Home Μουσική Μουσικά Νέα Με μία πρωτότυπη ιδέα προώθησαν οι The Chainsmokers την ολοκαίνουρια κυκλοφορία τους.

Με μία πρωτότυπη ιδέα προώθησαν οι The Chainsmokers την ολοκαίνουρια κυκλοφορία τους.

317
0
The Chainsmokers

Με μία πρωτότυπη ιδέα προώθησαν οι The Chainsmokers την ολοκαίνουρια κυκλοφορία τους. Tο αμερικανικό μουσικό δίδυμο, ανάρτησε σε ένα τεράστιο banner στην Times Square το εξής:

“Πόσα likes αξίζει η ζωή σου;”

Μετά την κυκλοφορία του ντεμπούτου άλμπουμ τους Memories … Do not Open που ξεπέρασε εμπορικά όλες τις προβλέψεις με αστρονομικά νούμερα σε digital αλλά και physical πωλήσεις (μέσα σε 24 μήνες, 10 δισεκατομμύρια Streams, 6 δισεκατομμύρια video views ενώ πάνω από 2 εκατομμύρια εισιτήρια κόπηκαν στις περιοδείες τους).

Οι The Chainsmokers, παρόλο που ήταν απασχολημένοι με τη παγκόσμια περιοδεία τους, γυρίζοντας τα στάδια σε όλες τις ηπείρους του πλανήτη, βρήκαν τον χρόνο που χρειάζεται για να φτιάξουν ένα νέο τραγούδι για το 2018 που ονομάζεται «Sick Boy».

Μαζί με την αλλαγή του logo, το 2018 δείχνει μια ελαφρώς νέα μουσική κατεύθυνση για τους Chainsmokers, κάνοντας τον ήχο τους πιο ραδιοφωνικό και δίνοντας μεγαλύτερη έμφαση στο songwriting και όχι στο EDM ύφος που μας συστήθηκαν.

Το «Sick Boy» προσεγγίζει την ποπ με έναν δικό τους φρέσκο τρόπο, φιλοδοξώντας σε ένα ευρύτερο κοινό, μια παρόμοια στροφή που δοκίμασαν με επιτυχία και μεγάλα ονόματα όπως οι Daft Punk αλλά και πιο πρόσφατα ο Calvin Harris.