμαντέρ των Douglas Gordon και Phillipe Parreno για τον μεγάλο μύθο του ποδοσφαίρου, το Before the Flood, μια διαμαρτυρία για την κλιματική αλλαγή του Leonardo Di Caprio (συνυπογράφουν το soundtrack με τους Trent Reznor, Atticus Ross, και Gustavo Santaolalla) και το Atomic, Living in Dread and Promise, ένα ντοκιμαντέρ του ΒΒC που αναφέρεται στον εφιάλτη των πυρηνικών όπλων, αλλά και τις εφαρμογές της ατομικής ενέργειας στην ιατρική. Πρόκειται για ένα καθηλωτικό μοντάζ επίκαιρων και αρχειακού υλικού από τη Χιροσίμα, τη Φουκουσίμα και το Τσερνομπίλ, αλλά και από διαδηλώσεις κατά της πυρηνικής ενέργειας.

Από τις εμβληματικές τους συνδρομές, η συμμετοχή τους στο soundtrack της ταινίας, The Fountain του Darren Aronofsky (ανέλαβαν τα «παιξίματα» για τον συνθέτη της ταινίας Clint Mansell) αλλά και το soundtrack της γαλλικής τηλεοπτικής σειράς μυστηρίου, παραγωγής Canal+, Les Revenants, που στην χώρα μας προβλήθηκε με τον τίτλο, «Αυτοί που επιστρέφουν». Οι Mogwai είναι φαίνεται αγαπημένοι των σκηνοθετών καθώς κομμάτια τους έχουν ακουστεί σε πλήθος τηλεοπτικών και κινηματογραφικών παραγωγών από το Κορίτσι της Διπλανής πόρτας έως το …Sex and the City!

Αυτή είναι η πλευρά των Mogwai που είναι η λιγότερο γνωστή, όπως και η αγάπη τους για την ποδοσφαιρική Celtics (γράφουν συνθήματα για τους αγώνες της ομάδας… true story).

Για την πλούσια δισκογραφία τους και τα κομμάτια-ύμνους δεν είναι ανάγκη να πούμε πολλά. Η ιστορία τους είναι γνωστή…

Σχηματίστηκαν το 1995 από μια παρέα που όλοι είχαν γεννηθεί πάνω κάτω στα ’70s. Punk rock παρίες που «μισούσαν τα πάντα», είχαν όμως το χιούμορ να βαφτίσουν την μπάντα τους από την comedy-horror ταινία, Gremlins. Αγαπούσαν την μουσική, το skateboard, το ποδόσφαιρο, τους Nirvana, τους Cure και τα Star Wars. Αρνήθηκαν να ενταχθούν στην post – Britpop μανία, μάλιστα το 1999 το επίσημο merch τους είχε ένα t-shirt που έγραφε: Blur: Are Shite. Αντίθετα συντάχτηκαν σε μια νέα νόρμα ήχου με τους Καναδούς Canada’s Godspeed You! Black Emperor και τους Ισλανδούς Sigur Ros. Ο Stephen Malkmus των Pavement, ως άλλος προφήτης, τους είχε αποκαλέσει: «the band of the 2Ist century». H ανυπότακτη, ανεξάρτητη, αυτόνομη φύση τους παραμένει χαρακτηριστικά ίδια ως σήμερα.

Οι πάλαι ποτέ εικονοκλάστες outsiders, είναι σήμερα μια αμετακίνητη φυγόκεντρος δύναμη. «Επιβιώσαμε χάρη στην σκληρή δουλειά» δηλώνει ο Burns. «Κάνοντας πράγματα που αισθανόμαστε βαθιά, βοηθάμε τον εαυτό μας να βελτιωθεί. Έχουμε, ως επί το πλείστον, καταφέρει να αναπνέουμε και να παίρνουμε αποφάσεις με πολύ μικρή επιρροή από εξωτερικούς παράγοντες. Η εμπιστοσύνη που οι άνθρωποι είχαν και εξακολουθούν να έχουν για εμάς, μας βοηθάει να είμαστε αρκετά σίγουροι ότι κάνουμε κάτι που αξίζει τον κόπο.»

«Ξεκινήσαμε το 1995», καταλήγει ο Braithwaite, «Είναι παρανοϊκό. Θυμάμαι τότε που οι Pistols είχαν κάνει comeback και ήταν σαράντα χρονών. Ήμασταν νέοι τότε και σκεφτόμασταν… φαντάσου να είσαι σε μια μπάντα στα σαράντα σου!… Η μουσική δεν είναι πλέον μόνο η κουλτούρα της νεολαίας. Αυτό που ξέρω είναι ότι θέλω απλώς να συνεχίσω να κάνω μουσική που να είναι καταπληκτική». Στον απρόβλεπτο κόσμο μας, εδώ που όλοι μας είμαστε κάτω από τον ίδιο ήλιο, θα μπορούσατε να στοιχηματίσετε σε αυτό το «θα συμβαίνει για πάντα», στο μαύρο μιας ρουλέτας στο Λας Βέγκας, καθώς ο πολιτισμός θα θρυμματίζεται και σίγουρα θα κερδίσετε…!

Πλησιάζοντας το ένα τέταρτο του αιώνα οι Mogwai κρατούν ψηλά τη σημαία του post-rock, παράγοντας ηχοτοπία που συγκινούν, συναρπάζουν, ταξιδεύουν. Σε μία παγκόσμια μουσική σκηνή που ζει και τρέφεται από το δράμα και την αυτοκαταστροφή των καλλιτεχνών, οι Mogwai έρχονται να αποδείξουν ότι μπορείς να είσαι μία παρέα απλών, καθημερινών τύπων και παράλληλα το κορυφαίο post-rock συγκρότημα του κόσμου. Όταν τους γνωρίσεις δεν μπορείς παρά να τους αγαπήσεις και να τους κάνεις φίλους σου. Και όταν ανέβουν στην σκηνή θα παραδοθείς θέλεις δεν θέλεις, στην μυστήρια μαγική ατμόσφαιρα τους.

Ένα είναι σίγουρο: Οι Mogwai μας πηγαίνουν κάπου όμορφα …κοπιάστε …

Θεσσαλονίκη – Παρασκευή 30 Νοεμβρίου – Principal Club Theater
Αθήνα – Σάββατο 1 Δεκεμβρίου – Piraeus 117 Academy

Οι the Gathering σε ελληνική περιοδεία με best-of setlist.

0

20 χρόνια μετά την κυκλοφορία του εμβληματικού How to Measure a Planet”, και μετά από πολυετή απουσία, οι the Gathering επιστρέφουν στην αγαπημένη τους Ελλάδα για μια μίνι περιοδεία 3 σταθμών σε Θεσσαλονίκη, Αθήνα και Πάτρα, με ένα best-of setlist, με τις καλύτερες στιγμές της δισκογραφικής τους πορείας!

Δείτε παρακάτω όλες τις λεπτομέρειες: 

Παρασκευή 23 Νοεμβρίου – WE / Θεσσαλονίκη
Special guests: Fragile Vastness (GR) + Meden Agan (GR)
Event page: www.facebook.com/events/338118756714833

Σάββατο 24 Νοεμβρίου – Gagarin 205 / Αθήνα
Special guest: Fragile Vastness (GR)
Event page: www.facebook.com/events/326485631217862

Κυριακή 25 Νοεμβρίου – Ghetto Music Bar / Πάτρα
Special guest: Deadbeat Escapement (GR)
Event page: www.facebook.com/events/216872505771651

ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ:

  • Περιορισμένη προπώληση: 12€
  • Προπώληση: 15€

ΣΗΜΕΙΑ ΠΡΟΠΩΛΗΣΗΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΣ:

*** Για τα εγχώρια σημεία προπώλησης συμβουελευτείτε τα event pages της κάθε πόλης

Αφού γιόρτασαν την 25η επέτειό τους τον Νοέμβριο του 2014 με δύο sold-out συναυλίες στην χώρα τους, οι The Gathering μπήκαν και πάλι στον πάγο. Η ώρα είχε έρθει για να κάνουν κάποια άλλα πράγματα στη ζωή τους, να μαζέψουν κάποιες νέες ιδέες, και να ανταπεξέλθουν σε άλλες προκλήσεις. 4 χρόνια μετά, η παύση αυτή τελειώνει και το σχήμα είναι πλέον έτοιμο να ξανανέβει στις συναυλιακές σκηνές παγκοσμίως. Έχοντας μια ξεχωριστή σχέση με την Ελλάδα, το μόνο φυσιολογικό -όπως και γίνεται άλλωστε- θα ήταν να επιστρέψουν σε αυτήν ξανά και να εκκινήσουν τις μηχανές τους, παρέα με τους Έλληνες φίλους τους. Στα πλαίσια της Ευρωπαϊκής περιοδείας που τους φέρνει στα μέρη μας, οι The Gathering θα εμφανιστούν για πρώτη φορά σε κάποιες πόλεις, όπως είναι η Σόφια στη Βουλγαρία.

Το line-up των The Gathering του 2018, περιλαμβάνει τον πρώτο μπασίστα του σχήματος Hugo Prinsen Geerligs, την τραγουδίστρια Siljie Wergeland, τον πληκτρά Frank Boeijen και τα αδέρφια René και Hans Rutten σε κιθάρα και ντραμς αντίστοιχα. Σε αυτά τα shows το Ολλανδικό συγκρότημα θα εκτελέσει ένα ξεχωριστό, κινηματογραφικό set με κάποια τραγούδια που δεν έχουν παίξει για πολύ καιρό ή και που δεν έχουν παιχτεί ποτέ σε ζωντανές εμφανίσεις τους. Triprock, post-rock, metal, shoegaze, οι The Gathering προσπαθούν πάντα να είναι επίκαιροι και να επανπροσδιορίζουν τη μουσική προσωπικότητά τους. Ετοιμαστείτε για άλλο ένα ξεχωριστό ταξίδι και μην σας κάνει εντύπωση αν στο προσεχές μέλλον τους δείτε να ετοιμάζουν νέο υλικό!

 LINKS:

EΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ:

Επιστέφουν οι MUSE με το Simulation Theory

0

Με το album  Simulation Theory επιστέφουν οι MUSE στις 9 Νοεμβρίου, δίνοντας λίγο λίγο από ένα δείγμα της δουλειάς τους, για το τι επρόκειτο να ακούσουν!

Είναι η 8η δισκογραφική του δουλειά και έρχεται σχεδόν σε ένα μήνα.
Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερα.

Οι Monster Magnet επιστρέφουν: Σάββατο 9/2/2019, Piraeus Academy

0

Οι Monster Magnet  επιστρέφουν στην Ελλάδα!

Αθήνα
9 Φεβρουαρίου
Piraeus 117 Academy
&
Θεσσαλονίκη
10 Φεβρουαρίου
Principal Club Theater

Welcome back, Monster Magnet!

Οι Space Lords του σκληρού ήχου έρχονται ξανά στην Ελλάδα!

Το Σάββατο 9 και την Κυριακή 10 Φεβρουαρίου 2019, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη αντίστοιχα, οι άρχοντες του σκληρού ήχου επιστρέφουν για δύο βραδιές… κόλαση!

Με το ολοκαίνουριο “Mindfucker” -τον ενδέκατο δίσκο της ιστορίας τους, που κυκλοφόρησε τον περασμένο Μάρτιο, μετά από απουσία πέντε ετών- οι Monster Magnet γίνονται ξανά έφηβοι,  και προκαλούν… ατελείωτο headbanging στο φανατικό κοινό τους.

Για άλλη μια φορά θα μας παρασύρουν με το ψυχεδελικό ροκ των 60s και των 70s με τις τραχείς μπασογραμμές, τα θηριώδη riffs και τις παραμορφωμένες μελωδίες.

Λίγο πριν κλείσει τα 30 της χρόνια, η αρμάδα του Dave Wyndorf από το New Jersey
επιστρέφει στην Ελλάδα για δύο βραδιές σκληρού ροκ  σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη!

Σάββατο 9 Φεβρουαρίου, Piraeus 117 Academy
Κυριακή 10 Φεβρουαρίου, Principal Club Theater

Θα διατεθεί περιορισμένος αριθμός εισιτηρίων  στα 22 ευρώ από: Το TicketHouse για τη συναυλία της Αθήνας  και το Musicland για τη συναλία της Θεσσαλονίκης.

Στη συνέχεια η τιμή τους θα διαμορφωθεί στα 25 ευρώ.

Η προπώληση ξεκινάει τη Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2018.

Σημεία προπώλησης:

Αθήνα
Ticket House,
Πανεπιστημίου 42 (εντός της στοάς),
τηλ. 210 3608366

Θεσσαλονίκη
Musicland,
Μητροπόλεως 102
τηλ. 2310 264880

Online Sales ή αγορές με πιστωτική κάρτα, 24 ώρες/ωρο:
www.tickethouse.gr / www.ticketmaster.gr
(Για την αγορά εισιτηρίων μέσω Internet
υπάρχει επιβάρυνση 10% στην τιμή του εισιτηρίου)

Για περισσότερες πληροφορίες και πλήρη δημοσιογραφική ενημέρωση απευθυνθείτε στο: press@didimusic.gr
Τηλέφωνο: 210 8820426 (εσωτερικό 2)

Beth Hart: Ξεκινά η προπώληση τον Νοέμβρη

0

Όπως είχαμε ανακοινώσει, η  Beth Hart επιστρέφει στην χώρα μας για μια εμφάνιση στο Θέατρο Βράχων Μελίνα Μερκούρη, στις 27 Ιούνιου 2019.

Η προπώληση λοιπόν ξεκινάει την Δευτέρα 19 Νοεμβρίου, οπότε τρέξτε να προλάβετε!

Περισσότερες πληροφορίες θα ανακοινωθούν σύντομα

Ανταπόκριση: God is an Astronaut @ Fuzz

0

Υπάρχουν μπάντες που μπορείς να δεις και να ξαναδείς. Όσες φορές κι αν έρθουν. Μια από αυτές είναι και οι God is an Astronaut και το Σάββατο 6 Οκτωβρίου, με την εμφάνιση τους στο Fuzz, επιβεβαίωσαν την πεποίθηση μου περίτρανα. Η τρίτη συναυλία τους που παρακολούθησα μέσα στα τελευταία τέσσερα χρόνια ήταν για ακόμη μια φορά ένα ταξίδι σε ατμοσφαιρικούς κόσμους, υπέροχες μελωδίες, ρυθμικά ξεσπάσματα και εικόνες που έμοιαζαν να σχηματίζονται πάνω από τα κεφάλια μας.

Αν και δεν ήταν καλύτερη από εκείνη την μαγική βραδιά στο Gagarin τον Νοέμβριο του 2014, η πρόσφατη εμφάνιση μας θύμισε για ακόμη μια φορά γιατί οι Ιρλανδοί έχουν φθάσει να θεωρούνται ένα από τα καλύτερα instrumental post-rock συγκροτήματα στον πλανήτη. Μπορεί το «πολύ-εργαλείοο» Jamie Dean να μην ανήκει πια στο δυναμικό της μπάντας και κάποια κομμάτια-ύμνοι από το παρελθόν να μας έλειψαν αλλά, όπως και να΄χει οι αδελφοί Kinsella κατόρθωσαν ξανά να μας οδηγήσουν στα μονοπάτια τους, όπου όγκος, ατμόσφαιρα, μελωδία, ρυθμός, ένταση, ενέργεια, κιθάρες, λούπες, synth και συναίσθημα «μπλέκονται» σε έναν ιδιαίτερο χορό.

Άψογοι –ως συνήθως-  ηχητικά και μουσικά, γεμάτοι ενέργεια και με ένα απίστευτο light show, να τους υποστηρίζει οι  God is an Astronaut αιχμαλώτισαν το κοινό, κερδίζοντας –αν μη τι άλλο- την αμέριστη προσοχή κάθε παρευρισκόμενου στο Fuzz και γοητεύοντας όσους επέλεξαν να συναντηθούν ξανά με την γλυκιά αλλά  γεμάτη ξεσπάσματα μελαγχολία τους. Όπως, δε, παρατήρησα μόνο λίγοι δεν ήταν αυτοί.

Το Epitaph, που κυκλοφόρησε μέσα στο 2018, εκπροσωπήθηκε δυναμικά στο setlist με τα “Εpitaph”, “Mortal Coil”, “Seance Room” και “Medea” να χρωματίζουν με λίγο πιο σκοτεινούς τόνους την βραδιά. Ας μην ξεχνάμε πως ο 9ος δίσκος των GIAA αντλεί την έμπνευση του και είναι αφιερωμένος στον μόλις 7 ετών ξάδερφο των αδερφών Kinsella, που έφυγε σίγουρα πολύ νωρίς από την ζωή.  Βέβαια δεν έλειψαν και κομματάρες από τα παλιά όπως τα The End of the Beginning, All is Violent, All is Bright, Fragile, Suicide By Star και From Dust to the Beyond. Για το τέλος μας επεφύλασσαν το Centralia  από το Ηelios/Erebus του 2015 ενώ για encore μας «φιλοδώρησαν» με το ομώνυμο κομμάτι του ίδιου δίσκου, αποχαιρετώντας μας και «αναγκάζοντας» μας να προσπαθήσουμε να βγούμε από τον μυστήριο κόσμο, που οι ίδιοι μας είχαν σπρώξει…

Το περιστατικό…

Κανονικά στο σημείο αυτό το review για την συναυλία των GIAA θα είχε ολοκληρωθεί. Κάτι τέτοιο δεν μπορεί, όμως, να συμβεί όταν κατά την εμφάνιση των Head On, του support συγκροτήματος,  έλαβε χώρα ένα πρωτοφανές περιστατικό, που έχει προκαλέσει μεγάλη συζήτηση. Συνειδητά αποφάσισα να γράψω έχοντας διαβάσει τόσο αναφορές σε άλλα μέσα (κάποιες «κράζουν» τους GIAA, κάποιες τους Head On) όσο και την ανακοίνωση του ίδιου του ελληνικού συγκροτήματος (που παραθέτω στο τέλος αυτούσια). Επιχειρώντας να προσθέσω κι εγώ ότι μπορώ σε αυτή την συζήτηση νομίζω πως καταλήγω στο ότι ως συνήθως η αλήθεια βρίσκεται κάπου στην μέση. Θα πρέπει να ομολογήσω, όμως, πως η –στην ουσία- επίθεση σε κάποιες ιστοσελίδες αλλά και ανθρώπους επειδή δεν μοιράζονται την ίδια άποψη με τους Ηead On μάλλον με ξένισε.

Ας πάρουμε, όμως, τα πράγματα από την αρχή. Κατά τις 21:20 του Σαββάτου και ενώ το Fuzz είχε ήδη σχεδόν γεμίσει, οι Head On ανέβηκαν στην σκηνή. Στην αρχή μόνο οι τρεις μουσικοί του σχήματος  έκαναν την εμφάνιση τους ενώ λίγο αργότερα και μάλλον μετά από ένα εισαγωγικό κομμάτι- ανέβηκε και ο τραγουδιστής, με ένα περίεργο ρομποτικό στυλ στις κινήσεις του και ντυμένος με σακάκι και πουκάμισο, μάλλον θέλοντας να περάσει κάποιο μήνυμα. Με post-punk ήχο και φιλοσοφία δεν μπορώ να πω πως με κέρδισαν στα 3-4 κομμάτια που πρόλαβαν να παίξουν αλλά αυτό δεν σημαίνει κάτι, καθώς δεν είμαι και φίλος του είδους.  Με ιδιαίτερη ενέργεια από κιθαρίστα, μπασίστα και ντράμερ και με τον τραγουδιστή να προχωράει σε ένα δικής του έμπνευσης show, μου φάνηκαν μια ενδιαφέρουσα μπάντα αλλά όχι κάτι το ιδιαίτερο- για τα δικά μου, φυσικά, προσωπικά και υποκειμενικά γούστα.

Βέβαια, είδα κάποια πράγματα που δεν μου άρεσαν. Όπως η μπύρα που έβγαλε από το σακάκι του ο τραγουδιστής ή το στριφογύρισμα του μικροφώνου από το καλώδιο του, που το μόνο αποτέλεσμα, που είχε ήταν να χαθεί ο ήχος στα φωνητικά σε εκείνο το κομμάτι καθώς μάλλον κάτι τραβήχτηκε. Επίσης, δεν μου άρεσε και η προσπάθεια του τραγουδιστή να κινηθεί/τρέξει σε punk λογική πάνω στην σκηνή, κυρίως γιατί μου φάνηκε πως δεν κολλούσε καθόλου με την όλη φιλοσοφία του live,  που θα ακολουθούσε.

Αν έμενα, όμως, όλα αυτά απλά δεν μου άρεσαν (και φαντάζομαι η απόλυτα βυθισμένη στην υποκειμενικότητα άποψη μου είναι σεβαστή όπως, φυσικά, και εκείνη όλων αυτών που διαφωνούν), τον Torsten Kinsella για κάποιον δικό του λόγο τον εξόργισαν. Ο ιθύνων νους των God is an Astronaut ανέβηκε σαν μαινόμενος ταύρος πάνω στην σκηνή, επιτέθηκε φραστικά στους Ηead On, κινήθηκε απειλητικά προς το μέρος του τραγουδιστή, «κόλλησε» στην ουσία πάνω του κατηγορώντας τον  -από όσα μπορούσαμε να καταλάβουμε- πως παραλίγο να καταστρέψει τον εξοπλισμό των  GIAA, που βρισκόταν στο πίσω μέρος της σκηνής. Διέκοψε την εμφάνιση του ελληνικού συγκροτήματος με ένα αυταρχικό «Τhe show is finished» και πάγωσε το κοινό, που παρακολουθούσε με αμηχανία και έκπληξη το σκηνικό.  Στο ίδιο καθεστώς και οι  Head On αποχώρησαν από την σκηνή, με τον τραγουδιστή να ψελλίζει ένα «σας ευχαριστούμε» στο (κλειστό) μικρόφωνο, το οποίο, αμέσως, μετά -ακατανόητα για μένα- ξάπλωσε με μια κλωτσιά κάτω.

Ο Kinsella ανέβηκε λίγο αργότερα ξανά στην σκηνή και στην ουσία ζήτησε συγνώμη από όλους γιατί έχασε την ψυχραιμία του και παραφέρθηκε. Είπε πως φοβήθηκε πως θα μπορούσε να είχε πάθει ζημιά ο ευαίσθητος εξοπλισμός τους και ανέφερε πως πρόσφατα κάτι ανάλογο τους συνέβη στην Σουηδία, όταν και αναγκάστηκαν να ματαιώσουν την εμφάνιση τους. «Δεν έκανα τόσο δρόμο μέχρι την Ελλάδα για να σας απογοητεύσω» ανέφερε ενώ πρόσθεσε πως «δεν θα άφηνε κανέναν να καταστρέψει το live». Αν και η ενέργεια του ήταν σαφώς αδικαιολόγητη και ανεπίτρεπτη, το κοινό αποφάσισε να τον «συγχωρήσει» με το θερμό χειροκρότημα του, τόσο εκείνη την στιγμή όσο και στην συναυλία, που ακολούθησε. Κάπου διάβασα πως υπήρξε γιουχάισμα αλλά εγώ δεν μπορώ να πω πως αντιλήφθηκα κάτι τέτοιο….

Aκολουθεί η ανακοίνωση που ανέβασαν οι Head On στην επίσημη σελίδα τους στο Facebook για να «ακουστεί» πλήρως και η δική τους οπτική πάνω στο γεγόνος :

«Ανοίγουμε το live των God Is An Astronaut στην Αθήνα και ενώ βρισκόμαστε πάνω στην σκηνή και ολοκληρώνουμε το 5ο κομμάτι μας
ο Torsten Kinsella -μέλος των GIAA- ανεβαίνει και αρπάζει το μικρόφωνο από τον τραγουδιστή μας, σπρώχνοντάς τον, και στην συνέχεια πιάνοντας τον απ’τον λαιμό φωνάζει στο μικρόφωνο “Ας ξεκαθαρίσουμε κάτι, δεν μπορείς να περπατάς γύρω απ’τον εξοπλισμό μου”. Στη συνέχεια προστάζει να κατέβουμε απ’τη σκηνή, διακόπτοντας έτσι το set μας. Ο ίδιος μετά από λίγη ώρα, ανεβαίνει και πάλι στη σκηνή, αυτή τη φορά με έναν απολογητικό -προς το κοινό- τόνο,
καθιστώντας μας υπαίτιους για πιθανή καταστροφή του εξοπλισμού τους.
Οι περισσότεροι ανταποκρίνονται με χειροκροτήματα σε αυτή τη “συγνώμη”, κάποιοι λίγοι την αντιμετωπίζουν με φωνές διαμαρτυρίας,
ενώ κάποιοι αποχωρούν αμέσως με χαλασμένη διάθεση και με τα χρήματα του εισιτηρίου αδίκως σπαταλημένα.

Ας ξεκαθαρίσουμε και μεις κάτι:

Δεν ανεχόμαστε σε καμία περίπτωση τραμπουκισμούς, εντός ή εκτός σκηνής, και ειδικά μάλιστα από άτομα που χρησιμοποιούν γι’ αυτό -και θεωρούν δεδομένες- τις πλάτες του κοινού τους.

Ξεκαθαρίζουμε πως πάνω στη σκηνή και καθ’όλη τη διάρκεια του live, είχαμε απόλυτο έλεγχο των πράξεών μας, σε αντίθεση με τα όσα δήλωσε στην απολογία του ο frontman των GIAA,  αυτό άλλωστε είναι ξεκάθαρο από το οπτικοακουστικό υλικό που θα ακολουθήσει και απ’ το ότι ο εξοπλισμός τους παρέμεινε ανέγγιχτος.

Γνωρίζουμε εξίσου καλά, το τεράστιο κόστος των μουσικών εξοπλισμών, έχοντας δουλέψει αμέτρητα μεροκάματα προκειμένου να αποκτήσουμε τον δικό μας,
και καθιστούμε σαφές ότι δεν υπήρξε ποτέ κάποια οριοθέτηση στον χώρο από την μπάντα ή από την παραγωγή.

Καταδικάζουμε,  την -μετά το συμβάν- στάση της διοργάνωσης, η οποία παρέμεινε αμέτοχη, μην παίρνοντας κάποια δημόσια θέση.

Την επόμενη μέρα το επιθετικό ύφος από την πλευρά των GIAA συνεχίστηκε και προς τρίτους οι οποίοι κριτίκαραν δημόσια την επίθεση που δεχτήκαμε.
Με ψευδή και συκοφαντικά σχόλια, μέσω της επίσημης σελίδας τους, είδαμε την εν λόγω μπάντα να μας αποκαλεί “some drunks”.  Μόνο όταν τους υπενθύμισαν πως υπάρχουν βίντεο έσπευσαν να σβήσουν τα σχόλια τους (καθώς και όλες τις αναρτήσεις τους που προπαγάνδιζαν το live στην Αθήνα).

To παραπάνω περιστατικό, ανοίγει ξανά τον διάλογο σχετικά με τον τρόπο που συχνά αντιμετωπίζονται οι support μπάντες, από μαγαζιά, headliners και κοινό.
Παρ’όλα αυτά να σημειώσουμε εδώ πως υπήρξαν εργαζόμενοι του Fuzz, οι οποίοι εκείνη την στιγμή μας στήριξαν προσωπικά, και τους ευχαριστούμε γι’αυτό.

Η συμπεριφορά του Kinsella (και της μπάντας που εκπροσωπεί) δεν συνάδει με την ελευθερία της έκφρασης στην τέχνη,  και ειδικότερα στη μουσική, η οποία εν προκειμένω έχει ρίζες στην rock, με ό,τι έχει εκφράσει αυτή κατά καιρούς
σε σχέση με τα δικαιώματα των ανθρώπων.
Πολύ περισσότερο, θεωρούμε ότι ο ίδιος έχει ζήσει σε χώρο κακοπαθημένο από την καταπίεση των Άγγλων, και οι ενέργειές του δεν τιμούν ούτε την χώρα του, από την οποία έχουν βγει ουκ ολίγοι αντισυμβατικοί καλλιτέχνες.
Πιστός στην δεδομένη βρετανική κοινοπολιτειακή ανατροφή του συμπεριφέρθηκε ως εξουσιαστής, στα όρια του εκφοβισμού (bullying).

Δύο συγκεκριμένες ιστοσελίδες έσπευσαν να αποδείξουν το επίπεδο τους βαφτίζοντας την χειροδικία “επιθετική στάση”,  την ενέργεια μας “υπερβάλλοντα ζήλο/εμφανής μέθη” και εμάς τους ίδιους “αφελείς και απρόσεχτους, μάλλον”.
Όσοι επέλεξαν να κρατήσουν ίσες αποστάσεις ή ακόμη και να επικροτήσουν τέτοιου είδους πρακτικές θαμπωμένοι από τη φήμη της ιρλανδικής μπάντας,
καλό θα ήταν να σκεφτούν το ενδεχόμενο να αναθεωρήσουν.

Οι GIAA, έκαναν εξ αρχής λάθος. Επέλεξαν-συμφώνησαν, σε μια support μπάντα η οποία δεν στηρίζει την σκηνική της παρουσία στους ιδιαίτερους φωτισμούς,
στον ατμοσφαιρικό ήχο, και στην στατική αισθαντικότητα που οι ίδιοι υιοθετούν. Φαίνεται πως πιστεύουν ότι μια support μπάντα θα πρέπει να έχει έναν εντελώς
διακοσμητικό και διεκπεραιωτικό χαρακτήρα, ευθυγραμμισμένο με την αισθητική των headliners.

Δικαίωμα τους..αλλά θα έπρεπε να το έχουν συνειδητοποιήσει και να μας έχουν θέσει τα δεδομένα ώστε να αρνηθούμε εξ αρχής να συμμετάσχουμε σε κάτι τέτοιο.

Τέλος, μπορεί ο Θεός να είναι ένας αστροναύτης, αλλά σίγουρα οι God is an Astronaut δεν είναι θεοί, και μάλλον ήρθε η στιγμή κάποιος να τους το υπενθυμίσει.

Ευχαριστούμε όσες/όσους μας στήριξαν και εξακολουθούν να μας στηρίζουν.

– Head On

Συνυπογράφουν και οι παρακάτω παρόντες στο συμβάν:
Έλενα Ευαγγελία Σκλαβούνου (χορογράφος-χορεύτρια), Καλογιάννη Σοφία (Σκηνοθέτης), Κασιμάτης Πέτρος (Μουσικός), Κιάσσος Αποστόλης (Μουσικός), Κλεφτάρας Ηλίας (Σκηνοθέτης), Κοντούλης Δημήτρης (Σκηνοθέτης),
Μπιλίρης Γιάννης (Μουσικός), Μπουζιώτης Στέλιος (Κινηματογραφιστής), Παπανδρέου Στάθης (Μουσικός/Ηχολήπτης), Παπανικολάου Γιάννης (Μουσικός), Πυθαράς Χρήστος (Σκηνοθέτης),
Σκαρλάτος Γιώργος (Μουσικός), Συλλιγάρδος Γιώργος (Μουσικός), Τζαννάτου Ελένη (Δημοσιογράφος), Blackjohn Πάνος (Μουσικός)»

 

Ευχαριστούμε πολύ για τις φωτογραφίες την Αφροδίτη Ζαγγανά.

Upcoming Events