Home Κινηματογραφικά Κινηματογραφικά Νέα Ο βραβευμένος Ιάπωνας συνθέτης Shigeru Umebayashi δημιουργεί για το Best Kept Secrets

Ο βραβευμένος Ιάπωνας συνθέτης Shigeru Umebayashi δημιουργεί για το Best Kept Secrets

152
0
Shigeru-Umebayashi

Ο βραβευμένος Ιάπωνας συνθέτης Shigeru Umebayashi σε συνεργασία με την εταιρεία The Hubsters , παρουσιάζει το δεύτερο μέρος της συλλογής “Best Kept Secrets” σε παγκόσμια ψηφιακή κυκλοφορία. Η συλλογή αυτή περιέχει συνθέσεις που καλύπτουν τη περίοδο της δισκογραφίας του Umebayashi από το 2000 έως το 2012 και κάνουν για πρώτη φορά το ντεμπούτο τους στο ψηφιακό κόσμο

Δεκαεννέα κινηματογραφικά θέματα διαλεγμένα από το προσωπικό αρχείο του συνθέτη έρχονται ξανά στο φως αφού πρόκειται για soundtracks ταινιών που έχουν καταργηθεί στο πέρασμα του χρόνου και οι πρωτότυπες εκδόσεις σε βινύλιο ή CD θεωρούνται συλλεκτικές. Μουσικά διαμάντια όπως το “Waltz” (από την ταινία “Zho Yu’s Train”), το “5μ36 “ (από την ταινία “Incendiary”), το “Main Theme” της ταινίας “Mare Buio” , το “M4/Theme 98” (από τη ταινία “Daisy”) ακούγονται συναρπαστικά όσο ποτέ.

Έκπληξη τα 2 κορυφαία θέματα από το πολυαγαπημένο soundtrack “2046” (“Main Theme”, “Polonaise”) που έπειτα από καιρό επανέρχονται σε κυκλοφορία!

 Shigeru-Umebayashi-2

Ο Shigeru Umebayashi (γνωστός ως Ume) κατάφερε να ξεχωρίσει παγκοσμίως με τις συνθέσεις του για ταινίες όπως το “2046”, το “In The Mood For Love” αλλά και της υποψήφιας για Oscar, “House Of Flying Daggers” (Τα Ιπτάμενα Στιλέτα) ενώ πρόσφατα έγραψε τη μουσική για ένα από τα πιο δημοφιλή video game , το “Ghost Of Tsushima” . Συνολικά έχει συνθέσει τη μουσική για περισσότερες από 80 ταινίες και τηλεοπτικές σειρές, έχει συνεργαστεί με σκηνοθέτες από όλο τον κόσμο και έχει κερδίσει πολλά βραβεία για το μουσικό του έργο.

Το δημιουργικό του εξωφύλλου έγινε από τον Σπύρο Καραβά.

Με αφορμή τη κυκλοφορία του πρώτου μέρους της σειράς, ο Umebayashi είχε δηλώσει : «Όταν τελειώνω με τη σύνθεση της μουσικής για μια ταινία, πάντα εύχομαι να μπορέσει αυτή η μουσική να πορευτεί και από μόνη της. Αυτό έχει διαφορετικό νόημα από το να κυκλοφορεί μόνο ως soundtrack. Θέλω η μουσική μου να είναι διακριτική και να έχει δικό της χώρο και να μην θυμίζει απαραίτητα στον ακροατή την ταινία, απ’ όπου προέρχεται. Θέλω να νιώθουν τη μουσική και αυτό είναι κάτι που έχει επιτευχθεί με τη συγκεκριμένη συλλογή. Πολλές ευχαριστίες στον Αντώνη Βιλλιώτη που έκανε την έρευνα και στις εταιρίες και τους ανθρώπους από το Τόκιο και το Λονδίνο που βοήθησαν στη δημιουργία της.»