Home Κινηματογραφικά Κινηματογραφικά Νέα What Happens Later: Το Τι Συνέβη Μετά… μόνο στις κινηματογραφικές αίθουσες

What Happens Later: Το Τι Συνέβη Μετά… μόνο στις κινηματογραφικές αίθουσες

501
0
What Happens Later: Το Τι Συνέβη Μετά… μόνο στις κινηματογραφικές αίθουσες

Η νέα κινηματογραφική απόπειρα της Meg Ryan, έχει τον τίτλο What Happens Later.
Όλοι γνωρίζετε την πρωταγωνίστρια των ταινιών «Όταν ο Χάρι Γνώρισε τη Σάλι» και «Άγρυπνος στο Σιάτλ». Τώρα ήρθε ο καιρός να την μάθετε και ως σκηνοθέτη μέσα από την εξελιγμένη και νοσταλγική ρομαντική κομεντί στο πλάι του David Duchovny.

Βασισμένη στο θεατρικό έργο του Steven Dietz και Kirk Lynn, «Shooting Star», ο οποίος συνυπογράφει και το σενάριο, η ταινία ακολουθεί δύο πρώην συντρόφους, την Γουίλα (Ryan) και τον Μπιλ (Duchovny), που ξαναβρίσκονται χρόνια μετά τον χωρισμό τους, όταν αναγκάζονται να διανυκτερεύσουν στο αεροδρόμιο λόγω κακοκαιρίας. Και οι δύο θέλουν να γυρίσουν σπίτια τους.  Κατά τη διάρκεια της νύχτας καταλήγουν να αναπολούν το παρελθόν τους και όλα αυτά που θα μπορούσαν να είχαν εξελιχθεί διαφορετικά. Τι ακολουθεί όμως όταν οι αναμνήσεις τους μοιάζουν να διαφοροποιούνται;

Λίγα λόγια για την παραγωγή της ταινίας

Η ταινία ‘What Happens Later‘ σηματοδοτεί την κινηματογραφική επιστροφή της βασίλισσας των ρομαντικών κομεντί, Meg Ryan, σε μια σύγχρονη ρομαντική ιστορία με δόσεις νοσταλγίας και μαγικού ρεαλισμού.

meg ryan-What Happens Later

Η ιδέα της ταινίας γεννήθηκε εν μέσω της πανδημίας. Όταν οι παραγωγοί Τζόναθαν Ντάφι και Κέλι Γουίλιαμς παρατήρησαν πως έλειπε από τον κατάλογο ταινιών τους μια ταινία με μικρό αριθμό ηθοποιών και λίγες τοποθεσίες.

David Duchovny, στην ταινία What happens later
David Duchovny, στην ταινία What happens later

Ξεκινά η αναζήτηση ηθοποιών και σκηνοθέτη. Το όνομα που ακούγεται δυο φορές, είναι αυτό της Meg Ryan! Μετά από δέκα χρόνιας κινηματογραφικής απουσίας, επιστρέφει σε έναν ρόλο που θυμίζει μια ώριμη εκδοχή εκείνων που την καθιέρωσαν, αναλαμβάνοντας παράλληλα και την σκηνοθεσία.

Meg Ryan & David Duchovny, στην ταινία What happens later
Meg Ryan & David Duchovny, στην ταινία What happens later

Η ταινία What Happens Later

αποτελεί τη δεύτερη σκηνοθετική απόπειρα της δημοφιλούς ηθοποιού. Στη νέα της ταινία, έφερνε νέες ιδέες σε κάθε συζήτηση, προσθέτοντας μια νέα διάσταση στο σενάριο. Χαρακτηριστικός είναι ο τρόπος που προσέγγισε το αεροδρόμιο∙ μια μεγάλη γυάλινη χιονόμπαλα που θα τροφοδοτούσε τους χαρακτήρες με στιγμές μαγικού ρεαλισμού.

Meg Ryan

Γνωστή για τη συμμετοχή της σε κλασικές ρομαντικές κομεντί. Έχει συνεργαστεί με σπουδαία ονόματα του χώρου όπως Τζέιν Κάμπιον, Όλιβερ Στόουν… Κερδίζοντας ανεκτίμητη εμπειρία που την ανέδειξαν στην καθοριστική δύναμη της ταινίας. Η απλότητα της ιδέας συνεπήρε τη Meg Ryan, η οποία ξεκίνησε να τη φαντάζεται ως μια αφορμή. Μια ώθηση για να δώσεις κλείσιμο σε μια παρελθοντική σχέση, βγαίνοντας πρώτα από τη ζώνη ασφαλείας σου.

Το σύνηθες ερώτημα στις ρομαντικές κομεντί είναι αν τελικά θα καταλήξει το ζευγάρι μαζί…

Δημιουργώντας τη Μαγεία

Λίγα χρόνια πριν τα γυρίσματα της ταινίας, η σκηνοθέτης είχε βρεθεί καλεσμένη στο κινηματογραφικό φεστιβάλ του Μπέντονβιλ. Στη διάρκεια μιας βόλτας της έπεσε πάνω σε ένα αλλόκοτο κτίριο με αυγοειδές σχήμα, το οποίο αποδείχθηκε πως ήταν το Crystal Bridges, ένα από τα μεγαλύτερα μουσεία τέχνης στην πολιτεία. Για τις ανάγκες της ταινίας, η Ράιαν πρότεινε μέρος των γυρισμάτων να πραγματοποιηθεί στο εν λόγω μουσείο, πρόταση που έγινε δεκτή υπό έναν όρο: τα εκθέματα να χρησίμευαν ως μέρος του σκηνικού. Τελικά, η παραγωγή όχι μόνο δέχτηκε τον όρο, αλλά ένα από τα εκθέματα του μουσείου («Hanging Heart») «πρωταγωνιστεί» σε μια από τις πιο σημαντικές στιγμές της ταινίας.

Γυρίσματα πραγματοποιήθηκαν και στον Εθνικό Αερολιμένα του Νοτιοδυτικού Αρκάνσας. Αν και συνήθως, στη διάρκεια των γυρισμάτων η παραγωγή ζητάει να μην βρίσκονται απλοί άνθρωποι μπροστά από τις κάμερες, κάτι τέτοιο δεν ήταν εφικτό στην προκειμένη περίπτωση. Το αποτέλεσμα ήταν πολλοί ταξιδιώτες να αναγνωρίζουν τους πρωταγωνιστές ζητώντας τους να φωτογραφηθούν μαζί τους.

Το σκηνικό του αεροδρομίου αποκτά καθοριστικό ρόλο στην ταινία. Σχεδόν αναδεικνύεται στον τρίτο χαρακτήρα της, αρχίζοντας να αλληλοεπιδράει και να καθοδηγεί μέσω της Φωνής του μεγαφώνου τους δύο πρωταγωνιστές.

«Είναι μία ιδέα που προσδιόρισε η Μεγκ με σκοπό να επεκτείνει την ιστορία πέρα από τα δύο άτομα, εισάγοντας την ιδέα μιας εξωτερικής δύναμης». Αντίθετα ο Ντάφι παρατηρεί ότι η Φωνή έχει ιδιαίτερη αίσθηση του χιούμορ και μοιάζει να νοιάζεται για τη σχέση των δύο χαρακτήρων. Σταδιακά, και με τη βοήθεια αυτής της υπερβατικής Φωνής, το αεροδρόμιο μεταμορφώνεται σε έναν όμορφο, ονειρικό χώρο εξέλιξης των δύο πρωταγωνιστών.

Σκηνοθεσία: Μεγκ Ράιαν
Ηθοποιοί: Μεγκ Ράιαν, Ντέιβιντ Ντουκόβνι
Είδος: Κωμωδία/Ρομαντική
Διάρκεια: 103′

25 Ιανουαρίου στους κινηματογράφους
από την The Film Group

Μουσική και αναμνήσεις

Προκειμένου να αποφευχθεί η χρήση αμήχανων σκηνών επεξηγήσεων, η ταινία χρησιμοποιεί την μουσική ως σημείο αναφοράς για διάφορες συναισθηματικές καταστάσεις. Κυρίως όμως αποτελεί ένα παράθυρο στην οπτική του Μπιλ, ο οποίος βασανίζεται από την τραγικά αδιάφορη μουσική που παίζει στο αεροδρόμιο. Η δημιουργική ομάδα επέλεξε τραγούδια που ήταν μεγάλες επιτυχίες στα χρόνια της νιότης των δύο πρωταγωνιστών.

«Είναι σκοπός του αεροδρομίου να εκνευρίσει τον Μπιλ με σκοπό να σπάσει τις άμυνές του. Είναι ένα συνεχιζόμενο μαρτύριο για εκείνον», λέει γελώντας η Ράιαν. «Υπερβολικά ευαίσθητος σε αυτό και η Γουίλα δεν θα μπορούσε να νοιάζεται λιγότερο. Ο Μπιλ πιστεύει πως η μουσική έχει καταντήσει μια γιγαντιαία αποτυχία, βασίζεται μόνο στον αλγόριθμο, αντί στον ρυθμό και την ψυχή. Χρησιμοποιήσαμε τραγούδια που αγαπούσε και τα κάναμε αγνώριστα», συμπληρώνει.

Τι θα συνέβαινε αν…;

Για όλα τα άτομα που έχουν αναρωτηθεί τι θα συνέβαινε αν συναντούσαν ξαφνικά μια παλιά τους σχέση…

«Θέλω να πιστεύω», λέει η Άιρλαντ, «πως θα παρακινήσει κόσμο να προσεγγίσει άτομα με τα οποία υπάρχει μια ελπίδα επανασύνδεσης. Μπορεί να είναι επίπονο ή ευχάριστο ή γλυκόπικρο… Αλλά τι ωραίο δώρο που είναι να κλείνεις ένα κομμάτι του παρελθόντος σου και να έχεις την ελευθερία να προχωρήσεις».