HALO: Ο Master Chief έδωσε την τελευταία του μάχη στο Paramount+ μετά από δύο σεζόν.
Για τους fans του παιχνιδιού και όχι μόνο, η τηλεοπτική σειρά HALO ακυρώθηκε επίσημα από την Paramount. Και λέω δυστυχώς γιατί περιμέναμε πολλά ακόμα να δούμε!
Εξ’αρχής όμως θα πρέπει να αναφέρω ότι μέσα σε αυτές τις 2 σεζόν είδαμε μια προσπάθεια προσαρμογής του παιχνιδιού και των κανόνων αυτού. Παράλληλα είδαμε και κάποιες σοβαρές αλλαγές στα αρχικά βιντεοπαιχνίδια Halo.
Η ανακοίνωση της εταιρίας, όπως δημοσιεύθηκε στο The Hollywood Reporter
“Είμαστε εξαιρετικά υπερήφανοι για αυτή τη φιλόδοξη σειρά και θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τους συνεργάτες μας στο Xbox, την 343 Industries και την Amblin Television, μαζί με τον showrunner και εκτελεστικό παραγωγό David Wiener, τους συναδέλφους του εκτελεστικούς παραγωγούς, όλο το καστ με επικεφαλής τον Pablo Schreiber ως Master Chief και το εκπληκτικό συνεργείο για όλη την εξαιρετική δουλειά τους. Ευχόμαστε σε όλους το καλύτερο για τη συνέχεια“.
Ξεκινάω με το γεγονός ότι στραβώσαμε ΠΟΛΥ με την τάση του Master Chief να βγάζει συνεχώς το κράνος του! Μα είναι ποτέ δυνατόν;
Φυσικά και μας ενδιέφερε η τηλεοπτική σειρά Halo μόνο ως προέκταση των βιντεοπαιχνιδιών. Κάποιες από τις ιστορίες χάθηκαν και φυσικά χάθηκε και η ευκαιρία να δούμε τον αρχιλοχία Avery Johnson.
Ο αρχιλοχίας Avery Johnson είναι ίσως ένας από τους αγαπημένους χαρακτήρες του Halo.
ένας από τους πιο εμβληματικούς χαρακτήρες του franchise εκτός από τον Master Chief και την Cortana. Ο Avery Johnson είναι ένας πεζοναύτης της UNSC που λειτουργεί κυρίως ως υποστηρικτικός χαρακτήρας σε όλη την αρχική τριλογία Halo. Τον συναντάμε σε πολλά άλλα κομμάτια όμως και μετά, αφού συμμετέχει σε διάφορους πολέμους. Αποτελεί ένα βασικό στοιχείο του franchise.
Πράγματα όπως η ιστορία του Halo: Combat Evolved με τον Κατακλυσμό και η αληθινή σχέση του Master Chief και της Cortana είχαν προγραμματιστεί για μελλοντικές σεζόν, αλλά δεν κατάφεραν να ενσωματωθούν πριν την ακύρωση της σειράς.
Μπορεί να μην αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι η Paramount ακύρωσε τη σειρά. Ναι, ok οι die hard fans του videogame δεν το υποδέχθηκαν όπως αναμενόταν λόγω των αλλαγών. Ο τεράστιος προϋπολογισμός όμως ήταν ο κύριος λόγος που οδήγησε στην οριστική διακοπή της σειράς.
Πηγές και φήμες λένε…
ότι οι παραγωγοί της σειράς (Amblin, Xbox, 343 Industries) προσπάθησαν να βάλουν τη σειρά σε άλλο κανάλι με τις ευλογίες της Paramount+. Ωστόσο κάτι τέτοιο δεν φαίνεται στον ορίζοντα.
Για περισσότερα από 20 χρόνια, εκατομμύρια παίκτες σε όλο τον κόσμο παίζουν Halo αναλαμβάνοντας το ρόλο του Spartan πολεμιστή Master Chief.
Με την ογκώδη πανοπλία του, την κεχριμπαρένια προσωπίδα του κράνους του και μυριάδες όπλα του 26ου αιώνα, ο στρατιώτης επιστημονικής φαντασίας πολεμά μια ατελείωτη – κυριολεκτικά – εισβολή εξωγήινων δυνάμεων, γνωστή ως The Covenant. Η χολιγουντιανή εκδοχή φαινόταν σχεδόν αναπόφευκτη, αλλά ταυτόχρονα αποδείχθηκε και αναπόφευκτα δύσκολη. Ο λόγος; Ο κύριος χαρακτήρας του παιχνιδιού δεν είχε καθόλου χαρακτήρα… αφού ο Master Chief είναι στην ουσία ο ίδιος ο παίκτης.
Πολλοί και διάφοροι σεναριογράφοι, παραγωγοί και σκηνοθέτες ανέλαβαν και εγκατέλειψαν το έργο. Από το 2018, ωστόσο, υπάρχει τουλάχιστον μια σταθερή σύνδεση: Ο Pablo Schreiber, ο ηθοποιός που έχει αναλάβει να ενσαρκώσει έναν χαρακτήρα γνωστό σε κάθε gamer, τον οποίο όμως στην πραγματικότητα κανείς δεν γνωρίζει!
Ο στωικός πολεμιστής άλλαξε το μονοπάτι του Καναδού ηθοποιού (The Wire, American Gods, Orange Is the New Black). Είδε λοιπόν μια ευκαιρία να δώσει χαρακτήρα στον Master Chief. Στο παιχνίδι ο χαρακτήρας αγνοεί το παρελθόν του καθώς η μνήμη του έχει σβηστεί και τα συναισθήματά του έχουν κατασταλεί χημικά.
“Ποιος είναι ο Master Chief;”
Είδαμε ένα ταξίδι στον χαρακτήρα που δημιούργησε ο Schreiber. Ο Master Chief αψηφά για πρώτη φορά τις διαταγές που του έχουν δοθεί για να προστατεύσει ένα νεαρό κορίτσι…
Όταν ήταν μόλις 6 ετών, τον “πήραν” από τον κόσμο της Εξωτερικής Αποικίας του Eridanus II. Οι μνήμες του διαγράφηκαν κι έγινε “tabula rasa” για να λάβει σκληρή στρατιωτική εκπαίδευση και με την πάροδο των χρόνων να γίνει απόλυτα ελεγχόμενος στρατιώτης.
Ο John-117 έχει τον βαθμό του Master Chief Petty Officer και του έχει δοθεί διοίκηση της ομάδας Spartan-II. Ο βαθμός του έγινε συνώνυμο της ταυτότητάς του καθώς η φήμη του μεγάλωνε… Έγινε “μύθος” για τους Σπαρτιάτες εξαπλώθηκε στους άλλους υπηρεσιακούς κλάδους των αμυντικών δυνάμεων του Συμβουλίου Ασφαλείας του ΟΗΕ (UNSC).
Στα παιχνίδια Halo, ο Master Chief αναφέρεται σχεδόν αποκλειστικά από την συμμαχία The Covenant ως “ο δαίμονας”. Χαρακτηριστικό που κάνει τους πιο αδύναμους εξωγήινους, aka Grunts, να τρέχουν από φόβο όταν μπαίνει στο πεδίο της μάχης.
Στόχος του είναι να σώσει την ανθρωπότητα από εχθρικές εξωγήινες φυλές.
Με πάνω από τριάντα χρόνια ενεργής υπηρεσίας, έχει γίνει ένας από τους πιο παρασημοφορημένους βετεράνους πολέμου στη Διαστημική Διοίκηση των Ηνωμένων Εθνών, κερδίζοντας κάθε γνωστό μετάλλιο του Συμβουλίου Ασφαλείας του ΟΗΕ (UNSC).
Σύμφωνα με δηλώσεις του Pablo Schreiber η πρώτη σεζόν είναι αφιερωμένη στο γενικό στήσιμο του κόσμου. Αξιοθέατα και ήχοι φαίνονται οικείοι, ειδικά σε όσους έχουν την εμπειρία του παιχνιδιού. Συγκεκριμένα, στο πρώτο επεισόδιο της πρώτης σεζόν ο Master Chief πυροβολείται από έναν εξωγήινο, Sanghelli και κάνει μια βουτιά για να καλυφθεί. Μόλις βρεθεί πίσω από την κάλυψη του, ακούγεται ο ήχος της επαναφόρτισης της ασπίδας. Σίγουρα κάποιοι χειροκρότησαν σε αυτό το σημείο!!! Μέχρι το τέλος της σεζόν το πλάνο ήταν να εξοικειωθεί το κοινό με τον πρωταγωνιστή. Να βιώσει την διαφορά και τον διάλογο μεταξύ του Master Chief, του στρατιώτη, και του John, του ανθρώπου. Στη δεύτερη σεζόν τα πράγματα ήταν πιο στρωμένα, με φοβερές λεπτομέρειες κάτι που ανέβασε πολύ τις προσδοκίες του κοινού για την επόμενη σεζόν.
Verdict
Για τους θεατές που δεν έχουν επαφή με το παιχνίδι και οι 2 σεζόν είναι πολύ δυνατές! Και αν σας αρέσουν οι σειρές δράσης, πολέμου με εξωγήινους, sci-fi να την δείτε οπωσδήποτε.
Τώρα, για τους fans του παιχνιδιού η πρώτη σεζόν δεν ήταν ΚΑΘΟΛΟΥ καλή! Αν και ασχολήθηκε με τη στρατολόγηση παιδιών, τα ανήθικα ιατρικά πειράματα, τους Επαναστάτες και το γεγονός ότι η ONI είναι γεμάτη από ανίκανους! Τα παιχνίδια Halo έγιναν στο αποκορύφωμα του πολέμου κατά της τρομοκρατίας και επηρεάστηκαν από τη γεωπολιτική κατάσταση της εποχής. Υπήρχε η φαινομενικά παντοδύναμη Covenant και η αυταρχική κυβέρνηση της ίδιας της ανθρωπότητας ως οι δύο επιλογές για το σκηνικό.
Στην δεύτερη σεζόν ΕΥΤΥΧΩΣ παρακολουθούμε τον Master Chief εναντίον των εξωγήινων και η Covenant εμφανίζεται και ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ αρχίζει να την υαλοποίηση των πλανητών! Το γεγονός ότι η σεζόν ξεκινάει με την υαλοποίηση του πλανήτη Madrigal έδειξε ότι είχαν καλά χαρτιά στα χέρια τους οι δημιουργοί! Πρόκειται για μια απειλή που η ανθρωπότητα είναι σε θέση να πολεμήσει κι αυτό αυξάνει αμέσως το διακύβευμα. Εστιάζουμε σε ΚΑΤΙ! Μπορείς να πεις ότι η 2η σεζόν αποτελεί μια τεράστια βελτίωση της σειράς, ενσωματώνοντας πολλά περισσότερα από αυτά που αγαπούσε το κοινό στο Halo.
Δυστυχώς, μέσα σε 8 επεισόδια δεν μπορείς να δείξεις πολλά...
Η πτώση του πλανήτη Reach θα μπορούσε να τουλάχιστον δυο επεισόδια μάχης, σκληρής μάχης για επιβίωση. Αν και βασίζεται σε βιντεοπαιχνίδι δράσης υποφέρει λιγάκι από την όχι και τόσο μεγάλη δράση!!! Σε γενικές γραμμές έχει ροή και όλες οι σκηνές δράσεις είναι προσεγμένες και δυναμικές.
Όλα τα κοστούμια, τα διαστημόπλοια, τα όπλα και τα σκηνικά της σειράς έμοιαζαν βγαλμένα κατευθείαν από το Forward Unto Dawn, με μεγαλύτερο προϋπολογισμό.
Αν και μου άρεσε πολύ, ήταν μια αρκετά συνηθισμένη ιστορία επιστημονικής φαντασίας με εξαιρετικές ιστορίες και εμβληματικά στοιχεία. Οι παθιασμένοι οπαδοί με τον κανόνα του παιχνιδιού, τον οποίο τόλμησε να αλλάξει η σειρά ίσως οδήγησε την καταστροφή αυτής…