Κυκλοφόρησε το video ‘Surrounded By Spies’ των Placebo, που περιλαμβάνεται στο 8ο studio album με τίτλο ‘Never Let Me Go’ και κυκλοφόρησε στις 25 Μαρτίου 2022.
Και αν ρωτάτε γιατί όλο αυτό, τότε σας έχουμε την απάντηση.
Το video των Placebo
κινηματογραφήθηκε και ηχογραφήθηκε ζωντανά στο Twickenham Studios features για τις ανάγκες του ντοκιμαντέρ ‘This Search For Meaning’.
Συγκεκριμένα πριν από δύο (2) ημέρες, το συγκρότημα δημοσίευσε μέσω των profiles στα social media, τη “νέα” τους δουλειά, που αν και από το 8 album
Ο στίχος
δουλεύτηκε με την “cut-up technique” του William S Burroughs και χρησιμοποιήθηκε και από τον David Bowie. “It’s a true story told through a lens of paranoia, complete disgust for modern society’s values and the deification of surveillance capitalism,” “The narrator is at the end of their tether, hopeless and afraid, completely at odds with our newfound progress and the god of money.”
Δείτε την live εκδοχή του video, όπου και δημιουργήθηκε για τις ανάγκες του ντοκιμαντέρ με τίτλο ‘This Search For Meaning’. Για τις παραγγελίες σας, μπορείτε να επισκεφτείτε τον σύνδεσμο https://placebo.ffm.to/tsfm
This Search For Meaning
Όπως είχαμε αναφέρει και τότε, αφορά μια αληθινή ιστορία δια χειρός Brian Molko.
Οι Coral Fuzz επιστρέφουν με το ολοκαίνουργιο βινύλιο EP 7 ιντσών: Κατευθείαν από το γκαράζ, γεμάτοι ψυχεδελική ατμόσφαιρα και πιο καυτοί από ένα ηλιοβασίλεμα στην έρημο You’re So High / Mystic Eyes! από την Sunnyboy66 Records
Δύο κομμάτια, δύο πλευρές, ένα ταξίδι από τα κόλαση: You’re So High — ένας ύμνος γεμάτος ένταση που πετάει ψηλά στον ουρανό με reverb και ωμή στάση.
Mystic Eyes — υπνωτικό, ψυχεδελικό γκαράζ όργανο με στίχους που θα σας στοιχειώνουν πολύ καιρό μετά το τέλος του δίσκου.
coral fuzz back cover
Εμείς που έχουμε πολύ καλή σχέση με την Sunnyboy66 & τους Coral Fuzz καταφέραμε να ακούσουμε και τις 2 πλευρές αυτών των απολαυστικότατων 7 ιντσών και μπορώ να σας πω με το χέρι στην καρδιά χωρίς φόβο και με πολύ πάθος για το δεύτερο κομμάτι που δεν θα το βρείτε να κυκλοφορεί κάπου τα εξής φοβερά και τρομερά: Έχουμε μια φανταστική δωδεκαχορδίλα και μια fuzzαριστή κιθάρα να δίνουν το flower psych χαρακτήρα του κομματιού, υπάρχει και ένα υποβόσκων (αν υπάρχει αυτή η λέξη) οργανάκι που ντύνει το κομμάτι και όλα μαζί με τα στακάτα 4/4 που παίζει το ρυθμικό τμήμα της μπάντας, έχουμε ένα πανέμορφο αποτέλεσμα.
Τα δε φωνητικά είναι τόσο πνιγμένα στο βάθος όσο πρέπει και αποτελούν και χαρακτήρα για την μπάντα καθώς η νεανική ένρινη φωνή χτυπάει από χιλιόμετρα και καταλαβαίνεις τη φωνή του Γιώργου που ήρθε με φόρα και εδραιώθηκε στη σκηνή και πολύ καλά έκανε με τα πολλά project του. Εδώ βέβαια το garage rock στοιχείο μας στοιχειώνει πιο ξεκάθαρα και πολύ μας αρέσει. Αν και στους αλκοολικούς του είδους θα προκαλέσει ταχυπαλμία, έχει παρόλα αυτά και μια φρεσκάδα που θα τραβήκει το αυτί του κάθε μουσικάκια.
Το κομμάτι έχει και μια ωραία εκπληξούλα έκρηξη a la Seeds προς το τέλος που αυτόματα μου ζωγράφισε ένα σαρδόνιο χαμογελάκι εξυπηρετώντας τον απώτερο σκοπό της παγκόσμιας κυριαρχίας του rock n roll. Κάτι τέτοια δισκάκια με κάνουν να κοιμάμαι πιο ήσυχος, γιατί ξέρω πως και στη δικιά μας φωνιά του πλανήτη, το rock n roll πάλλεται και είναι ολοζώντανο, και ας έχει λίγους εκφραστές και ακόμα λιγότερους οπαδούς. Δεν πειράζει, τρώγοντας έρχεται η όρεξη.
Kαι επειδή με βρίσκετε στις καλές μου, αντε πάρτε το:
Και επειδή μιλάμε για single, και είναι μόνο 2 τραγούδια, να ξέρετε πως δεν υπάρχει καπνός χωρίς φωτιά, και μάλλον το μεγάαααλο βινύλιο είναι ήδη στα σκαριά. Αλλά προς το παρόν το ορεκτικό στο οποίο θα αρκεστούμε και θα το τρώμε ξανά και ξανά, θα είναι κοντά μας σε καμιά εικοσαριά μέρες.
Αυτό δεν είναι απλά ένας άλλος δίσκος — είναι μια μηχανή του χρόνου που σας μεταφέρει κατευθείαν στο underground των 60s. Και εδώ είναι το ατού: είναι . Ακριβώς, μόνο 120 τυχεροί θα έχουν την ευκαιρία να παίξουν αυτό το δυναμικό garage-psych άλμπουμ στο πικάπ τους.
coral fuzz live
Η προπώληση έχει ξεκινήσει — και κρίνοντας από τον ενθουσιασμό που έχει δημιουργηθεί, τα αντίτυπα δεν θα μείνουν για πολύ. Γι’ αυτό πάρτε το δικό σας αντίτυπο, ανάψτε το groove και αφήστε τους Coral Fuzz να ανατινάξουν το στερεοφωνικό σας.
Για άλλη μια φορά, οι Coral Fuzz, τα παιδιά George, James & Argyris τα κατάφεραν.
Αληθινοί λάτρεις της μουσικής, μας χαρίζουν τα τραγούδια τους από τα βάθη της ψυχής τους και είμαι πολύ χαρούμενος γι’ αυτό! Εξαιρετική μίξη και mastering από τον Δημήτρη Ντελή. Και αυτό το όμορφο εξώφυλλο από τον Ulises Torales.
Sunnyboy66 Records — κρατάμε ζωντανό το fuzz, ένα περιορισμένο groove κάθε φορά. Η κυκλοφορία έχει προγραμματιστεί για τις 22 Οκτωβρίου 2025.
Πάρτε το τώρα, ανεβάστε την ένταση αργότερα και αφήστε το Coral Fuzz να σας λιώσει το μυαλό!
Όσο υπάρχουν τέτοιες μπάντες και τέτοια labels, προχωράμε αργά και σταθερά πάντα με underground attitude να δώσουμε στο rock n roll μια καλύτερη θέση από αυτή που κατέχει στη χώρα του σκυλάδικου. Στηρίξτε και αποτελέστε μέρος της νεότερης ελληνικής rock n roll ιστορίας! History in the making my friends, which side are you on?
Napalm Death (UK) | Holocaust (UK) | Varathron (GR) | Mephistofeles (AR) | Kvadrat (GR)
Σάββατο 4/10
Virgin Steele (US) | Rhapsody of Fire (IT) | The Night Eternal (DE) | Vigilhunter (GR) | Black Soul Horde (GR) | Leatherhead (GR)
Κυριακή 5/10
Tiamat (SE) | Riot City (CA) | Tribulation (SE) | The Temple (GR) | Five the Hierophant (UK) | Calyces (GR)
The Mammoth Awakens Again!
Το MammothFest
επιστρέφει και πάλι στην Θεσσαλονίκη, φέρνοντας κοντά σας τα κορυφαιότερα ονόματα του σκληρού ήχου, από Ελλάδα και εξωτερικό!
Παρακάτω το αναλυτικό πρόγραμμα του τριημέρου. Και τις τρεις ημέρες, οι πόρτες θα ανοίξουν στις 17:00 και εισιτήρια θα διατίθενται και στα εκδοτήρια του χώρου.
Το φεστιβαλικό παιδί της Made of Stone Productions, έχοντας πραγματοποιήσει δύο επιτυχημένες διεξαγωγές στο θέατρο του Ακοντίσματος, αλλά και μία θρυλική multiple-stages edition, στον Πολυχώρο του Μύλου στην Θεσσαλονίκη, επανασυστήνεται σε νέο χώρο, με ακόμη πιο φρέσκο format και line-up, υποσχόμενο -όπως πάντα- αξέχαστες στιγμές για το rock και metal κοινό της βορείου Ελλάδας και όχι μόνο!
Ακολουθεί χάρτης και οδηγίες προσέλευσης για το Soul Open-Air, τον χώρο διεξαγωγής της φετινής edition:
Για να προσέλθετε, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη γραμμή 31 του ΟΑΣΘ, η οποία διέρχεται από όλο το κέντρο της Θεσσαλονίκης, με δρομολόγια κάθε 10 λεπτά. Η στάση για το Soul SKG είναι το “Γήπεδο Θερμαϊκού”, με διάρκεια διαδρομής περίπου 10 λεπτά από την Πλατεία Αριστοτέλους.
Υπάρχει δωρεάν χώρος στάθμευσης απέναντι από τον χώρο διεξαγωγής.
Σε ένα τριήμερο γεμάτο κορυφαίες live performances από όλο το φάσμα του heavy ήχου και πολλές εκπλήξεις on και off stage, το MammothFest συνεχίζει τον δρόμο του προς την ανάδειξή του ως το επόμενο μεγάλο rock / metal festival των Βαλκανίων.
Στον χώρο θα λειτουργούν καταστήματα με είδη εστίασης (ποτά, φαγητό κ.ά.), όπως και stands με το επίσημο merchandise του Mammothfest, αλλά και επιλεγμένα items από τα συγκροτήματα και τους συνεργάτες του φεστιβάλ. Οι αγορές θα γίνονται με μετρητά ή με κάρτα.
Αγοράστε τα εισιτήριά σας μέσω της ComeTogether.Live
Το MammothFest φέρνει το metal στον βορρά, το τριήμερο 3-5 Οκτωβρίου, στο Soul Open Air στην Θεσσαλονίκη και δεν θα λείψει κανένας!
Το άλμπουμ του Aural Fragment «Rhapsodies» διεκδικεί υποψηφιότητα για Grammy Award.
Aural Fragment
Ο Έλληνας συνθέτης και παραγωγός ηλεκτρονικής μουσικής AURAL FRAGMENT (Γιώργος Λαζάρου) συμμετέχει στον πρώτο γύρο της ψηφοφορίας (ballots) για υποψηφιότητα για Grammy Award, στην κατηγορία «Best New Age, Ambient or Chant Album» με το άλμπουμ του με τίτλο «Rhapsodies». H 68η τελετή απονομής θα πραγματοποιηθεί την 1 Φεβρουαρίου 2026, στο Los Angeles
Aural Fragment Cover_Rhapsodies
To άλμπουμ που έχει κυκλοφορήσει από την ανεξάρτητη δισκογραφική εταιρεία της FM Records από πέρυσι το Σεπτέμβριο περιέχει 10 συνθέσεις με το περιεχόμενό του να έχει μία έντονη πολεμική ατμόσφαιρα όσον αφορά στα πολεμικά τοπία και τις ανθρώπινες απώλειες στον πλανήτη ειδικά με τον πόλεμο της Ρωσίας στην Ουκρανία και τον πόλεμο μεταξύ Ισραήλ και Χαμάς.
Το «Rhapsodies»
που είναι αφιερωμένο στον άνθρωπο, κατατάσσεται περισσότερο στην κατηγορία των soundtracks δίχως εικόνα για να δημιουργήσουμε εμείς χωρίς όρια τη δική μας εικόνα και να διαμορφώσουμε έτσι την τελική μας κρίση στα πολεμικά γεγονότα που διαδραματίζονται σήμερα στον πλανήτη.
Το ψυχολογικό thriller του βραβευμένου συγγραφέα και σεναριογράφου Γιώργου Αγγελίδη, μετά τον πρώτο επιτυχημένο κύκλο παραστάσεων, συνεχίζεται για δεύτερη χρονιά στο Θέατρο Αργώ κάθε Τετάρτη στις 20.00 σε σκηνοθεσία Νατάσας Παπαδάκη με τους Οδυσσέα Πετράκη και Χρήστο Ντόβα στους πρωταγωνιστικούς ρόλους.
ΑΥΤΟΜΑΤΗ ΕΣΤΙΑΣΗ | Είναι η εκδίκηση o τρόπος να ξεχάσεις;
Θύτης και θύμα, παιδικά και ενήλικα τραύματα, εκδίκηση και συμπόνια μπλέκουν σφιχτά σε μια ιστορία που αλλάζει ανάλογα με το πού θα εστιάσεις.
ΑΥΤΟΜΑΤΗ ΕΣΤΙΑΣΗ |Το ψυχολογικό thriller του Γ.Αγγελίδη στο θέατρο Αργώ
Λίγα λόγια για το έργο ΑΥΤΟΜΑΤΗ ΕΣΤΙΑΣΗ
Ο Πέτρος δεν κατάφερε ποτέ να ξεπεράσει τον βιασμό του απ’ τον Μάριο, έναν φωτογράφο, όταν ήταν ακόμη ανήλικος. Χρόνια αργότερα, συναντά ξανά τον Μάριο σε ένα κλαμπ. Ο Μάριος δεν τον αναγνωρίζει όμως ο Πέτρος δεν τον ξέχασε ποτέ. Πληγές που δεν επουλώθηκαν ποτέ πλήρως ξανανοίγουν θέτοντας σε κίνηση ένα διεστραμμένο σχέδιο εκδίκησης. Μια άρρωστη σχέση αναπτύσσεται μεταξύ των δύο αντρών ώσπου μια αποκάλυψη ανατρέπει τα πάντα.
ΑΥΤΟΜΑΤΗ ΕΣΤΙΑΣΗ Ψυχολογικό thriller
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
Κείμενο: Γιώργος Αγγελίδης
Σκηνοθεσία: Νατάσα Παπαδάκη
Φωτογραφίες: Κωνσταντίνος Λέπουρης
Βίντεο: Blacklist Productions
Βοηθός Σκηνοθέτη: Μαρία Μπακάρα
Κινησιολόγος: Κωνσταντίνος Φρίγγας
Πρωτότυπη Μουσική: Στέλλα Σαμαρά
Σκηνικά: Βασίλης Δαρόγλου
Ενδυματολόγος: Έλενα Στρατηγοπούλου
Σχεδιασμός Φώτων: The Chameleon
Development Manager: Μαργαρίτα Μονέδα
Επικοινωνία: Καλλ. Εταιρεία Cald / Le Canard qui Parle
Social Media: Θοδωρής Ζαργκλής
Οργάνωση Παραγωγής: Μαντάμ Σαρδάμ
Πρωταγωνιστούν:
Πέτρος: Οδυσσέας Πετράκης
Μάριος: Χρήστος Ντόβας
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
– Από 8 Οκτωβρίου, κάθε Τετάρτη στις 20.00 για περιορισμένο αριθμό παραστάσεων στο Θέατρο Αργώ, Ελευσινίων 13-15 (Πλησίον του Μετρό Μεταξουργείο) | Τηλέφωνο: 2105201684 | www.argotheater.gr
Οι Nailed to Obscurityείναι στο μυαλό μου ως η φάση το μελωδικό Death Metal συναντάει την λυρικότητα των Opeth.
εν λείπουν τα alternative περάσματα στη μουσική τους, ούτε όμως και οι Doom Metal αναφορές που μόνο λίγες δεν είναι. Κάτι όμως που μου αρέσει στη μουσική τους είναι κάποιές post rock φάσεις που ταιριάζουν αρκετά στο είδος που παίζουν. Ένα είδος που θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι ένας συνδυασμός Doom και μελωδικού Death Metal.
Nailed to Obscurity: “Generation of the void”
Το νέο άλμπουμ των Nailed to Obscurity συνεχίζει την δουλειά του “Black frost”
Οι Nailed to Obscurity δημιούργησαν αξιόλογο άλμπουμ, αυτή είναι η αλήθεια για το “Generation of the void”. Είναι μια δουλειά εμπνευσμένη που έχει χαοτικά ακραία μέρη που ταιριάζουν υπέροχα με τα ήρεμα μονοπάτια που ακολουθούν στις συνθέσεις τους.
Οι progressive αναφορές έχουν πληθύνει όπως για παράδειγμα στο “Echo attempt” και στο ομώνυμο που τα jazzy σημεία δεν λείπουν. Μας κάνουν να βαριόμαστε οι Nailed to Obscurity? Δεν θα το έλεγα. Ακούγεται πολύ ευχάριστα το άλμπουμ και αυτό οφείλεται στην ποικιλία των ήχων που βγάζει. Θυμίζουν απο Dark Tranquillity και Opeth, μέχρι και Tool. Με τους πρώτους έχουν περιοδεύσει κιόλας.
Nailed to Obscurity
Τα “Glass bleeding” και “Liquid morning” είναι τυπικά Nailed to Obscurity κομμάτια με τα χαρακτηριστικά growls του Raimund Ennenga να συνεχίζουν την Åkerfeldt σχολή. Το πρώτο θα σας θυμίσει Dark Tranquillity αρκετά. Τα καθαρά του φωνητικά φέρνουν περισσότερο σε Ghost αλλά και σε Opeth σε σημεία.
Οι κιθάρες από την άλλη έχουν γίνει περισσότερο post metal φάση και έχουν περισσότερα μελωδικά solos με την σύγχρονη progressive αισθητική κυρίαρχη. Χαρακτηριστικά παραδείγματα βρίσκουμε στις συνθέσεις “The ides of life”, “Clouded frame” και “Spirit corrosion”. Στο τελευταίο έχουμε και επιρροές από Swallow the Sun χωρίς να ενοχλούν. Η ατμόσφαιρα του “Generation of the void” χαρακτηρίζεται ως Doom με την μουσική επένδυση που προανέφερα.
Το “Misery’s messenger” στην αρχή του έχει alternative metal περάσματα με τα “καθαρά” φωνητικά του Ennenga να ενισχύουν αυτόν τον χαρακτηρισμό στη συνέχεια. Ένα αρκετά διαφορετικό κομμάτι από τα υπόλοιπα που πλησιάζει τους Katatonia. Το “Overcast” είναι από τα καλύτερα κομμάτια του δίσκου για μένα. Με γερές δόσεις από Moonspell και Dark Tranquillity σε όλη την διάρκεια του κομματιού, το βάζουν ψηλά στη λίστα με τα καλύτερα του άλμπουμ.
Εν κατακλείδι
Το “Generation of the void” είναι ένα άλμπουμ που ακούγεται ευχάριστα από το σύνολο των οπαδών τους. Θέλω όμως περισσότερα πράγματα από μια μπάντα που έχει δυνατότητες που ακούγονται στο άλμπουμ αλλά όχι στο βαθμό που περίμενα. Οι οπαδοί των Dark Tranquillity και των Opeth μπορούν να σπεύσουν, εγώ θα περιμένω την επόμενη τους δουλειά.
ΟιStartthemonkey και οι Sevengill, οι δύο post metal μπάντες από την Αθήνα, είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουν την πρώτη τους κοινή περιοδεία στα Βαλκάνια.
Η περιοδεία περιλαμβάνει εννέα συνεχόμενες εμφανίσεις σε πέντε διαφορετικές χώρες, προσφέροντας στο κοινό την ευκαιρία να ζήσει την εκρηκτική ενέργεια και το ιδιαίτερο μουσικό ύφος των δύο σχημάτων, που συνδυάζουν με μοναδικό τρόπο στοιχεία από το post, το progressive και το doom/sludge metal.
Η περιοδεία αυτή σηματοδοτεί ένα σημαντικό βήμα για τις δύο μπάντες, καθώς πρόκειται για την πρώτη φορά που ενώνουν τις δυνάμεις τους για ένα εκτεταμένο ταξίδι εκτός συνόρων.
Ανυπομονούν να μοιραστούν τη σκηνή, να συλλέξουν ιστορίες του δρόμου και να γνωρίσουν από κοντά το βαλκανικό κοινό που στηρίζει με πάθος τη μουσική σκηνή της κάθε περιοχής.
Περισσότερες πληροφορίες για τις ημερομηνίες και τους σταθμούς της περιοδείας θα βρείτε παρακάτω, καθώς και στις επίσημες σελίδες των συγκροτημάτων.
Sevengill & Startthemonkey
Περιοδεία Sevengill & Startthemonkey:
30 Οκτ. Ελλάδα, Λαμία, The Blind Pig
31 Οκτ. Ελλάδα, Ξάνθη, Nostos bar
1 Νοέ. Βουλγαρία, Καζανλούκ, Hope club with S.E.E. band
2 Νοέ. Σερβία, Βελιγράδι, Klub Fest
3 Νοέ. Σερβία, Κρούσεβατς, Alternativni Kulturni Centar Gnezdo
4 Νοέ. Κόσοβο, Πρίστινα, Termokiss
5 Νοέ. Βόρεια Μακεδονία, Σκόπια, Dze Pub with Morsrot band
6 Νοέ. Βουλγαρία, Σόφια, Swingin Hall with Paracosm band
7 Νοέ. Ελλάδα, Θεσσαλονίκη, Eighthball
Υπάρχουν κάποιες μπάντες, όπως οι Primal Fearκαλή ώρα, που με ένα τηλεφώνημα κάνουν ένα “τζαμάρισμα” και βγάζουν άλμπουμ. Αυτοί είναι οι Matt Sinner και Ralph Scheepers που τόσα χρόνια στο “άρμα” των Primal Fear κυκλοφορούν δίσκους πλούσιου Heavy Metal. Μπορεί τα πρώτα τους άλμπουμ να ήταν πιο Priest και από Priest, αλλά μετά δημιούργησαν την “ταυτότητα” τους με επιτυχία.
Έτσι απλά λοιπόν, μπορούν εύκολα και βρίσκουν χρόνο και πάνε στον Dennis Ward και τα Kangaroo Studios στη Γερμανία και ηχογραφούν. Στέλνουν και για μίξη και mastering στον Jacob Hansen και όλα καλά, όλα ανθηρά. Τα όμορφα πράγματα στηρίζονται στην απλότητα και το μεράκι. Νέο άλμπουμ λοιπόν!
Primal Fear: “Domination”
Σημαντικές αλλαγές στο line up των Primal Fear
Οι Primal Fear άλλαξαν αρκετά από την εποχή του “Code red”. Για το προηγούμενο τους άλμπουμ μπορείτε να διαβάσετε την κριτική μου εδώ.
Για αρχή να αναφέρουμε ότι αποχώρησε ο Michael Ehre και την θέση του πίσω από τα drums πήρε ο André Hilgers. Tom Naumann και Alex Beyrodt αποχώρησαν από τις κιθάρες και στη θέση τους ήρθε η Thalìa Bellazecca (Ex-Frozen Crown). Στις κιθάρες παρέμεινε από το προηγούμενο άλμπουμ ο Magnus Karlsson. Ο βασικός κορμός ήταν, είναι και θα είναι οι Mat Sinner και Ralf Scheepers. Έτσι λοιπόν έχουμε απλοποίηση του line up.
Primal Fear
Το “Domination” δεν ανακαλύπτει την “πυρίτιδα” αλλά…
Είναι ένα άλμπουμ που το ακούς πολύ ευχάριστα οδηγώντας ή να βρίσκεσαι στο γυμναστήριο. Ένα άλμπουμ που διακατέχεται από όρεξη, μεράκι, τιμιότητα και αγάπη για το Heavy Metal. Οι Primal Fear ποτέ δεν ισχυρίστηκαν ότι κάνουν κάτι πολύ διαφορετικό από άλλους. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν είναι άριστοι στις αποδόσεις τους. Είχα την τύχη να τους παρακολουθήσω στην πρώτη μέρα του GMM 2016 και ήταν κάτι παραπάνω από θεαματικοί.
Τα “The hunter”, “Destroyer” και “Far away” ξεκινούν το άλμπουμ των 13 συνθέσεων με επιτυχία μιας και δεν υπάρχει μελανή στιγμή. Συνθέσεις που οι Γερμανοί γράφουν όποτε θέλουν, όπου θέλουν. Τόσο απλά. Εν τω μεταξύ το “Far away” είναι μεγάλη Powerια. Ας μην ξεχνάμε ότι ο Scheepers έχει διατελέσει μέλος των Gamma Ray στις αρχές τις καριέρας τους. Αποχώρησε λόγω απόστασης Αμβούργου και του τόπου κατοικίας του. Από την άλλη “The hunter” και “Destroyer” είναι Heavy Metal made in Germany με το vibe των Priest κυρίαρχο.
Η προσθήκη της Thalìa Bellazecca έδωσε “φρεσκάδα”
Η μπάντα έχοντας στις τάξεις της μια κιθαρίστρια σαν την Belliazecca έχει προσθέσει νέο “αίμα”. Με τον Karlsson έχουν ήδη βρει “χημεία” και το ακούς ξεκάθαρα στα “Destroyer”, “Tears of fire” και “Heroes and gods”. Το “I am the primal fear” είναι ένα κλασσικό Heavy Metal κομμάτι που θα μπορούσε άνετα να ήταν στο “Jaws of Death”. Με την πρώτη ακρόαση ένα από τα αγαπημένα μου κομμάτια έγινε το “Tears of fire” το οποίο είναι ένα old school Heavy Metal κομμάτι με πιασάρικες μελωδίες και δυναμικά φωνητικά. Ότι πρέπει και για single.
Διαπιστώνουμε με την πάροδο του άλμπουμ ότι οι Primal Fear δείχνουν να μην στερεύουν από μελωδίες. Τα “Tears of fire” και “Scream”, όπως και προ είπαμε και το “Heroes and gods” σφύζουν από έμπνευση. Κλασσικό Heavy/Power Metal που δεν απογοητεύει. Από την άλλη η εμπιστοσύνη που απολαμβάνει η 25χρονή Thalìa Bellazecca από τους υπόλοιπους της δίνει χώρο να ξεδιπλώσει τις αρετές της πάνω στην εξάχορδη θεά.
Το “Hallunications” είναι μια μπαλάντα με όμορφα solos από Karlsson και Bellazecca που θα μπορούσε εύκολα να ήταν σε ένα solo album ενός από τους δυο. Συνέχεια με το “Eden” που έχουμε την συμμετοχή της Melissa Bonny των Ad Infinitum. Ένα μεγάλο σε διάρκεια κομμάτι για τα standards των Primal Fear.
Το “Eden” είναι ένα απολαυστικό κομμάτι με λυρισμό και με τα πλήκτρα να προσφέρουν μια πομπώδη και επική ατμόσφαιρα. Η συνύπαρξη των Bonny και Scheepers στα φωνητικά θα σας πάνε πίσω στο χρόνο όταν και είχε ερμηνεύσει ο δεύτερος το “Every time it rains” με την Simone Simons των Epica για λογαριασμό του αξιόλογου “A new religion”.
Primal Fear
Ένα πλούσιο άλμπουμ με 13 συνθέσεις
Θα μπορούσαν να ήταν λιγότερες, μας και βέβαια. άνετα σταμάταγε το άλμπουμ στο “Scream”. Υπήρχε περίσσεμα άρα δεν προσθέτουμε άλλες τέσσερις συνθέσεις θα είμαι οι αρχηγοί? Δεν τους νοιάζει, έχουν “χτίσει” όνομα και κάνουν ότι θέλουν μέσα σε μια ώρα που διαρκεί το “Domination”. Ακούγονται ευχάριστα όμως τα “Τhe dead don’t die” και “Crossfire” τα οποία έχουν riffs και μελωδίες που αντιπροσωπεύουν πλήρως το είδος. Το “March boy march” είναι ένα περίεργο κομμάτι για Primal Fear αλλά γενικά είναι οκ. Θα σας φέρει στο νου τους Accept. Για το τέλος άφησαν μια κλασσική μπαλάντα για το είδος, το “A tune I won’t forget” που κλείνει υποδειγματικά το άλμπουμ.
Εν κατακλείδι
Αυτό που είπα και στην αρχή. Δεν ανακαλύπτουν κάτι νέο με το “Domination” που να σημειώσουμε ότι κυκλοφορεί από την Reigning Phoenix Music. Απλά προσθέτουν άλλον ένα πολύ αξιόλογο δίσκο στην ήδη πλούσια καριέρα τους. Από ένα σημείο και μετά μπάντες όπως οι Primal Fear απλά συναντώνται, παίζουν μουσική και περιοδεύουν. Δεν έχουν να αποδείξουν τίποτα. Για τους λάτρεις του είδους, σπεύσατε.
Το poster της Ευρωπαϊκής περιοδείας των Primal Fear με τους Eleine
ONE LITTLE VICTORY PROUDLY PRESENTS, Jon Voyager band “On the Road” tour 21 – 30 Οκτωβρίου 2025 σε Ιωάννινα, Θεσσαλονίκη, Βόλος, Λάρισα και Σπάρτη.
Jon Voyager
Ο ερχομός του φθινοπώρου βρίσκει τον Jon Voyager (κατα κόσμον Γιάννη Βογιαντζή) και την μπάντα του “καθ’οδόν” – τόσο ως προς την πρώτη περιοδεία της JV full band εκτός Αθηνών με ζωντανές εμφανίσεις σε πέντε πόλεις, όσο και προς την ολοκλήρωση και κυκλοφορία νέου υλικού δύο χρόνια μετά την κυκλοφορία του πρώτου του προσωπικού δίσκου.
Μετά από είκοσι χρόνια μουσικής πορείας ως solo act, τραγουδιστής των progsters Need και των party bands Bejeezus και Yakuza Six, ο Jon Voyager κυκλοφόρησε το 2023 το ντεμπούτο του με τίτλο “Monsters” (One Little Victory Records). Μέσα στα οκτώ τραγούδια του άλμπουμ χώρεσε ό,τι δεν είχε βρει την θέση του μέχρι τώρα, συστήνοντας στο κοινό μια διαφορετική πλευρά του μουσικού εαυτού του από αυτήν που μέχρι τότε τον είχε συνηθίσει. Παίρνοντας απόσταση από τον βαρύ “μεταλλικό” ήχο, ξεδίπλωσε τις πιο εναλλακτικές πτυχές του, μπολιάζοντας alternative rock αισθητική με ταξιδιάρικες συνθέσεις, στίχους για τις σχέσεις και τα μυστικά της πόλης με λίγο urban ρομαντισμό, και groove ποτισμένο με αλκοόλ και αναμνήσεις.
Jon Voyager promo pic by Tony Kris
Από τις 21 Οκτωβρίου και για πέντε ημερομηνίες, το σχήμα θα ταξιδέψει σε Ιωάννινα, Θεσσαλονίκη, Βόλο, Λάρισα και Σπάρτη, άλλοτε σε σκηνές γνώριμες και άλλοτε σε νέους χώρους, προσκαλώντας το κοινό να ταξιδέψει μαζί του μέσα από την μουσική.
See you “on the road”, then?
21/10 Ιωάννινα – Brigada of Domovoi
22/10 Θεσσαλονίκη – Rover Bar
23 /10 Τρίκαλα-Cardinal Bar
24/10 Βόλος – Argoriders Club
25/10 Λάρισα – Στίλβη Bar
30/10 Σπάρτη – Retro Live Bar
Οι Ιταλοί Power Metal RISEN CROW παρουσιάζουν το ομώνυμο single από το άλμπουμ “Requiem For a Damned Love” από την Rockshots Records.
Δείτε το video του “Requiem For a Damned Love“:
Το συγκρότημα παρουσιάζει το ομώνυμο single από το άλμπουμ “Requiem For a Damned Love“.
Οι Risen Crow
είναι ένα power metal συγκρότημα με gothic dark επιρροές, που σχηματίστηκε το 2020 στη Ρώμη. Η ιδέα της δημιουργίας του συγκροτήματος προέκυψε όταν οι Claudio Vattone, Antonella Della Monica (φωνητικά) και Giuseppe Longo (κιθάρα) συναντήθηκαν, με κοινά στοιχεία που τους ενώνουν το πάθος τους για το metal και τους σκοτεινούς ήχους της gothic μουσικής.
Το διαφορετικό μουσικό τους υπόβαθρο συνέβαλε στη δημιουργία ενός πρωτότυπου μουσικού μείγματος. Αυτή η ποικιλομορφία έγινε ένα από τα δυνατά τους σημεία, επιτρέποντας στους Risen Crow να πειραματιστούν και να συνδυάσουν διάφορα στυλ, διατηρώντας πάντα μια σταθερή βάση στο power metal και τον gothic/dark ήχο.
Υπέγραψαν με την δισκογραφική εταιρεία Rockshots και το πρώτο τους άλμπουμ, “Requiem For a Damned Love”, κυκλοφόρησε στις 28 Φεβρουαρίου 2025, μαζί με τα τρία πρώτα μουσικά τους βίντεο: “Risen Crow”, “Believe in Me” και “Black Widow”.
Πριν περάσουμε στο “Borderland” των Amorphis, να παραθέσουμε κάποια νέα σχετικά με αυτή την σπουδαία μπάντα.
Οι Φινλανδοί βγαίνουν σε περιοδεία αυτόν τον μήνα με τους Arch Enemy, Eluveitie και Gatecreeper. Παρακάτω σας παραθέτουμε τις ημερομηνίες αν τυχόν κανονίσετε ένα ταξιδάκι στην Ευρώπη, καλό θα είναι να τους παρακολουθήσετε. Προσωπικά “χτύπαγα” μια Λυόν ή Στοκχόλμη. Πάμε στο νέο άλμπουμ τώρα το οποίο, αν κρίνουμε από τα singles που ακούσαμε τους προηγούμενους μήνες, δεν πέσαμε έξω στην πρόβλεψη μας. Σας είχαμε ενημερώσει εδώ για το τι ερχόταν.
Το Poster με την φθινοπωρινή περιοδεία των Amorphis με τους Arch Enemy, Eluveitie και Gatecreeper
Πάμε στο “Borderland”, το 15ο άλμπουμ των Amorphis
Παλιά, και μιλάμε όταν ήμουν στις ηλικίες 15 με 18 ετών, τις πλείστες φορές επέλεγα να αγοράσω CD μόνο από το εξώφυλλο. Αν κυκλοφορούσε εκείνη την εποχή το “Borderland”, θα το είχα αγοράσει λόγω artwork ξεκάθαρα. Η δουλειά του Marald van Haasteren (Marald Art) δεν χωράει αμφιβολία ότι είναι εντυπωσιακή πέρα για πέρα.
Εξώφυλλο με εκπληκτικές λεπτομέρειες που βγάζει προς τα έξω με μεγάλη επιτυχία τον κόσμο των σημερινών Amorphis.
Amorphis: “Borderland”
Τα “Light and shadow” και “Dancing shadow” μας εντυπωσίασαν με τις μελωδίες τους και την αμεσότητα τους. Με το πρώτο άκουσμα καταλαβαίνεις ότι ο προορισμός τους ήταν να δώσουν ακριβώς πως θα ακούγονται οι Φινλανδοί στο “Borderland” και τα κατάφεραν περίφημα. Ακούγοντας το πρώτο κομμάτι, “The circle”, καταλαβαίνεις γιατί κυκλοφόρησε το “Dancing shadow” ως single.
Οι εναλλαγές του Tomi Joutsen στα brutal και “καθαρά” φωνητικά για άλλη μια φορά εντυπωσιάζουν. Είχα αναφέρει κάποτε, πριν πολλά χρόνια για την ακρίβεια, ότι η το να βρεθεί στο δρόμο τους ο Tomi ήταν σαν να ξετρύπωσαν θησαυρό στην άμμο.
Το “Bones” θα σας μεταφέρει στο παρελθόν τους, τα riffs είναι ασήκωτα και η πλειονότητα των φωνητικών είναι ακραία. Το refrain πάντως είναι όλα τα λεφτά με την συνοδεία των πλήκτρων να ταιριάζει “γάντι”. Ένα κομμάτι που θα σας φέρει στο νου την διαφορά που έκανε το “Greed” στο συνολικό αποτέλεσμα του “Tuonela”.
Με το πρώτο άκουσμα του άλμπουμ, για κάποιο περίεργο λόγο, ξεχώρισα το “Fog to fog”. Τα συναισθήματα που σου γεννιούνται ακούγοντας τον μαγευτικό λυρισμό των κιθάρων και των πλήκτρων είναι απερίγραπτο. Τα φωνητικά του Tomi για μια ακόμη φορά προσδίδουν την τελική πινελιά αριστείας. Τα πλήκτρα του Santeri Kallio για άλλη μια φορά σε “ταξιδεύουν” σε συνοδεία με τις μελωδίες των Esa Holopainen και Tomi Koivusaari.
Το “The strange” κυμαίνεται πάνω στις “επιταγές” που εδραίωσε το “Halo”, ένα πολύ όμορφο κομμάτι που ακούγεται ευχάριστα. Για την ακρίβεια το θεωρώ πολύ έξυπνο στον τρόπο που τα πλήκτρα συναντούν τις κιθάρες. Καλά για το φωνητικά του Tomi, αδιανόητα για μια ακόμη φορά.
Το νέο άλμπουμ όσο το ακούς καταλαβαίνεις ότι είναι ένα “σκαλοπάτι” πάνω από τον προκάτοχο του. Αυτό το καταλαβαίνεις μετά από πολλές ακροάσεις. Ας πούμε την πρώτη φορά που άκουσα το “Tempest” σκέφτηκα γιατί να υπάρχει αυτό το κομμάτι εδώ, δεν ταιριάζει και τόσο. Μετά όμως κατάλαβα, ότι αυτά τα περάσματα με τις ακουστικές κιθάρες προσφέρουν κάτι το διαφορετικό με τα υπέροχα φωνητικά του Joutsen και το ξέσπασμα σαν καταιγίδα κατά μεσής της σύνθεσης.
Το πιο σημαντικό “κλειδί” για την επιτυχία του άλμπουμ είναι η ποικιλία που εκπέμπει και ο λυρισμός που χτυπάει “κόκκινο”. Τα solos στο “Tempest” είναι Amorphis από την Κύπρο μέχρι και το Ελσίνκι. Και ναι μετά από πολλά ακούσματα, έχω προβεί στον ισχυρισμό ότι αυτό μπορεί να είναι και το καλύτερο κομμάτι του άλμπουμ.
Amoprhis
Το “Light and shadow” είναι καταδικασμένο για επιτυχία
Είναι επιτυχία γιατί πολύ απλά κουβαλάει τις πιο πιασάρικες μελωδίες του άλμπουμ και ήδη σκέφτομαι ότι θα είναι αναντικατάστατο στα shows τους. Ένα κομμάτι γεμάτο συναίσθημα και την σημερινή “σφραγίδα” των Amoprhis να λάμπει.
Κομμάτια σαν το “The lantern” αποτελούν την ήρεμη δύναμη σε κάθε άλμπουμ των Amorphis. Μπορεί να μην εντυπωσιαστείς από την αρχή, αλλά με τα συνεχή ακούσματα καταλαβαίνεις ότι κουβαλάει και αυτό κάτι ιδιαίτερο, όπως την ατμόσφαιρα κατά μεσής του κομματιού. Εν τω μεταξύ, θύμισε και λίγο Jean Michel Jarre σε σημεία και ταίριαζε τέλεια. Το ομώνυμο κομμάτι είναι μια κλασσική Amorphis σύνθεση που θα μπορούσε εύκολα να ήταν στο “Skyforger” ας πούμε.
Amorphis
Το “Despair” με την πρώτη μελωδία σηματοδοτεί και το τέλος του άλμπουμ, μπορώ να πω ότι ήταν και το κατάλληλο κομμάτι για επίλογο. Το rhythm section εδώ είναι σε πρωταγωνιστικό ρόλο με τα ξεσπάσματα που έχει το κομμάτι, από την άλλη οι γαλήνιες μελωδίες των πλήκτρων και των κιθάρων σε “ταξιδεύουν” στην πατρίδα τους.
Οι Amorphis στα Hansen Studios με τον παραγωγό τους Jacob Hansen
Μερικές σκέψεις για το τέλος
Να πούμε κάτι από την αρχή. Οι Amorphis δεν θα κυκλοφορήσουν ξανά “Tales from a thousand lakes”, “Elegy” και “Tuonela”. Αυτοί οι δίσκοι κυκλοφόρησαν την κατάλληλή εποχή, πραγματοποιήσαν τεράστια επιτυχία και οδήγησαν τους Amorphis στην κορυφή του μαζί με άλλες μπάντες τότε. Οι Φινλανδοί είναι μια μπάντα που της αρέσει να εξελίσσεται διατηρώντας την “ταυτότητα” της ακέραια. Έτσι και εδώ διατήρησαν τον συνδυασμό Heavy Metal και Folk Metal σταθερό. Με το “Borderland” οι Amorphis εκπέμπουν εμπιστοσύνη για άλλη μια φορά για τον ακροατή που ξέρει ότι το άλμπουμ αυτό θα παραμείνει στη λίστα του για πολύ καιρό.
Η επερχόμενη περιοδεία των Amorphis στη πατρίδα τους
Αγαπημένη και μια από τις πιο τίμιες μπάντες της σκηνής οι Acid Death. Δίσκοι όπως “Pieces of mankind”, “Random’s pilgrimage” και “Hall of mirrors” είναι πολύ ψηλά για μένα, ποιοτικό και μελωδικό Death Metal όπως αρμόζει. Βέβαια εγώ τους έμαθα από την συλλογή “Warzone VI” και το κομμάτι “Frozen heart” από το ντεμπούτο τους, “Pieces of mankind”. Άρα έχουμε προϊστορία με την μπάντα από τότε που πήγαινα Γυμνάσιο. Μιλάμε για το σωτήριον έτος, 1998. Κάθε μήνα σκοτωνόμασταν με τον περιπτερά γιατί δεν είχε έρθει το τεύχος και παίρναμε τηλέφωνα Αθήνα. Ηρωικές εποχές.
Η συλλογή “Warzone VI” που συνοδευόταν με κάθε τεύχος του Metal Invader στα τέλη της δεκαετίας του ’90(Source: Personal Archive)
Οι Acid Death κυκλοφορούν νέο άλμπουμ τον Νοέμβριο
Συγκεκριμένα το κυκλοφορούν στις 21 Νοεμβρίου υπό την στέγη της Γερμανικής 7Hard. Εμείς στο Afternoiz το λάβαμε πιο νωρίς για να σας ενημερώσουμε τι θα ακούσετε στο “Evolution”. Η αλήθεια είναι ότι μιλάμε για ένα άλμπουμ που σίγουρα θα σας αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις. Δεν μπορώ να καταλάβω τι μπορεί να πάει στραβά όταν μια μπάντα δεν έχει απογοητεύσει μέχρι και το 2019. Πάμε λοιπόν να δούμε τι έκαναν τα αλάνια στο “Evolution”.
Acid Death: “Evolution”
Ένα άλμπουμ που κυλάει “νεράκι” μόλις το ξεκινήσεις, έχοντας κομμάτια που σου μένουν στο μυαλό κατευθείαν. Με μελωδίες βγαλμένες κατευθείαν από την σχολή Amott και riffs βασισμένα στη Γερμανική των μεγάλών Thrashers σχολή. Ο συνδυασμός Γερμανικής και Σουηδικής σχολής είναι στα καλύτερα του εδώ. Τα ακούς κατευθείαν αυτά τα “ηχοχρώματα” στα “Coded dominion” και “Flesh dancing in the fire”. Η παραγωγή που έχει πραγματοποιηθεί στα Sierra Studios είναι “καθαρή” και ακούγονται όλα όπως πρέπει.
Επιρροές σωστά χρησιμοποιημένες κάτω από τον Acid Death “μανδύα”
Τα φωνητικά του Σάββα είναι ότι πρέπει για μια ακόμη φορά, ακούς καθαρά τους στίχους και θα σας φέρουν στο νου των Mille των Kreator. Στο “Rise of salvation” οι επιρροές από Carcass κάνουν την εμφάνιση τους, έχοντας ως “οδηγό” τα χαρακτηριστικά made in Germany riffs των Acid Death. Στο “The gateway to knowledge” έχουμε την συμμετοχή δυο θρυλικών καλλιτεχνών στο χώρο του Death Metal. Ο κύριος Kelly Shaefer, γνωστός σε όλους μας από τους Atheist, προσφέρει τα φωνητικά του εδώ. Στην κιθαριστική συνεισφορά βρίσκουμε τον James Murphy, γνωστό σε όλους μας από την θητεία του σε Death, Testament και Obituary. Χαμός λέμε!
Ένα κομμάτι το οποίο φέρει στο φως την αγάπη των Acid Death για το Αμερικάνικο Death Metal. Μια σύνθεση που ξεκάθαρα φέρει μια διαφορετική “όψη” των Αθηναίων Death metallers. Τα “Shadows of our despair” και “Fallen empires” τιμούν τις Γερμανικές τους “ρίζες” με τους αγαπημένους μας Destruction και Kreator σε πρώτο πλάνο. Στο δεύτερο έχουμε DiGiorgio φάση στο solo του μπάσο. Μέχρι τώρα το άλμπουμ είναι πολύ καλό, δεν “χάνει” πουθενά και δεν υπάρχουν ούτε καν fillers. Είναι με τέτοιο τρόπο δομημένο που δεν κάνει τον ακροατή να βαριέται. Οι κιθάρες των Αναγνώστου και Κωστόπουλου διαθέτουν την προσωπικότητα που χρειάζεται μια μπάντα σαν τους Acid Death για το είδος. Δεν περιμέναμε λιγότερα πράγματα.
Οι δυο τελευταίες συνθέσεις συνεχίζουν την prog φάση του “Fallen empires” με επιτυχία, με τα “καθαρά” φωνητικά να προσδίδουν έναν δυστοπικό χαρακτήρα. Η θεματολογία του άλμπουμ που έχει να κάνει με την σύγχρονη εποχή και πως αυτή μας εξαθλιώνει και οδηγεί στην εξάλειψη του ανθρώπινου συλλογισμού, απαιτεί τέτοιες προσθήκες στις συνθέσεις. Αυτά τα νοσταλγικά και καταθλιπτικά περάσματα τα βλέπουμε έντονα στο δεύτερο μισό του άλμπουμ και ειδικά στα “Fallen empires” και “(Walking) the path of certainty”.
Acid Death
Η τελευταία σύνθεση του άλμπουμ είναι η “ταυτότητα” του “Evolution”. Φέρει όλα τα στοιχεία που το κάνουν ξεχωριστό και να κερδίζει μια θέση ψηλά στην κορυφή που βρίσκονται όλα τα προηγούμενα άλμπουμ τους. Το “Evolution” τον κερδίζει τον ακροατή με την αμεσότητα, την τιμιότητα και την διαφορετικότητα που το διακατέχει. Να σημειώσουμε ότι το εκθαμβωτικό εξώφυλλο είναι δια χειρός Γιάννη Νάκου (Remedy Art Design).
Επίλογος
Η νέα δουλειά των Acid Death θα μείνει καιρό στα playlist μου, εκεί που βρίσκονται όλες οι αγαπημένες Death Metal μπάντες μου. Το “Evolution” είναι ένα άλμπουμ που είναι πάνω από όλα δουλεμένο μέχρι και το τελευταίο λεπτό, τίποτα δεν είναι στην τύχη εδώ μέσα. Αυτή η κυκλοφορία αξίζει κάθε cent της.
Και όμως…πέρασαν 40 χρόνια από το θρυλικό ντεμπούτο “Indiscreet” των FM! Ένας δίσκος-ορόσημο για τον AOR ήχο που σημάδεψε μια ολόκληρη γενιά με τα κλασικά τραγούδια και την κρυστάλλινη παραγωγή του. “That Girl”, “I Belong To The Night”, “Frozen Heart”, “Other Side of Midnight”, “American Girls” και τόσα άλλα!
Μετά τη sold out συναυλία των FM
το Νοέμβριο του 2024, σκεφτήκαμε ότι θα ήταν μία καλή ευκαιρία να πείσουμε τους FM να παίξουν ζωντανά ολόκληρο το “Indiscreet” -σε ένα αποκλειστικό για τη χώρα μας show- στην Αθήνα!
Φυσικά, δεν θα λείψουν και όλα τα κλασικά hits από τους επόμενους δίσκους αλλά και τα νέα κομμάτια από το τελευταίο τους album “Brotherhood”. Τέτοια live events στον hard rock ήχο συμβαίνουν πολύ σπάνια (για να μην πούμε…ποτέ) στη χώρα μας.
fm-stuart-hollingsworth
Για αυτό ας είμαστε όλοι εκεί!
Είσαστε έτοιμοι, λοιπόν, να υποδεχτούμε ξανά στην Αθήνα τους Steve Overland, Merv Goldsworthy, Pete Jupp, Jim Kirkpatrick & Jem Davis;
Ημερομηνία: Σάββατο, 18 Απριλίου 2026
Το μέρος: Κύτταρο Club (Ηπείρου 48 και Αχαρνών)
Τιμή Εισιτηρίου: 25 Ευρώ (Early Bird – περιορισμένος αριθμός εισιτηρίων- μόνο μέσω ηλεκτρονικής προπώλησης) / 30 Ευρώ (Προπώληση) / 35 Ευρώ (στην πόρτα)
Σημεία Πώλησης Hard Copy Εισιτηρίων (κατόπιν ανακοίνωσης): Metal Era, Sirens Records, με DM στο Rockpages
Το Hardvision είναι ένα νέο project με ισχυρή παρουσία στη rave σκηνή της Αθήνας, παρουσιάζοντας μηνιαίες εκδηλώσεις σε επιλεγμένα underground σημεία της πόλης. Από διώροφα clubs που φιλοξενούν DJs διαφορετικών techno υποειδών, έως party σε εγκαταλελειμμένα κτήρια και θεατρικούς χώρους, κάθε event αποτελεί μια μοναδική εμπειρία.
Κεντρικός στόχος του project είναι η ανάδειξη της δυναμικής των τοπικών καλλιτεχνών, προσφέροντάς τους έναν δημιουργικό χώρο χωρίς περιορισμούς. Το Hardvision δεν διαθέτει μόνιμους residents· λειτουργεί ως ανοιχτή πλατφόρμα και «αγκαλιά» για όλα τα rave collectives της Αθήνας, μετατρέποντας κάθε διοργάνωση σε γιορτή ενότητας.
hardivision
Στις 4 Οκτωβρίου, το Hardvision παρουσιάζει το μεγάλο του Showcase στο Temple, μια βραδιά αφιερωμένη αποκλειστικά στους Έλληνες παραγωγούς ηλεκτρονικής μουσικής που εξειδικεύονται στην hard techno, acid, industrial και schranz.
Με στόχο τη διαρκή εξέλιξη της εγχώριας techno σκηνής, το Hardvision συνεχίζει να επεκτείνει τα όρια του ήχου και της συλλογικής εμπειρίας.
Hardvision (GR)
Είναι το νέο, ανατρεπτικό project που έρχεται να αφήσει το στίγμα του στην αθηναϊκή rave κουλτούρα, ανανεώνοντας την εμπειρία της ηλεκτρονικής μουσικής. Με μηνιαία events σε προσεκτικά επιλεγμένα, underground σημεία της πόλης, από multi stage clubs έως εγκαταλελειμμένους χώρους που μεταμορφώνονται, κάθε event υπόσχεται μια αξέχαστη εμπειρία.
Βασική επιδίωξη του είναι η ισχυρή υποστήριξη και προβολή των τοπικών καλλιτεχνών, προσφέροντάς τους μια πλατφόρμα δημιουργίας χωρίς περιορισμούς. Το project λειτουργεί ως μια ανοιχτή αρένα για όλα τα rave collectives της Αθήνας, προωθώντας τη συνεργασία και την αίσθηση κοινότητας.
Στις 4 Οκτωβρίου, μπαίνει δυναμικά στη νύχτα της underground Αθήνας με ένα μεγάλο Showcase στο Temple, μια βραδιά αφιερωμένη στους locals και το ελληνικό ταλέντο της ηλεκτρονικής μουσικής. Εκρηκτικά sets από Έλληνες παραγωγούς με hard techno, acid, industrial και schranz, φέρνοντας στο Black Temple τη ζωντάνια της εγχώριας σκηνής.
Με πυρήνα και προσήλωση στην εξέλιξη της techno σκηνής, το Hardvision διευρύνει συνεχώς τα όρια του ήχου και εμπλουτίζει την electified εμπειρία.
– ALISA MURPHY (hardvision)
– DEADLY8 B2B SE7EN
– ZERO F & KREZ (outdoors)
– NO – MAD (hardvision)
– ALYW (Øcton890)
– V.rox
Σάββατο 4 Οκτωβρίου 2025
Black Temple Athens
Ιάκχου 17
Athens, Greece
Doors: 20:30
Tickets at ra.co
Early bird: 8€
General admission 10€
Η Lola Young που κατάφερε μέσα σε λίγο διάστημα και με ένα single να σπάσει τα δεσμά, κατέρρευσε επί σκηνής πριν από λίγες ημέρες. Συγκεκριμένα, στο φεστιβάλ All Things Go στο Forest Hills Stadium στη Νέα Υόρκη δεν φάνηκε και πολύ τυχερό για την τραγουδίστρια, στις 27 Σεπτεμβρίου.
Στα 24 της χρόνια, βρέθηκε να καταρρέει ενώ ερμήνευε το «Conceited» από το δεύτερο άλμπουμ της «This Wasn’t Meant For You Anyway». Η είδηση έγινε γνωστή από τα κοινωνικά δίκτυα που πήραν φωτιά με τη λυπηρή αυτή στιγμή. -Για ευνόητους λόγους, δεν θα σας το δείξουμε.
Μεταφέρθηκε εσπευσμένα εκτός σκηνής από την ομάδα της και ενώ νωρίτερα προσπαθούσε να τους δείξει ότι δεν είναι καλά. Κατά τη διάρκεια της παράστασής είχε αναφέρει στο κοινό ότι «πέρασε δύο δύσκολες μέρες» λόγω ενός «ευαίσθητου θέματος», οπότε και να την συγχωρέσουν για τυχόν “λάθη”.
Lola Young – Το μήνυμα στο κοινό
Από την δημοσίευση των videos και μετά, τα σχόλια πολλά. Αρνητικά και θετικά που δεν βοήθησαν ιδιαίτερα την Lola. Η επικοινωνία της μέσω του Instagram και το μήνυμα που άφησε, ηρέμησε κάπως τα κακεντρεχή πνεύματα.: «Γεια σας, για όσα είδαν την εμφάνισή μου στο All Things Go σήμερα, είμαι καλά τώρα. Σας ευχαριστώ για την υποστήριξή σας, Lola».
Ακολούθησε αναλυτική ενημέρωση μέσω ανάρτησης και επιβεβαίωσε ότι αποσύρθηκε από το φεστιβάλ All Things Go που θα πραγματοποιούνταν στις 28 Σεπτεμβρίου στην Ουάσινγκτον.
«Λυπάμαι που επιβεβαιώνω ότι δεν θα παίξω στο All Things Go στην Ουάσινγκτον σήμερα. Αγαπώ αυτή τη δουλειά και ποτέ δεν θεωρώ τις δεσμεύσεις μου και το κοινό μου δεδομένες, οπότε λυπάμαι για όσα θα απογοητευτούν από αυτό.
Ελπίζω να μου δώσετε μια άλλη ευκαιρία στο μέλλον. Ευχαριστώ όσα όσα με ακούνε και νοιάζονται. Σε όλα όσα αγαπούν να εκφράζουν την κακία τους στο ίντερνετ, παρακαλώ, δώστε μου μια μέρα ρεπό».
The occult doom-rock sextet Wolvennest, follows the details on their upcoming ‘Procession‘ LP sharing the second single. Available from now on.
After a decade, four full-length offerings, and a string of other releases (EPs, a live ritual, and a collaborative album under The Nest banner alongside members of Ruins of Beverast, Primordial, Dool, and Saturnalia Temple), the occult doom-rock sextet Wolvennest return with their most ambitious work yet: the double album Procession, out October 17th via Consouling Sounds on CD digipack, LP (including a limited edition), and digital formats.
The release will be followed by a European tour alongside Dolch and Double Darkness. Forged from backgrounds in Rock, occult Doom, Psychedelia, and Black Metal, the Belgian coven has earned a formidable reputation across Europe through transcendent performances at Hellfest, Roadburn, relentless tours, and fevered club rituals. With three guitars forming a wall of sound, the spectral wail of a theremin, sacred projections, and altar-like stage presences, every Wolvennest appearance becomes less a concert than a ceremony – an offering to Death itself.
“We record when we want, with no pressure and no interference from outside forces. We cultivate our own domain, a sanctum where outcasts and zealots still take the time to listen deeply, to feel the music like a bad trip unraveling,” declares guitarist and synth-conjuror Corvus.
Once more mixed and mastered by Déhà at Blackout Studio in Brussels, Procession approaches eighty minutes of unrelenting atmosphere. “Our previous work was a side A/side B journey, but we all felt that returning to a longer format meant erasing boundaries altogether. Procession is an all-or-nothing offering – it begins with warmth and ascends into death and despair,” continues Corvus.
True to tradition, Wolvennest once again summon a guest voice. “In 2019, we witnessed Adaestuo in Brussels – one of the most harrowing Black Metal rites we have ever seen,” recalls guitarist Michel Kirby. “It became instantly clear that Hekte Zaren was the perfect vessel for the song Tarantism. She is a key to the Otherworld, a rarity in these times. We are blessed, or perhaps cursed, to have her presence woven into our music. In the past we’ve had Dagur from Misþyrming, Der Blutharsch, King Dude, and Alex from Ruins of Beverast – all people who create music for the right reasons. Hekte Zaren is no exception.”
Doom, Black Metal, Rock, ambient, even cinematic echoes – all converge in Wolvennest’s sound, defying genre confines. “It has never been an obstacle, but rather a gift,” says singer and theremin-priestess Shazzula. “It allows us to perform at Doom/Stoner gatherings as well as at Black Metal ceremonies.”
Lyrically, the album’s message is stark.
“Strip the word procession of its religious bindings,” explains lead guitarist Marc De Backer. “This world has had its chance, and our species has failed utterly. This procession is the soundtrack of our extinction, plain and simple.”
Procession also marks the first recording with new bassist VaathV. “I’ve known the band from its inception, witnessed its evolution, and was born ready. In the studio, I nearly discovered the songs as I recorded them. A challenge, yes, but that’s Wolvennest. The moment itself carries the magic, both live and behind the veil. We are not a jam band, but the spirit of the 70s, when audacity was exalted, still runs through us.”
As with every release, Procession holds its own addictive hymn – this time, The Shadow on Your Side. “The track wasn’t even supposed to make the album,” reveals drummer Bram Moerenhout. “But I finished my parts earlier than expected, so I gave it a chance, without a guide, without tracks to follow. I trusted the demo, and the final incarnation astonished me. It’s one of those songs that lingers after a single listen, yet it still breathes with Wolvennest’s essence – layered guitars, hidden keys, and an aura that won’t let go.”
Wolvennest-Artwork by Art of Maquenda
Wolvennest
have never sought universality. With Procession, they plunge unflinching into the vortex, heedless of outside judgment. “It has always been our creed: we must revel in the entire process to conjure something true. That’s why we entrusted Arts of Maquenda with the artwork and Void Revelations with our image. These are people who know us not only as musicians, but as human beings. We wanted that intimacy to resonate in every facet.”
Following the initial announcement, Wolvennest are happy to present ‘The Shadow On Your Side’ – second single off ‘Procession’ is available now on. Pre-order the LP coming out October 17 via Consouling Sounds here.
Οι Demidead, η ανερχόμενη δύναμη στην παγκόσμια metal σκηνή, ανακοινώνει με υπερηφάνεια την επίσημη συνεργασία της με την Two Notes Audio, την παγκοσμίου φήμης καινοτόμο εταιρεία στην επαγγελματική τεχνολογία ήχου.
Αυτή η συνεργασία σηματοδοτεί ένα ισχυρό νέο κεφάλαιο, φέρνοντας την απαράμιλλη ακρίβεια και ένταση της Two Notes Audio σε κάθε ζωντανή εμφάνιση και ηχογράφηση στούντιο. Γνωστή για την ώθηση των ορίων της heavy μουσικής, η μπάντα είναι πλέον πλήρως εξοπλισμένη για να προσφέρει μια ακόμη πιο εκρηκτική ηχητική εμπειρία στους θαυμαστές της παγκοσμίως.
«Είμαστε πέρα από κάθε υπερηφάνεια που συνεργαζόμαστε με την Two Notes Audio — ο ήχος τους θα τροφοδοτήσει το χάος πίσω από κάθε σκηνή και κάθε δίσκο που δημιουργούμε», δήλωσε η μπάντα σε κοινή της δήλωση. «Αυτή είναι μόνο η αρχή και θα είναι δυνατή».
Με αυτή τη συνεργασία, συνεχίζουν να επεκτείνουν την εμβέλειά τους, συνδυάζοντας αδιάκοπη ενέργεια με ηχητική μηχανική παγκόσμιας κλάσης. Οι θαυμαστές μπορούν να περιμένουν πρωτοποριακές εμφανίσεις και ηχογραφήσεις που επαναπροσδιορίζουν την έννοια του σύγχρονου metal.
Μείνετε συντονισμένοι — το επόμενο κεφάλαιο των Demidead μόλις ξεκίνησε!
Μέσα σε όλα, όπως ήδη γνωρίζετε, η Florence Welch ανακοίνωσε και περιοδεία, που θα λάβει χώρα το 2026 σε Ηνωμένο Βασίλειο και Ευρώπη για το νέο δίσκο ‘Everybody Scream’ tour.
Με στάσεις σε Γλασκόβη, Μπέρμιγχαμ, Μάντσεστερ, Παρίσι για να μπει το νέο έτος μαγικό… Η περιοδεία θα ξεκινήσει στο SSE Arena του Μπέλφαστ στις 6 Φεβρουαρίου, ενώ θα ακολουθήσουν δύο στάσεις στο O2 Arena του Λονδίνου αργότερα τον ίδιο μήνα, με το Paris Paloma να ανοίγει τις συναυλίες και στις 18 ημερομηνίες.
Η πώληση των εισιτηρίων ξεκίνησε στις 5 Σεπτεμβρίου και μπορείτε να δείτε όλες τις ημερομηνίες. Τσέκαρε κάνοντας κλικ εδώ.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Υπάρχει προσδιορισμός και αποθήκευση δεδομένων. Πληροφορίες σχετικά με την επεξεργασία δεδομένων και τη δυνατότητα άρνησης αυτής περιλαμβάνονται στην πολιτική απορρήτου.